mathites grafoun

Πανελλαδικών εξετάσεων συνέχεια σήμερα Δευτέρα 12/06/2017 με Ιστορία (Ανθρωπιστικών Σπουδών), Φυσική (Θετικών σπουδών), Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον (Σπουδών Οικονομίας και πληροφορικής). και κορυφώνεται η αγωνία για χιλιάδες υποψήφιους και τους οικείους τους.

Δείτα τα θέματα της Ιστόριας

Δείτε τα θέματα στην Φυσική


Δείτε τα Θέματα στην  Ανάπτυξη Εφαρμογών

 

 

 

 

 

Για τα θέματα στην Φυσική των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017 τωνημερησίων ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα στην Φυσική των εσπερινών ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα  στην Ιστορία των ημερησίων ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα  στην Ιστορία των εσπερινών ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλοντων ημερησίων ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα  στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον των εσπερινών ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Οι υποψήφιοι θα διεκδικήσουν πάνω από 100.000 θέσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Τα μαθήματα προσανατολισμού και οι επιδόσεις των υποψηφίων σε αυτά φαίνεται πως θα είναι εκείνα που θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό τις βάσεις. Έτσι, ιδιαίτερο βάρος αναμένεται να δοθεί στη Βιολογία από τους υποψήφιους που ενδιαφέρονται για τις ιατρικές σχολές, στην Ιστορία, για τους υποψηφίους των Ανθρωπιστικών Σπουδών και τα Μαθηματικά και η Φυσική, για τους υποψηφίους που έχουν επιλέξει τον προσανατολισμό των Θετικών Σπουδών και εκείνον της Οικονομίας και Πληροφορικής.

Βασεις 2017: Τα δύσκολα Μαθηματικά θα φέρουν πτώση των βάσεων!

Θέματα για δυνατούς λύτες ήταν σύμφωνα με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, στα οποία εξετάστηκαν την Παρασκευή (09/06) οι υποψήφιοι των ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Οικονομίας – Πληροφορικής.

Το μάθημα αυτό είναι αυξημένης βαρύτητας και, όπως δείχνουν τα στοιχεία, σύμφωνα με την εφημερίδα Δημοκρατία, τα πολύ απαιτητικά θέματα θα χαμηλώσουν τον πήχη των επιδόσεων και συνακόλουθα θα οδηγήσουν σε πτώση των βάσεων στις Σχολές των Θετικών Επιστημών, στα Πολυτεχνεία και τα τμήματα των Οικονομικών.
Τα θέματα ήταν μάλιστα τόσο απαιτητικά, που δεν επαρκούσε ο χρόνος των τριών ωρών για τους υποψηφίους, ενώ η λύση τους δυσκόλεψε ακόμα και τους μαθηματικούς.

Την απογοήτευσή της για τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων καταγράφει μια Χανιώτισσα υποψήφια στο zarpanews.gr,  με ανοικτή επιστολή προς την επιτροπή επιλογής θεμάτων των μαθηματικών προσανατολισμού.

Προς την επιτροπή θεμάτων μαθηματικών προσανατολισμού.

Είμαι μια μαθήτρια της Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ, η οποία εξεταζόταν στο μάθημα των μαθηματικών

προσανατολισμού. Είμαι μια μαθήτρια που δεν σταμάτησα να διαβάζω όλη τη χρονιά και τα

μαθηματικά ήταν η προτεραιότητα μου. Και σας ρωτώ, με τα θέματα σας τι καταφέρατε;

Πιστεύετε ότι εξετάσατε τις γνώσεις μίας μαθήτριας λυκείου – και όποιου άλλου μαθητή – που αγωνίστηκε αυτή τη χρονιά για το στόχο της/του; Αν θεωρείτε πως με τα θέματά σας καταφέρατε να προτάξετε τη γνώση πάνω από καθετί, είστε αβάσιμοι.

Αυτό που καταφέρατε ωστόσο, είναι να πατήσετε κάτω κάθε μαθητή-μαθήτρια. Να του κόψετε τα φτερά.

Να τον κάνετε να αισθανθεί πως ο κόπος που κατέβαλε ήταν άχρηστος – μιας και με τα θέματά σας τον εξετάσατε ελάχιστα γι’αυτόν. Αν νομίζετε πως τα θέματά σας ήταν προσιτά από την πλειονότητα των μαθητών των δημόσιων σχολείων, μάλλον δεν περάσατε ποτέ από αυτά τα θρανία ή ίσως λησμονείτε την δυσκολία αυτής της χρονιάς.

Είμαι μια μαθήτρια της Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ. Δεν είμαι υπολογιστική μηχανή ώστε να μπορώ σε τρεις ώρες να σκεφτώ και να λύσω τα άπιαστα θέματά σας (αναφέρομαι στα υποερωτήματα του Θέματος Γ’, Δ’).

Και σας ρωτώ,σε ποια ύλη βασιστήκατε; Οφείλετε ή όχι να στηριχτείτε στα ζητήματα του σχολικού βιβλίου; Αν θεωρείτε πως εξετάσατε τον μέσο διαβασμένο μαθητή, είστε πραγματικά αιθεροβάμονες.

Αυτό που καταφέρατε, για μία ακόμη χρονιά, είναι να αποδείξετε περίτρανα ότι δεν ενδιαφέρεστε για τον συνεπή μαθητή. Μήπως τελικά ψάχνετε για διάνοιες και μαθηματικά ταλέντα; Διότι τότε οι πανελλαδικές εξετάσεις δε θα έπρεπε να είναι το μέσο αναζήτησής σας, αλλά οι μαθηματικές ολυμπιάδες. Ποιος πιστεύετε ότι θα επιλέξει τις μετέπειτα χρονιές να διδαχτεί το μάθημα αυτό;

Κάνετε κάθε μαθητή να στραφεί εναντίον του μαθήματος και μάλιστα να αισθάνεται απέχθεια για οτιδήποτε το θυμίζει.

Επαναπροσδιορίστε λοιπόν τους στόχους σας και προσπαθήστε να θυμηθείτε κάθε φορά που

πιάνετε το στυλό σας για να γράψετε τα θέματά σας, πως απευθύνεστε σε μαθητές λυκείου και όχι σε ανθρώπους του πανεπιστημιακού κλάδου. Να θυμηθείτε και να εκτιμήσετε τον προσωπικό μόχθο κάθε μαθητή και να μην τον καταρακώνετε με τα σκληρά θέματα που επιλέγετε. Και τέλος, προς τι αυτή η εντατικοποίηση σπουδών, αφού στη συνέχεια μας περιμένει μία ακόμη θέση στα ταμεία ανεργίας;

Μια υποψήφια»

«Τι ήθελαν να εξετάσουν;»

Για το ίδιο θέμα, άλλη μαθήτρια από λύκειο του νομού Χανίων, γράφει στο zarpanews.gr:

«Είμαι μαθήτρια της τρίτης λυκείου θετικής κατεύθυνσης και θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευση μου για τα θέματα των μαθηματικών μέσω αυτής της ανάρτησης καθώς ο μόνος τρόπος να ακουστεί η φωνή των νέων είναι τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Δικτύωσης. Και γιατί είμαι απογοητευμένη; Θα σας εξηγήσω. Τα θέματα πέρα από απαιτητικά ήταν και χρονοβόρα πράγμα το οποίο δεν επέτρεψε ούτε σε εκείνους που γνώριζαν τις λύσεις να γράψουν το απόλυτο 20!

Εκτός όμως από το πρόβλημα του χρόνου πολλοί μαθητές τρομοκρατηθηκαν καθως περα απο το πρωτο και το δευτερο θεμα, που αποτελούσαν θέματα που ένας διαβασμένος μαθητής έγραφε, παρατηρήθηκε πως το τρίτο και το τέταρτο θέμα δεν βασίστηκαν και τόσο στην ύλη της τρίτης. Και αυτό γιατί όλοι οι μαθητές έναν χρόνο τώρα χρησιμοποιούσαν συγκεκριμένα θεωρήματα για την λύση των ασκήσεων σε όλη την έκτασή τους.

Τι ήθελαν λοιπόν να εξετάσουν τελικά τα θέματα της επιτροπής; Κανείς δεν ξέρει! Αυτό που όλοι γνωρίζουν είναι πως η φετινή χρονιά θα ξεχωρίσει μόνο τους μαθητές με κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο στα μαθηματικά και θα κατατάξει όλους τους υπόλοιπους, αυτούς που προσπάθησαν ή όχι, σε μία βαθμολογία που κυμαίνεται κοντά στην βάση!»

 

 

 

madata.gr

Loading