Breaking News :

Τραγωδία στην Κρήτη: Μια νεκρή, ένας σοβαρά τραυματίας σε νέο τροχαίο

Ενέδρα θανάτου με τραυματία σε χωριό του Δήμου Γόρτυνας – πως συνέβη, τι εξετάζουν οι Aρχές

Δρακόντεια τα μέτρα του Τ.Ο.Ε.Β Α ΖΩΝΗ ΜΕΣΣΑΡΑΣ για τη λειψυδρία

Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα – Δείτε βίντεο

Δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη: Εννέα κατηγορούμενοι έχουν προφυλακιστεί – Ένας 22χρονος στους ηθικούς αυτουργούς

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από Πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο

Θλίψη στο Ηράκλειο για τον χαμό της Νεκταρίας – Άφησε την τελευταία της πνοή στην άσφαλτο

Ποια είναι τα οφέλη που προσφέρουν τα επίπεδα σανδάλια και τι πρέπει να προσέχετε με τις γυναικείες γόβες.

Θρήνος για την χαμογελαστή Έφη που “έφυγε”

Ανησυχητικά ποσοστά κατανάλωσης αλκοόλ και ηλεκτρονικών τσιγάρων στα παιδιά ηλικίας 11-15 ετών

Άρχισαν τα όργανα: Για φορολογικούς λόγους ο Γκριμάλντι απέσυρε τις Μινωϊκές από την Αδριατική

festospalace

Tου Mηνά Τσαμόπουλου

Εξοικονόμηση έως και 10 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο αναμένεται να έχει ο Όμιλος Γκριμάλντι από την απόσυρση των Μινωϊκών από τις γραμμές της Αδριατικής.

Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς ο Ιταλός επιχειρηματίας, Εμάνουλε Γκριμάλντι, κρατάει αμιγώς ιταλική την παρουσία της εταιρείας στην Αδριατική και όλα τα πλοία του που δραστηριοποιούνται στα γραμμές αυτές υπόκεινται πλέον στους ιταλικούς νόμους και στο ιταλικό φορολογικό πλαίσιο. Αυτό συνεπάγεται μικρότερο λειτουργικό κόστος για τον όμιλο αφού το αντίστοιχο ελληνικό δημιουργεί προβλήματα, όπως επιστροφές φόρων και ΦΠΑ. Κομβικής σημασίας είναι και το θέμα του ΦΠΑ στα φορτηγά-οχήματα. Με τη νέα κατάσταση ακόμα και τα ελληνικά φορτηγά-οχήματα θα ταξιδεύουν με τον Γκριμάλντι και θα έχουν ελάχιστη επιβάρυσνη, γεγονός που θα αυξήσει το μεταφορικό έργο των Ιταλών.

Ο όμιλος Γκριμάλντι άνοιξε νέο δρομολόγιο Πάτρα-Ηγουμενίτσα Βενετία με τα πλοία Cruise Europa και Cruise Olympia τα οποία διαχειρίζεται η θυγατρική ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi Euromed SpA, αντί των Μινωϊκών. Τα πλοία ήταν ναυλωμένα από τις Μινωϊκές και η ναύλωση έληξε. Εξ ου και η εξοικονόμηση μεγάλου ποσού από το λειτουργικό τους κόστος αφού υπόκεινται στο ιταλικό πλαίσιο και δεν θα ταξιδεύουν με το σινιάλο των Μινωϊκών που έχουν έδρα στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Την ίδια ώρα, κύκλοι του Ιταλού επιχειρηματία επισημαίνουν ότι οι Μινωϊκές θα στραφούν αποκλειστικά στην Ελλάδα ενώ σε εξέλιξη έχει ο Γκριμάλντι το σχέδιο για την απόκτηση του ελέγχου της HSW. «Συνεχίζει να αγοράζει μετοχές και έχει φθάσει το 48,8%» επισημαίνουν στελέχη του Ομίλου. Εφόσον ο όμιλος Γκριμάλντι πάρει υπό τον πλήρη έλεγχό του την HSW θα προχωρήσει σε συνένωση με τις Μινωϊκές φτιάχνοντας ένα νέο σχήμα στην Ελλάδα Οι Μινωϊκές έχουν στόλο από τέσσερα πλοία. Τα Festos Palace και Knossos Palace στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο και τα Europa Palace και Olympia Palace τα οποία είναι ναυλωμένα στον όμιλο Grimaldi και είναι δρομολογημένα στη γραμμή της Τυρρήνιας.

Σε κάθε περίπτωση τελειώνει η παρουσία των Μινωϊκών στην Αδριατική, που η εταιρεία είχε από το 1981, όταν δρομολόγησε το πρώτο πλοίο στη γραμμή Πάτρα – Ανκόνα.

 

 

 

 

www.newmoney.gr

Loading

    Read Previous

    40χρονη οδηγός στην Κρήτη είδε το χάρο με τα μάτια ….Είδε τον βράχο να πέφτει…πάνω της

    Read Next

    Πέθανε ο πιο ο ψηλός άνθρωπος στον κόσμο στα 26 του – Είχε ύψος 2.60μ.

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular