• 4 Μαρτίου, 2025

Breaking News :

Ηράκλειο: Άναυδοι έμειναν οι οδηγοί με το αρνάκι που «έκοβε βόλτες» στη Λεωφόρο Κνωσού

Κρήτη: «Μπούκαραν» σε καφε-παντοπωλείο και έκαναν  απόκριες με μακαρόνια, κονσέρβες και ουίσκια

Κρήτη: Πήγε για επίσκεψη στο νοσοκομείο και ξάφρισε την τσάντα επισκέπτριας

Τραγικό: 26χρονος γρονθοκόπησε τον ηλικιωμένο παππού του και τον χτύπησε με πέτρα στέλνοντάς τον στη ΜΕΘ

Απίστευτο: Οδηγός στο Ηράκλειο, περίμενε στο φανάρι για να ανάψει πράσινο και του άρπαξαν το σταυρό από το λαιμό

Ανήλικος επιβάτης έπαθε ηλεκτροπληξία στο πλοίο της Γραμμής από Πειραιά για Ηράκλειο

Οι τιμές των αγροτικών προϊόντων στο Δημοπρατήριο του Α.Σ. Τυμπακίου, σήμερα 4 Μαρτίου

Δήμος Φαιστού: Εσπερίδα με θέμα: «Παιδιά και Οθόνες» αύριο στο Πολύκεντρο Μοιρών

Έπιασε στα πράσα τον σύζυγό της με την ερωμένη του και τους ανέβασε στο facebook- Δείτε το βίντεο

Χτυπούσαν τα κουδούνια κι έκλεβαν χρήματα και κοσμήματα

Vinkmag ad

Ανησυχητική έκθεση: Μαθητές τελειώνουν την υποχρεωτική εκπαίδευση και δεν κατανοούν τι διαβάζουν

Vinkmag ad



Ένα στα πέντε παιδιά κινδυνεύει να αποφοιτήσει από το Γυμνάσιο λειτουργικά αναλφάβητο, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, που ξεπερνά το 20% κατά την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στην κατανόηση του σχολικού γραπτού λόγου και σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό στην παραγωγή γραπτού λόγου.

Αντίστοιχες διαπιστώσεις καταγράφονται και για τα Μαθηματικά, με τις δυσκολίες να μην είναι αμιγώς μαθηματικές, αλλά και γλωσσικές.

Ουσιαστικά, αναφέρει η Καθημερινή το Σάββατο, ένα στα πέντε παιδιά κινδυνεύει να αποφοιτήσει από το Γυμνάσιο λειτουργικά αναλφάβητο.

Τι σημαίνει αυτό; Δεν θα μπορεί να κατανοεί με επάρκεια τον προφορικό και γραπτό λόγο, να διατυπώνει με σαφήνεια τη σκέψη του, να κάνει αφαιρετικούς συνειρμούς, να αναπτύσσει κριτική σκέψη, να εκμεταλλεύεται ευκαιρίες για βελτίωση των γνωστικών του δεξιοτήτων, όπως ορίζει η UNESCO τον λειτουργικό αναλφαβητισμό.

Αυτό επισημαίνεται στην ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) για το 2024.

Πρόκειται για επισήμανση που προέκυψε από την ανάλυση των αποτελεσμάτων των διαγνωστικών εξετάσεων που διενεργήθηκαν στην ΣΤ’ Τάξη Δημοτικού και στην Γ’ Τάξη Γυμνασίου τα τελευταία έτη στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας και των Μαθηματικών.

Η έκθεση μάλιστα προτείνει να επανεξετασθεί το ηλικιακό όριο εγγραφής στην Α’ Τάξη Δημοτικού στη χώρα.

Πηγή: skai.gr



Source link

    Read Previous

    Π. Μαρινάκης στο ΕΡΤΝews: Η αντικειμενική άνοδος επιπέδου της ελληνικής οικονομίας να περάσει στη ζωή των πολιτών

    Read Next

    «Δεν είμαι αρνητική στο botox, το έχω δοκιμάσει»

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular