• 27 Ιανουαρίου, 2025

Breaking News :

Φρίκη στο Ηράκλειο: Αυτό είναι το ζευγάρι που έκανε τη ζωή κόλαση στο 3χρονο αγοράκι

Η έκπληξη που περίμενε τους εθελοντές αιμοδότες στο Καμηλάρι!

Στην Κρήτη βρέθηκε το πιο στρογγυλό αυγό στον κόσμο! (Φωτο)

Μεσαρά: Άλλη μια επιτυχημένη αιμοδοσία από τους ΠΣ Καλαμακίου και Καμηλαρίου

Φρίκη στο Ηράκλειο: Τρίχρονο αγοράκι χαροπαλεύει μετά από άγρια κακοποίηση από τη μητέρα και τον σύντροφό της

Καταγγελίες στον Τουρισμό: Ξενοδοχειακός όμιλος θέλει να επαναφέρει τα κουπόνια στην πληρωμή

Παρουσίαση Βιβλίου στο Τυμπάκι: Χαρτογραφώντας “Το δαχτυλίδι του Μίνωα και ο Μύθος της Αρπαγής της Ευρώπης: Οι συμβολισμοί και οι συσχετισμοί”

Οι τιμές των αγροτικών προϊόντων στο Δημοπρατήριο του Α.Σ. Τυμπακίου, σήμερα 23 Ιανουαρίου

Ηράκλειο: Θησαύριζε στήνοντας απάτες σε βάρος ηλικιωμένων

Τρεις οι διακινητές των 66 μεταναστών που εντοπίστηκαν χθες το πρωί κοντά στο  Λέντα

Θεσσαλονίκη: Σε λειτουργία το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΣΕΘ


Το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΣΕΘ για την εξυπηρέτηση πολιτών, λειτουργεί από σήμερα, Δευτέρα με Κυριακή, από τις 07:00 ως τις 22:00.

Οι επιβάτες και οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν από εδώ και στο εξής να επικοινωνούν με τον ΟΣΕΘ στον τηλεφωνικό αριθμό 2314 172233 και να λαμβάνουν απαντήσεις για όλα τα θέματα που αφορούν στην έκδοση και φόρτιση εισιτηρίων για τα αστικά και υπεραστικά λεωφορείο, την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr) αλλά και πληροφορίες για τις λεωφορειακές γραμμές τις στάσεις κ.α.

Το τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης που άρχισε τη λειτουργία του μια εβδομάδα νωρίτερα από τον σχεδιασμό, απαντά Δευτέρα με Κυριακή από τις 07:00 ως τις 22:00 (εκτός από τις 25/12 και 26/12 και όλες τις επίσημες αργίες).

Σήμερα 23 Δεκεμβρίου, το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί πιλοτικά από τις 10:00 ως τις 22:00 ενώ από αύριο μπαίνει σε κανονική λειτουργία με επτά υπαλλήλους.

Οι πολίτες που θα καλούν τον τηλεφωνικό αριθμό θα ακούν ένα ηχογραφημένο μήνυμα και στη συνέχεια θα συνομιλούν με το καταρτισμένο προσωπικό που έχει λάβει σχετική ενημερωτική εκπαίδευση.

Οι ερωτήσεις, οι απαντήσεις και η χρηστική πληροφόρηση θα καταγράφονται μόνον με τη σύμφωνη γνώμη του καλούντος ώστε να μπορούν στατιστικά να μελετηθούν από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου.

Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει αρχικά για δυο μήνες και εφόσον κριθεί απαραίτητο, η λειτουργία του θα επεκταθεί.

«Αποφασίσαμε τη δημιουργία του τηλεφωνικού κέντρου για να τροφοδοτήσουμε όλους τους πολίτες με τις απαραίτητες πληροφορίες για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την προσωποποιημένη κάρτα, να καλύψουμε το μεγαλύτερο εύρος των πιθανών ερωτήσεων και να λύσουμε τυχόν απορίες που θα γεννηθούν στους πολίτες» ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Source link

    Read Previous

    Δήμος Φαιστού: Σε ετοιμότητα η Πολιτική Προστασία  λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    Read Next

    Σοβαρό τροχαίο για γνωστό ηθοποιό στη Συγγρού – Βίντεο 

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular