• 27 Φεβρουαρίου, 2025
Vinkmag ad

Προβλήματα σε ραντάρ καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

Vinkmag ad


Για τα προβλήματα που υπάρχουν στις αερομεταφορές αναφέρθηκε μιλώντας στην εκπομπή «Update» του ΕΡΤNews και τη δημοσιογράφο Σταυρούλα Χριστοφιλέα, ο πρόεδρος της Ένωσης Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, Κωνσταντίνος Κανδεράκης.

Ο κ. Κανδεράκης τόνισε ότι «μπορούμε να πούμε ότι πετάει ο κόσμος με ασφάλεια». Όμως όπως τόνισε «ο σκοπός κάθε φορά δεν είναι να πετάμε στο όριο και λίγο πιο πάνω».

«Ο σκοπός είναι όλοι να εργαζόμαστε ούτως ώστε να είμαστε πολύ πολύ πάνω από τα ελάχιστα επιθυμητά επίπεδα, ούτως ώστε να έχουμε και την άνεση να προβλέπουμε πολύ μεγαλύτερες κινήσεις και peak ενδεχομένως που μπορεί να συμβούν όπως συνέβησαν με τον πόλεμο στην Ουκρανία. Με το κλείσιμο των διαδρόμων που προέκυψαν από την Ουκρανία και συμπιέστηκε η κυκλοφορία πιο χαμηλά. Το ίδιο έγινε και με το Ισραήλ», τόνισε.

«Τα ραντάρ έπρεπε να έχουν αλλάξει από τις αρχές της δεκαετίας του 2010»

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα προβλήματα που υπάρχουν με τα ραντάρ. «Όλα τα ραντάρ έπρεπε να έχουν αλλάξει από τις αρχές της δεκαετίας του 2010. Έχουμε 13 ραντάρ, είχαν προβλεφθεί και άλλη μία θέση. 14 ραντάρ έπρεπε να αλλάξουν για να αλλάξει η τεχνολογία τους, για να μπορεί η τεχνολογία να γίνει αυτό που λέμε εμείς Mode S που σημαίνει ότι το αεροσκάφος στέλνει πολύ περισσότερη πληροφορία μέσω της διασύνδεσης με το ραντάρ και γίνεται η αναγνώρισή του πολύ πιο γρήγορα», τόνισε.

«Έχουμε μία προοπτική τουλάχιστον τριετίας, για να μην πω παραπάνω. Από εκεί και πέρα υπήρξε και μια δολιοφθορά», προσέθεσε.

«Είναι δεδομένο ότι τα χρήματα, τα έσοδα της αεροναυτιλίας ανταλλάχθηκαν με ένα δάνειο swap για να ανταλλάξουμε το χρέος της Ελλάδας, για να μπορέσουμε να μπούμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ένα 20ετές δάνειο το οποίο έχει εξοφληθεί από το 2019», είπε ακόμα ο πρόεδρος της Ένωσης Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Ακόμα τόνισε ότι στον κλάδο των ηλεκτρονικών μηχανικών ασφάλειας εναέριας κυκλοφορίας έχουν γίνει απειροελάχιστες προσλήψεις εδώ και σχεδόν 15 χρόνια, με αποτέλεσμα το καλοκαίρι οι εργαζόμενοι να χρειάζεται να δουλεύουν 24 ώρες το 24ωρο.

«Υπήρξε ένας στραγγαλισμός σε αυτό. Ήρθαν και τα μνημόνια και υπήρξε στραγγαλισμός στις προσλήψεις προσωπικού. Σίγουρα υπάρχουν διαχρονικές ελληνικές παθογένειες. Αυτό όμως εγώ δεν θέλω να γίνω κολυμπήθρα του Σιλωάμ και να πω όλοι φταίνε. Από το 2019 και μετά δεν έχει γίνει τίποτα όσον αφορά τις επενδύσεις σε συστήματα και τις προσλήψεις σε προσωπικό. Τουλάχιστον όσον αφορά το δικό μου κλάδο. Στον κλάδο των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας γίνονται προσλήψεις. Δεν είναι θέμα αντιδικίας μεταξύ κλάδων. Είναι θέμα ισότιμης αντιμετώπισης», είπε χαρακτηριστικά.

«Για ηλεκτρονικούς, 15 χρόνια έχουμε πάρει ανθρώπους που μετριούνται στα δάχτυλα των δύο χεριών. Το 2009 μπήκε η δική μου η σειρά, λίγο πριν λίγο πριν μπούμε στο ΔΝΤ. Από το 2010 και μέχρι τώρα είναι 15 χρόνια, δεν έχουμε πάρει πάνω από 10 ηλεκτρονικούς και ο κλάδος ο δικός μας έχει μειωθεί 40%», προσέθεσε.

«Πάνω από το 50% των αεροδρομίων αυτή τη στιγμή από τα 40 αεροδρόμια, τα 22, τα 16-17 δεν έχουν ηλεκτρονικό και τα 6 εκ των οποίων τα 4 είναι και πολύ σημαντικά, έχουν και μεγάλη κίνηση. Το καλοκαίρι έχουν έναν ηλεκτρονικό ο οποίος δεν έχει ζωή, δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο», είπε ακόμα.

«Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το πρόβλημα τις τελευταίες μέρες με το βασικό ραδιοβοήθημα στη Λήμνο. Έχει μεταβεί κλιμάκιο για την διόρθωση. Επέστρεψαν πίσω. Δεν έγινε και θα γίνει όταν και εφόσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν και ο καιρός να είναι καθαρός και είναι ημέρα», συμπλήρωσε.

«Η πτήση μπορεί να προσγειωθεί εξ όψεως, όπως και γίνεται σε πάρα πολλά, σε πάρα πολλά αεροδρόμια, σε 15 μικρά αεροδρόμια ας πούμε. Οι πτήσεις γίνονται εξ όψεως. Τώρα από κει και πέρα, όταν υπάρχουν προβλήματα, κλείνουν ή αεροδρόμια ή κλείνει ο εναέριος χώρος. Δεν είναι ούτε τιμητικό για τη χώρα, ούτε καθησυχαστικό μπορεί να είναι», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Δεν λειτουργούν τα ραντάρ σε Ρόδο και Ελληνικό»

«Εγώ δεν δέχομαι να καταγγέλλουμε ότι 4 χρόνια έχουμε ένα καμένο ραντάρ στη Ρόδο και να μην μπαίνει το χέρι στην τσέπη και να μην λένε: “αυτό πρέπει να το αλλάξουμε άμεσα”. Ούτε να περιμένουμε μαζί με άλλους διαγωνισμούς πότε θα ευοδώσει», είπε ακόμα και κατέληξε:

«Όπως και το ραντάρ του Ελληνικού που είναι στα γραφεία μας έξω από τα γραφεία μας στο Ελληνικό. Δεν δέχομαι, δεν με τιμάει ως δημόσιο υπάλληλο, ως εργαζόμενο, δύο χρόνια να λέμε ότι είναι σταματημένο, ότι η ανατολική πλευρά ή η δυτική πλευρά του Υμηττού ότι δεν καλύπτεται επαρκώς και καλύπτεται κατά συνθήκη από τον Υμηττό και να μη γίνεται τίποτα. Και να λέμε τώρα όπου να ναι θα υπογράψουμε μια σύμβαση και σε τρία χρόνια από τώρα θα έχουμε ραντάρ».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Source link

    Read Previous

    Φωτιά σε σπίτι στην Παιανία – Μεγάλη κινητοποίηση της πυροσβεστικής

    Read Next

    Ο ΟΑΣΑ απομάκρυνε οδηγό που άφησε ανήλικο να… οδηγήσει το λεωφορείο

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular