Breaking News :

Τραγωδία στην Κρήτη: Μια νεκρή, ένας σοβαρά τραυματίας σε νέο τροχαίο

Ενέδρα θανάτου με τραυματία σε χωριό του Δήμου Γόρτυνας – πως συνέβη, τι εξετάζουν οι Aρχές

Δρακόντεια τα μέτρα του Τ.Ο.Ε.Β Α ΖΩΝΗ ΜΕΣΣΑΡΑΣ για τη λειψυδρία

Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα – Δείτε βίντεο

Δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη: Εννέα κατηγορούμενοι έχουν προφυλακιστεί – Ένας 22χρονος στους ηθικούς αυτουργούς

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από Πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο

Θλίψη στο Ηράκλειο για τον χαμό της Νεκταρίας – Άφησε την τελευταία της πνοή στην άσφαλτο

Ποια είναι τα οφέλη που προσφέρουν τα επίπεδα σανδάλια και τι πρέπει να προσέχετε με τις γυναικείες γόβες.

Θρήνος για την χαμογελαστή Έφη που “έφυγε”

Ανησυχητικά ποσοστά κατανάλωσης αλκοόλ και ηλεκτρονικών τσιγάρων στα παιδιά ηλικίας 11-15 ετών

Έρχεται η «κάρτα θορύβου» για τα μηχανάκια – Πρόστιμο για αυτά που κάνουν ηχορύπανση

eksatmisi MIXANIS

Στην υπουργική απόφαση που προωθεί το υπουργείο για τους χώρους στάθμευσης δικύκλων αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης απαντώντας την Παρασκευή σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ Φωτεινής Πιπιλή. Ο ίδιος ανακοίνωσε πως θα επανέλθει η κάρτα θορύβου στα δίκυκλα προκειμένου να περιοριστεί η ηχορύπανση. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε υποχρέωση ελέγχου του θορύβου, όπως συμβαίνει με τον έλεγχο καυσαερίων.

Τα πρόστιμα θα είναι ανω των 100 ευρώ.

Η ένταση του θορύβου μπορεί να μετριέται στα ΚΤΕΟ είτε στα συνεργεία, με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος. Συμπληρωματικά, επειδή ακριβώς απαιτείται και θεσμικό πλαίσιο το οποίο να περιβάλλει την εφαρμογή του νόμου, «επεξεργαζόμαστε διάταξη που προβλέπει ακόμη και πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων ανέφερε ο υπουργός. Είτε αυτή η αλλοίωση αφορά στον θόρυβο, στην αφαίρεση του φίλτρου DPF που κατακρατεί τα επικίνδυνα σωματίδια των οχημάτων ή στην παράνομη επέμβαση στον οδομετρητή των χιλιομέτρων».

Για τους χώρους στάθμευσης μηχανών ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε πως με την απόφαση που προωθεί το υπουργείο «καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για τη νόμιμη λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων δίνοντας λύση σε ένα χρονίζον πρόβλημα που επιβαρύνει σημαντικά την καθημερινότητα χιλιάδων συμπολιτών μας. Παράλληλα ανοίγει ένα ακόμα επιχειρηματικό πεδίο για επενδύσεις».

Το ενδιαφέρον είναι, πάντως, πως υπάρχει ήδη νομοθετικό πλαίσιο για τους χώρους στάθμευσης δικύκλων που δεν είναι λειτουργικό και συνεπώς δεν αξιοποιείται επειδή ουδέποτε εκδόθηκε η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση! Οπως είπε ο κ. Κεφαλογιάννης «εδώ και 16 χρόνια και συγκεκριμένα με το άρθρο 23, παράγραφος 3 του ν. 3185/2003 (Α΄ 229) προβλέπεται η έκδοση Κ.Υ.Α. των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Περιβάλλοντος για τον καθορισμό των αρμοδίων οργάνων, των όρων και προϋποθέσεων ίδρυσης και λειτουργίας των σταθμών μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτήν απόφαση καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για τη νόμιμη λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων.

Αρμόδιες Υπηρεσίες για τον έλεγχο των απαιτούμενων δικαιολογητικών και την έκδοση της Βεβαίωσης Νόμιμης Λειτουργίας θα είναι οι Διευθύνσεις Μεταφορών των κατά τόπους Περιφερειών».

 

 

Πηγή

Loading

    Read Previous

    Τα Live του The Voice αρχίζουν την Παρασκευή και η Κωνσταντίνα έχει ανάγκη την ψήφο σας

    Read Next

    Πήγε στο λιόφυτο του και βρήκε τις ελιές κομμένες από την ρίζα

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular