• 31 Ιανουαρίου, 2025

Breaking News :

Απίστευτο: Έβαλαν στο μάτι το παγκάρι, έριξαν σκοινί και μπήκαν στην εκκλησία από το καμπαναριό!

Στα χέρια των αρχών οι διακινητές των 49 μεταναστών που εντοπίστηκαν χθες στους Καλούς Λιμένες

Απίστευτο! Άνοιξε η γη και «κατάπιε» μαθητή, ενώ πήγαινε στο σχολείο!

Κρήτη: Επιτέθηκε σε ντελιβερά και του πήρε το κινητό και 250 ευρώ

Kρήτη: Βουβός θρήνος για τον Δράκο Μαρή στο τελευταίο αντίο

Ηράκλειο: Καλούν σε προσευχή για τον μικρό Άγγελο που δίνει «μάχη» για να κρατηθεί στη ζωή

Κρήτη: Μπαταρίες και ανταλλακτικά μηχανημάτων έργων έκλεβε ο ίδιος ο φύλακας του εργοταξίου

Αιματηρή σύρραξη σε χωριό του Αμαρίου για κτηνοτροφικές διαφορές – Ένας στο νοσοκομείο, τρεις με χειροπέδες

Κρήτη: Εντυπωσιακή τοποθέτηση στύλων της ΔΕΗ με…ελικόπτερο (Βίντεο)

Λ. Τριανταφυλλάκης: «Ο Υπουργός ήταν ενημερωμένος για τα προβλήματά μας, αλλά στην επόμενη συνάντηση αναμένουμε λύσεις…»

Ανησυχητική έκθεση: Μαθητές τελειώνουν την υποχρεωτική εκπαίδευση και δεν κατανοούν τι διαβάζουν



Ένα στα πέντε παιδιά κινδυνεύει να αποφοιτήσει από το Γυμνάσιο λειτουργικά αναλφάβητο, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, που ξεπερνά το 20% κατά την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στην κατανόηση του σχολικού γραπτού λόγου και σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό στην παραγωγή γραπτού λόγου.

Αντίστοιχες διαπιστώσεις καταγράφονται και για τα Μαθηματικά, με τις δυσκολίες να μην είναι αμιγώς μαθηματικές, αλλά και γλωσσικές.

Ουσιαστικά, αναφέρει η Καθημερινή το Σάββατο, ένα στα πέντε παιδιά κινδυνεύει να αποφοιτήσει από το Γυμνάσιο λειτουργικά αναλφάβητο.

Τι σημαίνει αυτό; Δεν θα μπορεί να κατανοεί με επάρκεια τον προφορικό και γραπτό λόγο, να διατυπώνει με σαφήνεια τη σκέψη του, να κάνει αφαιρετικούς συνειρμούς, να αναπτύσσει κριτική σκέψη, να εκμεταλλεύεται ευκαιρίες για βελτίωση των γνωστικών του δεξιοτήτων, όπως ορίζει η UNESCO τον λειτουργικό αναλφαβητισμό.

Αυτό επισημαίνεται στην ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024.

Πρόκειται για επισήμανση που προέκυψε από την ανάλυση των αποτελεσμάτων των διαγνωστικών εξετάσεων που διενεργήθηκαν στην ΣΤ’ Τάξη Δημοτικού και στην Γ’ Τάξη Γυμνασίου τα τελευταία έτη στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας και των Μαθηματικών.

Η έκθεση μάλιστα προτείνει να επανεξετασθεί το ηλικιακό όριο εγγραφής στην Α’ Τάξη Δημοτικού στη χώρα.

Πηγή: skai.gr



Source link

    Read Previous

    Π. Μαρινάκης στο ΕΡΤΝews: Η αντικειμενική άνοδος επιπέδου της ελληνικής οικονομίας να περάσει στη ζωή των πολιτών

    Read Next

    «Δεν είμαι αρνητική στο botox, το έχω δοκιμάσει»

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular