Η μοναδική εμπειρία που είχα από στριπτιζάδικο ήταν μια επίσκεψη σε ένα παλιό θρυλικό μαγαζί της Θεσσαλονίκης, το Caligula, όταν ήμουν βία 15, με αφορμή το bachelor ενός ξαδέρφου. Για να πω την αλήθεια τα θεωρώ ξεπερασμένα, απομεινάρια μιας άλλης εποχής που η πρόσβαση στη σάρκα ήταν δυσκολότερη. Έτσι πίστευα τουλάχιστον μέχρι την επίσκεψή μου στο Women’s Toys, ένα νέο μαγαζί που δημιούργησε αρκετό buzz πριν ακόμα ανοίξει τις πόρτες του.
Φτάνοντας στη Συγγρού, πρόσεξα ότι η πρόσοψη του διαφέρει αρκετά από την κλασική κιτσάτη στριπομαρκίζα και παραπέμπει μάλλον σε γκέι μπαρ. Όχι τυχαία, αφού το Women’s Toys μπορεί να πλασαρίστηκε αρχικά ως το πρώτο μαγαζί με αποκλειστικά ανδρικό στριπτίζ προς γυναικεία κατανάλωση, ήδη όμως έχει αρχίσει να προσελκύει αρκετό gay crowd στις λίγες μόλις εβδομάδες λειτουργίας του, που αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα το επόμενο διάστημα. Πού απευθύνεται όμως στην πραγματικότητα;
Ήμουν αποφασισμένος να διελευκάνω αυτό το λεπτό σημείο καθώς περνούσα τον χρωματιστό διάδρομο με τα ζαλιστικά φωτάκια που οδηγεί στα άδυτα του club. Γι’ αυτό και ήταν από τα πρώτα πράγματα που ρώτησα τον Ηλία ο οποίος εκτελεί χρέη μετρ και δημοσιοσχετίστα. «Το μαγαζί απευθύνεται σε κοινό που θέλει να δει ανδρικό στριπτίζ με γυμνασμένα αγόρια να μένουν ολόγυμνα και να κάνουν σόου» μου εξήγησε διαλλακτικά. «Εννοείται πως δεν αποκλείουμε τους γκέι, ούτε τους στρέιτ άνδρες, οι χορευτές προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, private dances και socializing σε όποιον το επιθυμεί, απλά οι περισσότεροι είναι στρέιτ, εκτός από 2-3 αγόρια που είναι bi». «Ναι αλλά υπάρχει μια διόλου ευκαταφρόνητη διαφορά τιμής ανάμεσα στην παροχή ιδιωτικού χορού σε γυναίκα, που κοστολογείται στα 30 ευρώ και σε άνδρα που ανέρχεται στο πενηντάρικο» επέμενα και μου αντέτεινε ότι για τους στρίπερ είναι δουλειά ούτως ή άλλως, αλλά πιθανότατα να μην είναι τόσο fun η δεύτερη περίπτωση, οπότε πρέπει το αντίτιμο να είναι ανάλογο.
Στη συνέχεια, ο ευγενέστατος μετρ ανέφερε πώς δεν έχει ξανασχοληθεί ποτέ με τον χώρο και ότι η δουλειά αυτή απαιτεί λεπτούς χειρισμούς και ισορροπίες, ειδικά σε περιπτώσεις όπως όταν πρέπει να εξηγήσεις σε μια παρέα από χρυσαυγίτες που έχουν έρθει με την απαίτηση να γαμήσουν αγοράκια ότι δεν είναι αυτό το κόνσεπτ του μαγαζιού. Εκτός από τα κοινωνικά του club, ο Ηλίας ανέλαβε και τη διακόσμηση μια και επαγγέλλεται διακοσμητής. Στο πρώτο κομμάτι δεν ξέρω τι επιτυχία θα έχει, πάντως στο δεύτερο η δουλειά του είναι προσεγμένη και ανεβάζει το Women’s Toys αρκετά επίπεδα ψηλότερα από οποιοδήποτε κωλόμπαρο της σειράς. Τον ρωτώ τι τον δυσκόλεψε περισσότερο και μου εξηγεί ότι το παν σε τέτοια μαγαζιά είναι ο φωτισμός που πρέπει να δείχνει τα σώματα ψηλότερα και να εξαφανίζει κάθε ίχνος κυτταρίτιδας και ατέλειας. «Κυτταρίτιδα στους άντρες;» αναρωτιέμαι για να συνειδητοποιήσω ότι όταν το κρέας είναι απογυμνωμένο από κάθε υποψία τρίχας, φαίνονται τα πάντα.
Εντωμεταξύ, στην άλλη άκρη της σκηνής, ένα ιδιότυπο meeting με αρκετή ένταση λαμβάνει χώρα. Όλα τα αγόρια, φορώντας τα σλιπάκια τους, ακούνε προσεκτικά τις οδηγίες μιας ξανθιάς, που από μακριά μοιάζει με πατρόνα. «Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος σου εδώ;» θα ρωτούσα λίγο αργότερα τη Ρουμάνα Sunita για να λάβω την αφοπλιστική απάντηση: «Είμαι το αφεντικό!». Με παιχνιδιάρικη διάθεση, αλλά μην αφήνοντας περιθώρια για πολλά πολλά, μου εξήγησε ότι δουλεύει 8 χρόνια στην Αθήνα, σε σχετικά μαγαζιά με γυναίκες, οι οποίες «όπως και να το κάνουμε το ’χουν περισσότερο από τους άντρες». Το τρίπτυχο «κίνηση-μυαλό-προσωπικότηταα» είναι αυτό που ψάχνει στα ταξίδια της προς στρατολόγηση χορευτών και οι άντρες την έχουν δυσκολέψει αρκετά γιατί παραπονιούνται και γκρινιάζουν συνεχώς. Από τα δέκα αγόρια του team, μου εξομολογήθηκε ότι ο Vasy είναι ο αγαπημένος της και θα καταλάβαινα σύντομα το γιατί.
Σιγά σιγά οι στρίπερ έπαιρναν θέση για το εισαγωγικό βίντεο που θα τους παρουσίαζε επί σκηνής. Από τις σκόρπιες σκηνές που προβάλλονταν κατάλαβα ότι το μενού θα είχε λίγο απ’ όλα: μπάτσος, λοκατζής, μποξέρ, μοναχός, full monty, πολύ baby oil, πολλές φωτιές, να πιάσουμε λίγο από κάθε φαντασίωση. Η παρουσίαση είχε για μουσικό χαλί Tiesto, και γενικά ως τώρα η φάση ήταν σκυλοπόπ – «τι περιμένεις, να σου κάνουν σόου με Arctic Monkeys;» σκέφτηκα και επανήλθα στην πραγματικότητα. Ωστόσο η βραδιά θα μου επεφύλασσε ένα εντελώς πανηγυριώτικο soundtrack που θα χώραγε από Marilyn Manson και Evanescence μέχρι Rammstein και Donna Summer.
Καθώς τα αγόρια άρχιζαν να βγαίνουν ανά ζεύγη στη σκηνή για κούνημα που θα γέμιζε τον χρόνο ανάμεσα στους χορούς, εγώ ανασκουμπώθηκα πίνοντας δυο γερές γουλιές από την τεκίλα μου και ξεκίνησα να τους κυνηγάω έναν έναν για να μου διηγηθούν την ιστορία τους. Ο ξανθός Luciano, του οποίου το πέος αργότερα θα διαπιστώναμε ότι είναι διακοσμημένο ολόκληρο με τατουάζ, δεν είχε να πει και πολλά. Έκανε την ίδια δουλειά για 4 χρόνια στη Ρουμανία, όπου και έχει αφήσει την κοπέλα του, δεν νιώθει αμηχανία που εδώ πρέπει να ικανοποιήσει και ανδρικό κοινό και στον λίγο ελεύθερο χρόνο που του μένει, πηγαίνει γυμναστήριο. «Τι πρωτότυπα όλα αυτά, έτσι θα το πάμε;»σκέφτηκα και μου ήρθαν στο μυαλό τα βίντεο που συστήνουν στο κοινό τις υποψήφιες Playmate, στα οποία οι περισσότερες δηλώνουν ότι μιλούν αγγλικά, ασχολούνται ερασιτεχνικά με το μόντελινγκ, τους αρέσει η ιππασία και το μεγαλύτερό τους ελάττωμα είναι η τελειομανία. Πλησίασα τον επόμενο, ίσως τον πιο όμορφο από τους δέκα. Η ιστορία του 27χρονου Τούρκου Tarkan είχε περισσότερο ενδιαφέρον. Άφησε γυναίκα και παιδί στην Αττάλεια και έφυγε για Ρουμανία όπου και δούλευε σε παρόμοια γκέι μπαρ, μια και στην Τουρκία απαγορεύεται από το νόμο η λειτουργία τέτοιων μαγαζιών και μόνο η εργασία ως go go boy είναι επιτρεπτή. Θεωρεί ότι οι άνδρες πελάτες είναι καλύτεροι γιατί αφήνουν καλύτερα tips, ενώ πιστεύει πως και ο γιος του θα ακολουθήσει την ίδια καριέρα, γιατί από μωρό ακούει τραγούδια όπως το «Sexy and I Know It» και γδύνεται χορεύοντας. Τι σου είναι όμως τα γονίδια!
Στο μεσοδιάστημα, οι πρώτες παρέες είχαν άρχισαν να σκάνε κι εγώ πλησίασα ένα από τα μπροστινά τραπέζια στο οποίο κάθονταν δύο κορίτσια που μου φάνηκαν αρκετά κωλοπετσωμένα για να μου μιλήσουν. Τελικά η Τζίνα και η Μαίρη αποδείχθηκαν Ελληνογερμανίδες, ανετότατες φυσικά, και η μεγαλύτερη σε ηλικία με τα τεράστια ψεύτικα νύχια μου εξομολογήθηκε ότι έχει επισκεφθεί πολλά σχετικά μαγαζιά στο εξωτερικό οπότε έχει μέτρο σύγκρισης. Ειδικά στο Λας Βέγκας όπου είναι θαμώνας, υπάρχει πολύ πιο μεγάλο «distance» ανάμεσα στο κοινό και στους χορευτές, ενώ εδώ τα πράγματα της φαίνονται πιο «cosy», βρίσκει «fun» το «interaction» κοινού-χορευτών και το μαγαζί ικανοποιητικό. Στις ώρες που θα ακολουθούσαν, οι στρίπερ θα ανέβαζαν στη σκηνή και τις δύο ομογενείς για να τους βοηθήσουν στα χορευτικά τους και η άνεσή των κοριτσιών θα αποδεικνυόταν όταν οι αποτριχωμένες μαλαπέρδες θα τις απειλούσαν σε απόσταση αναπνοής.
Τα αγόρια είχαν πλέον λυθεί και είχαν ξεκινήσει έντονο socializing στα τραπέζια, πιάνοντας την κουβέντα με τις πελάτισσες μπας και κερδίσουν κανένα δολάριο (συμβολικό, από αυτά που χωράνε στο σλιπάκι και εξαργυρώνονται αργότερα σε ευρώ – έχει και τέτοια το μαγαζί) και περιμένοντας να τους ζητηθεί κάποιος private χορός. Σε μερικές τυχερές έκαναν και πρόχειρο μασαζάκι και συνειδητοποίησα ότι η κονσομασιόν μπορεί τελικά να έχει άπειρες διαβαθμίσεις. Πάντως, καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς, τα τραπέζια με τις γκέι παρέες δεν τα πολυπλησίαζαν και σκέφτηκα ότι θα έπεφτε γερή κατσάδα από την φράου Sunita το επόμενο διάστημα, αν ήθελαν το κόνσεπτ να τσουλήσει. Εκτός από τον Vasy φυσικά! Α, ο Vasy. Ένα έκφυλο αγοράκι με το πιο πονηρό βλέμμα που μπορείς να φανταστείς, έκανε μπαμ ότι ίσως είναι ο μοναδικός εκεί μέσα που γουστάρει το παιχνίδι με άντρες. Δεν μας άφησε σε ησυχία, όσες φορές κι αν του ξεκαθαρίσαμε ότι ήμασταν εκεί για δουλειά. Φευ, αφού δεν μπορούσε να συνεννοηθεί παρά μόνο στα native βουλγάρικα και το μόνο που κατάφερε να μου πει είναι ότι έχει προσθέσει ενθέματα σιλικόνης στο στήθος, προσκαλώντας με να το διαπιστώσω.
Οι φωτογράφοι βρίσκονταν ήδη σε παροξυσμό με τόσο ψωμί που είχαν διαθέσιμο μπροστά στις κάμερές τους. Ο Μάνος απαθανάτιζε μανιωδώς τους στρίπερ εν ώρα δράσης κάνοντας κάτι αεροπλανικά για να πετύχει τη σωστή λήψη και ο Photoharrie ήταν εδώ και ώρα χαμένος κάπου στα παρασκήνια οπότε αποφάσισα να πάω να τον βρω. Τον πετυχαίνω να τραβάει πορτρέτα στον Iron από τη Βενεζουέλα, ο οποίος πριν από λίγη ώρα, ύστερα από μια στριπ bachata, μας είχε επιδείξει τα λατινοαμερικάνικα προσόντα του σε πλήρη στύση επί σκηνής. Στην Ισπανία όπου και δούλευε πριν, θεωρεί ότι οι άνθρωποι που κάνουν αυτό το επάγγελμα χαίρουν περισσότερης εκτίμησης, ενώ οι γυναίκες εκεί είναι πολύ πιο δεκτικές και απελευθερωμένες. Παραδίπλα αλλάζει ο Πορτογάλος Max που κορδώνεται ότι διαθέτει το μεγαλύτερο πέος από όλους εκεί – το ανακόντα όπως χαρακτηριστικά θα αποκαλούσε ο DJ λίγο αργότερα, στα τσιτάτα του. Μου λέει με υπερηφάνεια ότι τα έχει κάνει όλα στη ζωή του, ότι έχει δουλέψει ως χορευτής, στρίπερ, έχει κάνει sex tapes και πορνό στην Ισπανία όπου και ζει. Μάλιστα πριν από δύο χρόνια βγήκε στη δημοσιότητα ένα home video που είχε γυρίσει με μια διάσημη συμμετέχουσα σε εγχώριο ριάλιτι και του έδωσαν 20.000 ευρώ για να εμφανιστεί στην ισπανική τηλεόραση και να μιλήσει γι’ αυτό. Χαμός λοιπόν με τον Max και το ανακόντα του το οποίο διατείνεται ότι είναι μονίμως καυλωμένο.
Πολυπράγμων όμως αποδείχθηκε και ο Ισπανός Zayas με την εντυπωσιακά διακοσμημένη με τατουάζ πλάτη. Ίσως ο μοναδικός επαγγελματίας πορνοστάρ στο Women’s Toys, έχει ασχοληθεί με πολεμικές τέχνες όπως το μποξ και το Muay Thai – στην Ισπανία μάλιστα δίδασκε στην αστυνομία αυτοάμυνα. Στην Ελλάδα δούλεψε πρώτα ως χορευτής στα Χανιά, ενώ έχει γυρίσει πολλές ταινίες πορνό και μου δείχνει με υπερηφάνεια τι ακριβώς πρέπει να γκουγκλάρω αν θέλω να τις δω, καθώς αλλάζει jockstrap.
Λίγο πριν αποχωρήσω από το Women’s Toys έχοντας λάβει overdose καλογυαλισμένης τεστοστερόνης, κάνω τη φευγαλέα σκέψη ότι η μοίρα μερικών ανθρώπων τελικά ίσως και να είναι προδιαγεγραμμένη. Aν είχα κι εγώ 25 πόντους φορτίο όπως ο Zayas ή ο Max, μπορεί και να εστίαζα στους ίδιους τομείς.
Women’s Toys
Λ. Συγγρού 140, Καλλιθέα, 210 9245846
Ανοιχτά Τετ.-Κυρ. μετά τις 23:00
Κείμενο: Αλέξανδρος Διακοσάββας
Φωτογραφίες: Μάνος Χρυσοβέργης
Τα παρακάτω πορτρέτα είναι του Photoharrie.
http://grekamag.gr