• 24 Φεβρουαρίου, 2025

Breaking News :

Απίστευτη παρεξήγηση στο Ηράκλειο: Φοβήθηκε ότι επιχείρησαν να εμβολίσουν το αυτοκίνητο της λόγω της υπόθεσης των Τεμπών

Κάθε δεύτερη μέρα η υδροδότηση της κοινότητας Άνω Ακρίων, λόγω βλάβης σε γεώτρηση

Επιμορφωτικές Συναντήσεις στο Εσπερινό Γυμνάσιο Τυμπακίου (με Λυκειακές Τάξεις)

Νέα απάτη: Δήθεν κάρτα για μετακινήσεις με το αστικό ΚΤΕΛ για 6 μήνες

Κρήτη: Ανήλικος ο δράστης των πυροβολισμών έξω από κέντρο διασκέδασης

Οι τιμές των αγροτικών προϊόντων στο Δημοπρατήριο του Α.Σ. Τυμπακίου, σήμερα 24 Φεβρουαρίου

Απεργιακή συγκέντρωση για τα θύματα των Τεμπών, την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου στις Μοίρες

Κρήτη: Συνελήφθη ο 32χρονος που είχε «ρημάξει» αγροτικά και οικοδομικά μηχανήματα

Κρήτη: 20.000 ευρώ θα πληρώσει η οικογένεια για ελικόπτερο στην αναζήτηση του αγνοούμενου τουρίστα

Κρήτη: Σκηνές από ταινία θρίλερ στο κέντρο της πόλης με γυμνό άντρα που κρατούσε ματωμένο τσεκούρι και μπαλτά

Vinkmag ad

Κ. Γιουτίκας: Χρειάζονται παρεμβάσεις οι οποίες δεν έχουν γίνει ποτέ μέχρι σήμερα στο κομμάτι του κλειστού αγωγού του ρέματος Δενδροποτάμου

Vinkmag ad


Την ανάγκη να γίνουν παρεμβάσεις στο κομμάτι του κλειστού αγωγού του ρέματος Δενδροποτάμου, τόνισε σήμερα ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Κώστας Γιουτίκας, επισημαίνοντας ότι από την περιοχή του αντλιοστασίου της ΕΥΑΘ, όπου ο Δενδροπόταμος είναι ανοιχτός μέχρι τη θάλασσα, έχουν γίνει δύο φορές καθαρισμοί της κοίτης. «Όντως τα φερτά υλικά που μεταφέρονται κατά καιρούς είναι πάρα πολλά και θα συνεχίσουμε να κάνουμε καθαρισμούς αλλά το πρόβλημα βρίσκεται στον κλειστό αγωγό και πραγματικά χρειάζονται παρεμβάσεις, οι οποίες δεν έχουν γίνει ποτέ μέχρι σήμερα στο κομμάτι του κλειστού αγωγού» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ειδικότερα, απαντώντας σε ερώτηση του επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Σωτήρη Αβραμόπουλου, για τα υπογειοποιημένα ρέματα και ειδικά αυτά που είναι κάτω από τις οδούς Δενδροποτάμου, 28ης Οκτωβρίου και Ακριτών, που έχουν επικαλυφθεί πριν από περίπου 35 χρόνια και φέρεται να μην έχουν καθαριστεί ποτέ, ο κ. Γιουτίκας, κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για τη λογοδοσία της διοίκησης, είπε: «Τα έργα των καθαρισμών, ιδιαίτερα των κλειστών αγωγών, δηλαδή ρεμάτων που είναι πλέον κλειστοί οι οχετοί και από πάνω διέρχονται και δημοτικοί δρόμοι, έχουν οριστεί από το υπουργείο ως έργα εθνικού επιπέδου και υπάρχει μια προεργασία από το αρμόδιο υπουργείο». Διευκρίνισε ότι η Περιφέρεια επικοινώνησε για το θέμα με το αρμόδιο υπουργείο και περιμένει την αποστολή από αυτό των στοιχείων που έχουν συλλεχθεί για τα ρέματα που βρίσκονται κάτω από τους δρόμους, ειδικά στη δυτική Θεσσαλονίκη. Μέχρι να ολοκληρωθεί όλη αυτή η διαδικασία ανταλλαγής των εγγράφων, η αρμόδια υπηρεσία, η υποδιεύθυνση έργων δομών περιβάλλοντος της Περιφέρειας προχωράει στη χαρτογράφηση και λήψη και φωτογραφικού υλικού αρχικά στο κλειστό κομμάτι του ρέματος του Δενδροποτάμου και στη συνέχεια και στα υπόλοιπα ρέματα.

Σε ό,τι αφορά την αντιπλημμυρική θωράκιση γνωστοποίησε ότι υπάρχουν ανάδοχοι για δύο πάρα πολύ σημαντικά έργα καθαρισμού ρεμάτων. Το ένα αφορά το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης και βρίσκεται σε φάση υλοποίησης καθώς ξεκίνησε ο καθαρισμός ρεμάτων ανάντι του περιφερειακού στην περιοχή της Ευκαρπίας. Παράλληλα ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα και άλλο ένα έργο που αφορά καθαρισμό ρεμάτων εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος, από την περιοχή της Επανομής και της Βόλβης στην περιοχή του Προφήτη όπου σημειώθηκαν πλημμυρικά φαινόμενα στα θερμοκήπια της περιοχής. Τα έργα αυτά υλοποιούνται με πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Επιπλέον σε φάση αξιολόγησης βρίσκονται το έργο καθαρισμού του ποταμού Λουδία και της Τάφρου 66, έργα διευθέτησης του χειμάρρου του Ανθεμούντα καθώς και αντιπλημμυρικά έργα στην περιοχή του Σταυρού και στην Ασπροβάλτα.

Ο κ. Γιουτίκας επανέλαβε ότι όλα τα αντιπλημμυρικά έργα είναι υψηλού κόστους και τα κονδύλια που διαθέτει η Περιφέρεια δεν επαρκούν. «Το θέμα ξεφεύγει από τα όρια της περιφέρειας και από τα όρια του ίδιου του κράτους. Απαιτούνται επιπρόσθετα ευρωπαϊκά κονδύλια προκειμένου να αντιμετωπιστούν όλα αυτά τα προβλήματα, ιδιαίτερα στον αστικό ιστό καθώς υπάρχουν ακόμα συστήματα ομβρίων τα οποία είναι κατασκευασμένα από την περίοδο των Οθωμανών σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης» τόνισε. Ανέφερε, τέλος ότι γίνονται μελέτες για την αντιμετώπιση της κατάστασης στις οδούς Αγγελάκη και Εθνικής Αμύνης, στην υπόγεια διάβαση των Αγίων Πάντων και στην περιοχή των Δικαστηρίων, ωστόσο σχολίασε ότι για να γίνουν τα έργα που είναι απαραίτητα απαιτούνται δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, για τα οποία θα αναζητηθούν πηγές χρηματοδότησης αφού ολοκληρωθούν οι μελέτες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Source link

    Read Previous

    Η συνάντηση της Ελένης με τον Βλάσση και η χάρη που του ζητά

    Read Next

    Το Σαββατοκύριακο της Δανάης Μπάρκα μέσα από 12 φωτογραφίες

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular