• 31 Ιανουαρίου, 2025

Breaking News :

Απίστευτο: Έβαλαν στο μάτι το παγκάρι, έριξαν σκοινί και μπήκαν στην εκκλησία από το καμπαναριό!

Στα χέρια των αρχών οι διακινητές των 49 μεταναστών που εντοπίστηκαν χθες στους Καλούς Λιμένες

Απίστευτο! Άνοιξε η γη και «κατάπιε» μαθητή, ενώ πήγαινε στο σχολείο!

Κρήτη: Επιτέθηκε σε ντελιβερά και του πήρε το κινητό και 250 ευρώ

Kρήτη: Βουβός θρήνος για τον Δράκο Μαρή στο τελευταίο αντίο

Ηράκλειο: Καλούν σε προσευχή για τον μικρό Άγγελο που δίνει «μάχη» για να κρατηθεί στη ζωή

Κρήτη: Μπαταρίες και ανταλλακτικά μηχανημάτων έργων έκλεβε ο ίδιος ο φύλακας του εργοταξίου

Αιματηρή σύρραξη σε χωριό του Αμαρίου για κτηνοτροφικές διαφορές – Ένας στο νοσοκομείο, τρεις με χειροπέδες

Κρήτη: Εντυπωσιακή τοποθέτηση στύλων της ΔΕΗ με…ελικόπτερο (Βίντεο)

Λ. Τριανταφυλλάκης: «Ο Υπουργός ήταν ενημερωμένος για τα προβλήματά μας, αλλά στην επόμενη συνάντηση αναμένουμε λύσεις…»

Εκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστους


Μια εβδομάδα πριν από τις προεδρικές εκλογές της 5ης Νοεμβρίου και οι Κάμαλα Χάρις και ο Ντόναλντ Τραμπ, οι δύο υποψήφιοι για την προεδρία των ΗΠΑ, εντείνουν τις προσπάθειές τους να κερδίσουν το μικρό, αλλά κρίσιμο ποσοστό αναποφάσιστων ψηφοφόρων. Και οι δύο εκστρατείες επενδύουν σημαντικά σε στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, προκειμένου να εντοπίσουν και να πείσουν αυτούς τους ψηφοφόρους, που θεωρούνται καθοριστικοί για την έκβαση των εκλογών.

Εκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστουςΕκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστους
(AP Photo/Jacquelyn Martin)

Η εκστρατεία της Χάρις έχει περάσει 18 μήνες αναλύοντας προσεκτικά τις συνήθειες των ψηφοφόρων σε κρίσιμες πολιτείες. Η εκστρατεία αποδίδει σε κάθε ψηφοφόρο ένα “σκορ προσβασιμότητας” για να καθορίσει πόσο εύκολα μπορεί να τους προσεγγίσει και χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να καθοδηγήσει τις εμφανίσεις της Χάρις στα μέσα ενημέρωσης και το πρόγραμμα των ταξιδιών της.

Από την άλλη πλευρά, η εκστρατεία του Τραμπ επικεντρώνεται σε ομάδες νεότερων, πιο φυλετικά διαφοροποιημένων και χαμηλότερου εισοδήματος ψηφοφόρων που χρησιμοποιούν κυρίως υπηρεσίες streaming και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Τραμπ έχει εμφανιστεί σε διάφορες πλατφόρμες που στοχεύουν σε νεότερα ακροατήρια για να συνδεθεί με αυτούς τους ψηφοφόρους.

Εκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστουςΕκλογές ΗΠΑ: Οι τελευταίες κινήσεις των δύο εκστρατειών – Πώς προσπαθούν να κερδίσουν τους αναποφάσιστους
(AP Photo/Matt Rourke, File)

Και οι δύο εκστρατείες συμφωνούν ότι οι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι ασχολούνται λιγότερο με τα πολιτικά θέματα, γεγονός που τους καθιστά πιο δύσκολα προσεγγίσιμους, παρά τη μαζική επένδυση στην προσέγγισή τους.

Τα δεδομένα των δημοσκοπήσεων από τους New York Times και το Siena College αποκαλύπτουν ότι μόλις το 3,7% των ψηφοφόρων σε κρίσιμες πολιτείες — περίπου 1,2 εκατομμύρια άτομα — είναι πραγματικά αναποφάσιστοι. Αυτοί οι ψηφοφόροι τείνουν να είναι νεότεροι, πιο φυλετικά διαφοροποιημένοι και λιγότερο πιθανό να έχουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Σημαντικό επίσης είναι ότι οι μαύροι ψηφοφόροι αποτελούν περίπου το 21% αυτής της ομάδας, γεγονός που εξηγεί γιατί και οι δύο εκστρατείες επικεντρώνονται στη κινητοποίηση των μαύρων και των Λατινοαμερικανών ψηφοφόρων.

Πολλοί από αυτούς τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους αμφισβητούν την αξία της ψήφου τους, με ορισμένους να αισθάνονται αποστασιοποιημένοι από την πολιτική διαδικασία.

Η εκστρατεία της Χάρις θεωρεί ότι το ποσοστό των ψηφοφόρων αυτών είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό που βλέπει η εκστρατεία του Τραμπ. Περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό Ρεπουμπλικανών γυναικών που είναι δυσαρεστημένες με τον Τραμπ, ιδιαίτερα σε θέματα όπως οι αμβλώσεις.

Σε ομιλίες της η Χάρις απευθύνθηκε άμεσα σε αυτούς τους ψηφοφόρους, τονίζοντας την προσέγγισή της και επισημαίνοντας ότι υποστηρίζεται από σημαντικά πρώην στελέχη των Ρεπουμπλικάνων, όπως τη Λιζ Τσέινι.

Η ομάδα της Χάρις μετρά προσεκτικά την αποτελεσματικότητα αυτών των εμφανίσεων, βρίσκοντας ότι η πρόταση της να επεκτείνει την κάλυψη του Medicare για φροντίδα στο σπίτι ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική στην πειθώ των αναποφάσιστων ψηφοφόρων.

Η εκστρατεία του Τραμπ έχει διαπιστώσει ότι οι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι ανησυχούν ιδιαίτερα για ζητήματα όπως ο πληθωρισμός, οι τιμές των τροφίμων και το κόστος στέγασης. Αυτά τα οικονομικά ζητήματα είναι κεντρικά στη στρατηγική του Τραμπ, και η ομάδα του πιστεύει ότι οι πρόσφατοι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι τείνουν περισσότερο προς αυτόν.

Καθώς πλησιάζουν οι εκλογές, οι προσπάθειες των δύο εκστρατειών να κερδίσουν τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους θα μπορούσαν τελικά να καθορίσουν την έκβαση. Οι σύμμαχοι της Χάρις είναι βέβαιοι ότι η προσέγγισή της, ιδιαίτερα προς τις γυναίκες των προαστίων και τις μειονοτικές ομάδες, θα είναι αρκετή για να εξασφαλίσει τη νίκη σε κρίσιμες πολιτείες. Παράλληλα, η ομάδα του Τραμπ παραμένει αισιόδοξη ότι η εστίαση τους στα οικονομικά ζητήματα θα έχει απήχηση στους ψηφοφόρους που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες

Μια εβδομάδα πριν από τις προεδρικές εκλογές και οι δύο υποψήφιοι για την προεδρία των ΗΠΑ, εντείνουν τις προσπάθειές τους να κερδίσουν το μικρό, αλλά κρίσιμο ποσοστό αναποφάσιστων ψηφοφόρων. Και οι δύο εκστρατείες επενδύουν σημαντικά σε στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, προκειμένου να εντοπίσουν και να πείσουν αυτούς τους ψηφοφόρους, που θεωρούνται καθοριστικοί για την έκβαση των εκλογών.

Η εκστρατεία της Χάρις έχει περάσει 18 μήνες αναλύοντας προσεκτικά τις συνήθειες των ψηφοφόρων σε κρίσιμες πολιτείες. Η εκστρατεία αποδίδει σε κάθε ψηφοφόρο ένα “σκορ προσβασιμότητας” για να καθορίσει πόσο εύκολα μπορεί να τους προσεγγίσει και χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να καθοδηγήσει τις εμφανίσεις της Χάρις στα μέσα ενημέρωσης και το πρόγραμμα των ταξιδιών της.

Από την άλλη πλευρά, η εκστρατεία του Τραμπ επικεντρώνεται σε ομάδες νεότερων, πιο φυλετικά διαφοροποιημένων και χαμηλότερου εισοδήματος ψηφοφόρων που χρησιμοποιούν κυρίως υπηρεσίες streaming και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Τραμπ έχει εμφανιστεί σε διάφορες πλατφόρμες που στοχεύουν σε νεότερα ακροατήρια για να συνδεθεί με αυτούς τους ψηφοφόρους.

Και οι δύο εκστρατείες συμφωνούν ότι οι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι ασχολούνται λιγότερο με τα πολιτικά θέματα, γεγονός που τους καθιστά πιο δύσκολα προσεγγίσιμους, παρά τη μαζική επένδυση στην προσέγγισή τους.

Τα δεδομένα των δημοσκοπήσεων από τους New York Times και το Siena College αποκαλύπτουν ότι μόλις το 3,7% των ψηφοφόρων σε κρίσιμες πολιτείες — περίπου 1,2 εκατομμύρια άτομα — είναι πραγματικά αναποφάσιστοι. Αυτοί οι ψηφοφόροι τείνουν να είναι νεότεροι, πιο φυλετικά διαφοροποιημένοι και λιγότερο πιθανό να έχουν πανεπιστημιακό πτυχίο. Σημαντικό επίσης είναι ότι οι μαύροι ψηφοφόροι αποτελούν περίπου το 21% αυτής της ομάδας, γεγονός που εξηγεί γιατί και οι δύο εκστρατείες επικεντρώνονται στη κινητοποίηση των μαύρων και των Λατινοαμερικανών ψηφοφόρων.

Πολλοί από αυτούς τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους αμφισβητούν την αξία της ψήφου τους, με ορισμένους να αισθάνονται αποστασιοποιημένοι από την πολιτική διαδικασία.

Η εκστρατεία της Χάρις θεωρεί ότι το ποσοστό των ψηφοφόρων αυτών είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό που βλέπει η εκστρατεία του Τραμπ. Περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό Ρεπουμπλικανών γυναικών που είναι δυσαρεστημένες με τον Τραμπ, ιδιαίτερα σε θέματα όπως οι αμβλώσεις.

Σε ομιλίες της η Χάρις απευθύνθηκε άμεσα σε αυτούς τους ψηφοφόρους, τονίζοντας την προσέγγισή της και επισημαίνοντας ότι υποστηρίζεται από σημαντικά πρώην στελέχη των Ρεπουμπλικάνων, όπως τη Λιζ Τσέινι.

Η ομάδα της Χάρις μετρά προσεκτικά την αποτελεσματικότητα αυτών των εμφανίσεων, βρίσκοντας ότι η πρόταση της να επεκτείνει την κάλυψη του Medicare για φροντίδα στο σπίτι ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική στην πειθώ των αναποφάσιστων ψηφοφόρων.

Η εκστρατεία του Τραμπ έχει διαπιστώσει ότι οι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι ανησυχούν ιδιαίτερα για ζητήματα όπως ο πληθωρισμός, οι τιμές των τροφίμων και το κόστος στέγασης. Αυτά τα οικονομικά ζητήματα είναι κεντρικά στη στρατηγική του Τραμπ, και η ομάδα του πιστεύει ότι οι πρόσφατοι αναποφάσιστοι ψηφοφόροι τείνουν περισσότερο προς αυτόν.

Καθώς πλησιάζουν οι εκλογές, οι προσπάθειες των δύο εκστρατειών να κερδίσουν τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους θα μπορούσαν τελικά να καθορίσουν την έκβαση. Οι σύμμαχοι της Χάρις είναι βέβαιοι ότι η προσέγγισή της, ιδιαίτερα προς τις γυναίκες των προαστίων και τις μειονοτικές ομάδες, θα είναι αρκετή για να εξασφαλίσει τη νίκη σε κρίσιμες πολιτείες. Παράλληλα, η ομάδα του Τραμπ παραμένει αισιόδοξη ότι η εστίαση τους στα οικονομικά ζητήματα θα έχει απήχηση στους ψηφοφόρους που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Source link

    Read Previous

    Koμισιόν: Τι προβλέπει το προσχέδιο για τη διεύρυνση – Ποιες οι αναφορές για Τουρκία, Αλβανία και Β. Μακεδονία

    Read Next

    Κ. Στάρμερ: Το Ισραήλ πρέπει να διασφαλίσει ότι η επαρκής βοήθεια φτάνει στους αμάχους στη Γάζα 

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular