• 31 Ιανουαρίου, 2025

Breaking News :

Απίστευτο: Έβαλαν στο μάτι το παγκάρι, έριξαν σκοινί και μπήκαν στην εκκλησία από το καμπαναριό!

Στα χέρια των αρχών οι διακινητές των 49 μεταναστών που εντοπίστηκαν χθες στους Καλούς Λιμένες

Απίστευτο! Άνοιξε η γη και «κατάπιε» μαθητή, ενώ πήγαινε στο σχολείο!

Κρήτη: Επιτέθηκε σε ντελιβερά και του πήρε το κινητό και 250 ευρώ

Kρήτη: Βουβός θρήνος για τον Δράκο Μαρή στο τελευταίο αντίο

Ηράκλειο: Καλούν σε προσευχή για τον μικρό Άγγελο που δίνει «μάχη» για να κρατηθεί στη ζωή

Κρήτη: Μπαταρίες και ανταλλακτικά μηχανημάτων έργων έκλεβε ο ίδιος ο φύλακας του εργοταξίου

Αιματηρή σύρραξη σε χωριό του Αμαρίου για κτηνοτροφικές διαφορές – Ένας στο νοσοκομείο, τρεις με χειροπέδες

Κρήτη: Εντυπωσιακή τοποθέτηση στύλων της ΔΕΗ με…ελικόπτερο (Βίντεο)

Λ. Τριανταφυλλάκης: «Ο Υπουργός ήταν ενημερωμένος για τα προβλήματά μας, αλλά στην επόμενη συνάντηση αναμένουμε λύσεις…»

‘Ενας στους δύο μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου αντιμετωπίζει μαθησιακά κενά – Ανησυχητικά αποτελέσματα από την Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.


Μαθησιακά κενά αντιμετωπίζουν τουλάχιστον 2 στα 10 παιδιά  Δημοτικού και Γυμνασίου. Στο μάθημα της Γλώσσας, το ποσοστό των μαθητών που αδυνατούν να ανταποκριθούν σε ερωτήσεις χαμηλού βαθμού δυσκολίας, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.), ανέρχεται στο 20% και στα Μαθηματικά στο 25%.

Στην έρευνα συμμετείχαν 6.000 μαθητές της 3ης Γυμνασίου, από 300 σχολεία της χώρας. Στο 1ο επίπεδο δυσκολίας για το μάθημα της Γλώσσας, οι λανθασμένες απαντήσεις ανήλθαν στο 18,9 % και στο τρίτο επίπεδο δυσκολίας έφτασαν το 31%. Αντίστοιχα, στα Μαθηματικά Γυμνασίου οι λανθασμένες απαντήσεις στο 1ο επίπεδο δυσκολίας ανήλθαν στο 32% για να φθάσουν στο τρίτο επίπεδο δυσκολίας το 38.2%

Δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες «χωρίς διάγνωση»

Όπως διαπιστώθηκε οι μαθητές αδυνατούν να κατανοήσουν επαρκώς, τόσο τον προφορικό, όσο και το γραπτό λόγο, όπως και να διατυπώσουν με σαφήνεια τη σκέψη τους, ή να αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα. Φαινόμενο που  χαρακτηρίζεται από τους ειδικούς  ως λειτουργικός αναλφαβητισμός.

δεν έχουμε ξεκαθαρίσει που μπορεί να οφείλεται αυτό αναμφισβήτητα μια πιθανότητα είναι ότι τα παιδια περνάνε πολλές φορές τις τάξεις χωρις να έχουν κατακτήσει τις γνώσεις που πρέπει, επισημαίνει ο σύμβουλος εκπαίδευσης, Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος.

Το μεγάλο ποσοστό παιδιών που παρουσιάζουν δυσλεξία η μαθησιακές δυσκολίες που έχουν μείνει αδιάγνωστες υπολογίζεται σε 5 έως 15% των μαθητών, τόνισε από την πλευρά της η παιδοψυχολόγος, Αλεξάνδρα Καπάτου.

Μέτρα πρόληψης  και πρώιμη διάγνωση των μαθησιακών κενών μόλις από την Τρίτη τάξη του δημοτικού επισημαίνουν οι ειδικοί που συμμετείχαν στην έρευνα.

Ρεπορτάζ: Ελένη Μπουγά

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Source link

    Read Previous

    Πυρκαγιά σε επιχείρηση και διαμέρισμα στη Μύκονο

    Read Next

    Βρισηίδα Ανδριώτου: Το μήνυμα στο TikTok μετά τον χωρισμό της

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular