• 24 Φεβρουαρίου, 2025

Breaking News :

Κρήτη: Πώς το τσουχτερό κρύο επηρεάζει ελιές, αμπέλια και κηπευτικά

Κρήτη: Ο Χάρος βγήκε παγανιά-Φόρτωσε το όχημα με φιάλες και βγήκε στον…δρόμο

Σύλληψη δύο 16χρονων για πορνογραφία ανηλίκων -Επεργάζονταν φωτογραφίες συμμαθητριών τους με τεχνητή νοημοσύνη

Εξιχνιάστηκαν δύο απόπειρες κλοπής σε φαρμακεία του Ηρακλείου – Στα χέρια της Αστυνομίας ο δράστης

Βασίλης Καλογήρου: Βγήκαν τα πρώτα αποτελέσματα των εξετάσεων στα ρούχα και τα νύχια του

Πόσο ελαιόλαδο παράγουμε, πόσο τρώμε και πόσο το πουλάμε – Δείτε τιμές και πίνακες

Μεσαρά: Αλλαγές δρομολογίων του ΚΤΕΛ λόγω Καρναβαλικών Εκδηλώσεων την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου

Οι λογιστές της Μεσαράς με κλειστά γραφεία στις 28 Φεβρουαρίου,  ενώνουν τις δυνάμεις τους στον άδολο αγώνα του Συλλόγου των συγγενών των θυμάτων των Τεμπών

Κρήτη: Μηχανή παρέσυρε και τραυμάτισε γυναίκα (Φωτο)

Τυμπάκι Κρήτης – Καρναβάλι 1982 όταν τα πράγματα ήταν πιο απλά-Βίντεο

Vinkmag ad

Η Βουλγαρία καταγράφει το χαμηλότερο ποσοστό στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην ΕΕ για το 2024 – Στην Ιρλανδία η πρωτιά με 96%

Vinkmag ad


Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να αυξάνεται, βάσει της τελευταίας ετήσιας έρευνας για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά και ιδιώτες, σύμφωνα με την Eurostat.

Το 2024, το 77% των χρηστών του Διαδικτύου αγόρασε ή παρήγγειλε ηλεκτρονικά προϊόντα ή υπηρεσίες για προσωπική χρήση, ποσοστό που παρουσιάζει αύξηση σε σύγκριση με το 59% το 2014, κατά +17 ποσοστιαίες μονάδες.

Στη Βουλγαρία, η αύξηση για την περίοδο 2014-2024 ήταν +29 ποσοστιαίες μονάδες, από 29% σε 57%.

Το υψηλότερο ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου που πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές καταγράφηκε στην Ιρλανδία (96%), στην Ολλανδία (94%) και στη Δανία (91%).

Από την άλλη πλευρά, η Βουλγαρία έχει το χαμηλότερο ποσοστό (57%) και ακολουθούν η Ιταλία και η Ρουμανία ( με 60% η καθεμιά).

Από το 2014 έως το 2024, καταγράφηκε μεγάλη αύξηση στη Ρουμανία (+43 ποσοστιαίες μονάδες, από 17% στο 60%), στην Ουγγαρία (+37 ποσοστιαίες μονάδες, από 42% έως 79%) και στη Λιθουανία (+36 ποσοστιαίες μονάδες, από 36% έως 72%).

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν περισσότερο συχνά στο Διαδίκτυο το 2024 ήταν: ένδυση (συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών ειδών), υπόδηση και αξεσουάρ, με το 45% των καταναλωτών να έχουν κάνει αυτές τις αγορές τους προηγούμενους τρεις μήνες, ακολουθούν οι παραδόσεις τροφίμων από εστιατόρια, αλυσίδες ταχείας εστίασης και υπηρεσίες τροφοδοσίας (21 %), προϊόντα καλλυντικών και ευεξίας (20%).

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Source link

    Read Previous

    Τρύφωνας Σαμαράς – Πηγή Δεβετζή: Παρουσίασαν το καρναβάλι της Αμαλιάδας – Τα viral push ups του hair stylist

    Read Next

    Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου ο Δημήτρης Κουτσούμπας

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular