Αυτός είναι ο λόγος που τα πόδια σου παθαίνουν κράμπες κατά την διάρκεια της νύχτας, κι αυτός είναι ο τρόπος να το εμποδίσεις να ξανασυμβεί!




e8b0fb25a159da2c31205c92051dde9d

Οι νυχτερινές κράμπες των ποδιών, είναι επώδυνες μυϊκές συσπάσεις ή σπασμοί, που συνήθως εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Σε γενικές γραμμές, συμβαίνουν στο κάτω μέρος του ποδιού, αλλά μπορεί επίσης να εμφανιστούν στα πέλματα και στους μηρούς. Ο πόνος είναι απότομος και δυνατός, και μπορεί να σας ξυπνήσει στη μέση της νύχτας. Συνήθως διαρκεί για λίγα δευτερόλεπτα αλλά μερικές φορές μπορεί να διαρκέσει και αρκετά λεπτά. Ο μυϊκός πόνος είναι αισθητός ακόμα και όταν σταματήσει η κράμπα, και αυτό μπορεί να διαρκέσει και την επόμενη μέρα. Οι κράμπες στα πόδια, συνήθως εμφανίζονται σε άντρες και γυναίκες άνω των 50 ετών.

The Reason Why You Have Cramp On Your Legs During The Night, Plus This Is The Way How To Prevent It From Happening Ever Again

Κράμπες στα πόδια εναντίον του συνδρόμου ανήσυχων ποδιών

Παρά το γεγονός ότι και τα δύο σύνδρομα εμφανίζονται ενώ οι άνθρωποι κοιμούνται, στην πραγματικότητα, είναι πολύ διαφορετικά.

Το σύνδρομο ανήσυχων ποδιών είναι μια νευρολογική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από μια ανεξέλεγκτη επιθυμία να μετακινήσετε τα πόδια σας. Όταν μετακινείτε τα πόδια σας κατά τη διάρκεια του σύνδρομου αυτού, σας δίνει μια αίσθηση ανακούφισης, το οποίο δεν συμβαίνει με την κράμπα στο πόδι.

Οι κράμπες στα πόδια μπορεί να οφείλονται σε:

  • Ορισμένα φάρμακα
  • Εγκυμοσύνη
  • Κάθισμα στο δάπεδο
  • Αλκοολισμό
  • Καθιστική εργασία
  • Ορισμένες ασκήσεις
  • Ακατάλληλη στάση του σώματος

Οι παρακάτω είναι μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε τις κράμπες στα πόδια:

  • Κάντε ένα ζεστό μπάνιο πριν πάτε για ύπνο
  • Εκτελέστε κάποιες ασκήσεις στο νερό για να δυναμώσετε τους μυς των ποδιών σας
  • Τεντώστε τα πόδια σας πριν πάτε για ύπνο
  • Πάρτε περισσότερο μαγνήσιο και κάλιο
  • Να φοράτε ανατομικά παπούτσια
  • Τοποθετήστε ένα θερμαινόμενο μαξιλάρι στην περιοχή όπου σας πιάνουν κράμπες ή πονάτε

Προκειμένου να θεραπεύσετε τους μυϊκούς σπασμούς κατά τη διάρκεια της νύχτας μπορεί να βρείτε χρήσιμες αυτές τις συμβουλές:

  1. Βάλτε και τα δύο πόδια σας μπροστά, ενώ κάθεστε στο πάτωμα. Στη συνέχεια, λυγίστε τα πόδια σας και τραβήξτε τα δάχτυλα των ποδιών σας προς τα γόνατά σας.
  2. Σηκωθείτε αργά και κουνήστε τα πόδια σας για να βελτιωθεί η ροή του αίματος.
  3. Τρίψτε προσεκτικά την περιοχή με κυκλικές κινήσεις.
  4. Βάλτε στο σημείο του πόνου μια κουταλιά της σούπας μουστάρδα για να απαλύνετε τον πόνο