• 25 Ιουλίου, 2024

Breaking News :

Σοβαρό τροχαίο στην Κρήτη με εμπλοκή τεσσάρων αυτοκινήτων

Άναυδοι επιβάτες πτήσης βλέπουν τις βαλίτσες τους να κουτρουβαλούν- Βίντεο

Νίκος Οικονομόπουλος: ”Ντρεπόμαστε να πούμε ότι είμαστε Έλληνες, ότι πιστεύουμε στην πατρίδα μας, στην οικογένειά μας”

Η στιγμή της συντριβής αεροπλάνου στο Νεπάλ με 18 νεκρούς-Βίντεο

Google: Τι σημαίνει η απόφασή της να μην καταργήσει τα cookies τρίτων

Η Λιόλιου αποκάλυψε την αληθινή ιστορία πίσω από το «νοικιάστηκε»

Του ξεπάτωσαν 7 στρέμματα καρπούζια και η Αγρονομία δεν είχε όχημα να πάει να κάνει αυτοψία

Οικοδόμος στην Κρήτη πήγε να απεγκλωβίσει δύο εργαζόμενους από όχημα που πήρε φωτιά… και βρήκε τον μπελά του| Βίντεο

Εικόνες σοκ του 49χρονου Ελληνοκαναδού μέσα από το Βενιζέλειο Νοσοκομείο

Επικός τουρίστας έφαγε τα χρήματα του πριν τις διακοπές: «Πρώτη μέρα Αθήνα πήγαμε Ιακωβίδη… τα φάγαμε όλα»

Αυτές είναι μερικές από τις πιο κοινές θεραπείες για την ακμή

Vinkmag ad

Υπάρχει ένας αριθμός διαθέσιμων θεραπειών για την ακμή, συμπεριλαμβανομένων τοπικών φαρμακευτικών αλοιφών και άλλων αυτοθεραπειών. Το καλό φαγητό και η διατροφή μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη βελτίωση της ακμής. Η υγιεινή διατροφή, η κατανάλωση άφθονου νερού, ο επαρκής ύπνος και η διαχείριση του στρες μπορούν όλα να βοηθήσουν στη μείωση των εξάρσεων ακμής.

Οι τοπικές φαρμακευτικές αλοιφές εφαρμόζονται απευθείας στο δέρμα και είναι ο πιο κοινός τύπος θεραπείας για την ακμή. Διατίθενται χωρίς ιατρική συνταγή. Τα κοινά τοπικά φάρμακα για την ακμή περιλαμβάνουν το υπεροξείδιο του βενζοϋλίου, ρετινοειδή, σαλικυλικό οξύ και αζελαϊκό οξύ. Σε πιο σοβαρές περιπτώσεις ακμής χορηγούνται χάπια ή αντιβιώσεις. Συνήθως συνταγογραφούνται σε συνδυασμό με άλλες τοπικές αλοιφές ή άλλα θεραπευτικά προϊόντα περιποίησης του δέρματος. Τα πιο κοινά φάρμακα για την ακμή είναι η ισοτρετινοΐνη. Άλλες θεραπείες για την ακμή μπορεί να περιλαμβάνουν φωτοθεραπεία, χημικό peeling και εξαγωγή.

Το καλό φαγητό και η διατροφή μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη βελτίωση της ακμής.

Η υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του δέρματος. Ορισμένες τροφές που πιστεύεται ότι είναι ευεργετικές για την ακμή περιλαμβάνουν:

Φρούτα και λαχανικά: Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι γεμάτα με βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι όλα σημαντικά για ένα υγιές δέρμα. Οι καλές επιλογές περιλαμβάνουν μούρα, φυλλώδη χόρτα, ντομάτες και καρότα.

Δημητριακά ολικής αλέσεως: Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα μπορούν να προκαλέσουν εξάρσεις ακμής.

Άπαχη πρωτεΐνη: Οι άπαχες πηγές πρωτεΐνης, όπως το κοτόπουλο, το ψάρι και τα φασόλια, είναι απαραίτητες για την καλή υγεία του δέρματος. Η πρωτεΐνη βοηθά στην αποκατάσταση και αναδόμηση των κυττάρων του δέρματος.

Ωμέγα λιπαρά: Τα ωμέγα λιπαρά, βρίσκονται στο ψάρι, στο ελαιόλαδο, τους ξηρούς καρπούς και τους σπόρους. Μπορούν να βοηθήσουν το ανοσοποιητικό και κατά συνέπεια στη μείωση της έξαρσης των φλεγμονών.

Τα τρόφιμαπου πρέπει να περιορίζονται ή να αποφεύγονται περιλαμβάνουν:

Επεξεργασμένα τρόφιμα: Είναι συχνά πλούσια σε ανθυγιεινά λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι και μπορούν να συμβάλλουν στην εμφάνιση της ακμής.

Ροφήματα πλούσια σε ζάχαρη: Τα ζαχαρούχα ποτά, όπως η σόδα και οι χυμοί, μπορεί να προκαλέσουν αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ξεσπάσματα στην ακμή.

Γαλακτοκομικά προϊόντα: Μερικοί νομίζουν ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορούν να προκαλέσουν εξάρσεις ακμής. Εάν έχετε ακμή, μπορεί να θέλετε να περιορίσετε ή να αποφύγετε τα γαλακτοκομικά προϊόντα για να δείτε αν θα έχει διαφορά.

Ακολουθούν ορισμένες πρόσθετες συμβουλές για τη διαχείριση της ακμής με τη διατροφή και τον τρόπο ζωής:

Τρώτε τακτικά γεύματα και σνακ: Η τακτική κατανάλωση γευμάτων και σνακ μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των εξάρσεων ακμής.

Πίνετε άφθονο νερό: Παραμείνετε ενυδατωμένοι γιατί είναι σημαντικό για τη γενική υγεία και το δέρμα. Βάλτε στόχο να πίνετε οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα.

Κοιμηθείτε αρκετά: Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται περίπου επτά με οκτώ ώρες ύπνου τη νύχτα. Ο επαρκής ύπνος μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες και στη βελτίωση της υγείας του δέρματος.

Διαχειριστείτε το άγχος: Το στρες μπορεί να επιδεινώσει την ακμή. Βρείτε υγιεινούς τρόπους διαχείρισης του στρες, όπως άσκηση, κολύμπι, μασάζ κλπ.

Επισκεφθείτε έναν δερματολόγο: Ένας δερματολόγος μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε ένα σχέδιο θεραπείας που είναι κατάλληλο για τον τύπο του δέρματός σας και τη σοβαρότητα της ακμής σας.

Μην αμελείτε την επίσκεψη στον δερματολόγο σας στην περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο σημάδι στο δέρμα σας. Φροντίστε να κάνετε εξειδικευμένες εξετάσεις όπως η χαρτογράφηση σπίλων https://dermedica.gr/klinikh-dermatologia-pathhseis-dermatos/xartografisi-spilon/ για να γνωρίζετε για την εξέλιξη στων σπίλων.

Loading

    Read Previous

    «Τον σκότωσα γιατί βίασε τη σύντροφό μου» λέει ο 50χρονος που εκτέλεσε τον 41χρονο

    Read Next

    65χρονος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular