Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης: Η ταπεινή μοναχή που άγγιξε ψυχές και προείδε τα έσχατα (Βίντεο)

Τη νέα τουριστική ταυτότητα, που κατοχυρώνει τη μοναδικότητα των Θεσσαλικών προορισμών, τη συνολική στρατηγική για την αναβάθμιση του τουριστικού προιόντος, τις νέες συνεργασίες και τις Ολοκληρωμένες Χωρικές Επεμβάσεις με νέα έργα παρουσίασε, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημήτρης Κουρέτας
Στόχος της συνέντευξης τύπου που δόθηκε στο κτήριο της Περιφέρειας στη Λάρισα, παρουσία της Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Νατάσσας Αδαμοπούλου και της συμβούλου σε θέματα Τουρισμού Μάγιας Τσόκλη ήταν η ενημέρωση των πολιτών και των θεσμικών εκπροσώπων του τουρισμού για τις στρατηγικές, τις επενδύσεις και τις δράσεις που θα καταστήσουν τη Θεσσαλία κορυφαίο τουριστικό προορισμό.


Δημ. Κουρέτας
Ο κ. Κουρέτας παρουσίασε τις νέες μεγάλες επενδύσεις στον τουρισμό σε δράσεις και υποδομές, όπως είναι οι Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις με τις Διαδρομές Πολιτισμού και Τουρισμού, με ενίσχυση της πολιτιστικής και τουριστικής συνδεσιμότητας, με ειδική αναφορά στις Σποράδες για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και αναβάθμιση υποδομών, αλλά και την τουριστική προβολή της Μαγνησίας με 300.000 ευρώ.
Η Περιφέρεια θα δημιουργήσει τις συνθήκες αύξησης της αναγνωρισιμότητας και επισκεψιμότητας με στοχευμένες καμπάνιες, καθώς θέλει να ενισχύσει τις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως του περιπατητικού, του ποδηλατικού κ.α., ενώ θα στηρίξει και την λειτουργία του αεροδρομίου της Νέα Αγχιάλου.
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας παρουσίασε τα έργα και τις δράσεις των Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων, Διαδρομές Πολιτισμού – Τουρισμού στη Θεσσαλία, με συνολικό προϋπολογισμό έργων/Δράσεων 27.863.747,12 €, αλλά και των ΟΧΕ Σποράδων που ολοκληρώθηκαν ή είναι σε διαδικασία υλοποίησης. Οι αντίστοιχες ΟΧΕ των Μετεώρων-Πύλης και των Αγράφων θα «τρέξουν» το αμέσως επόμενο διάστημα.
Ν. Αδαμοπούλου
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νατάσσα Αδαμοπούλου προχώρησε σε απολογισμό του 2024 και στον προγραμματισμό δράσης για το 2025, επισημαίνοντας ότι δημιουργήθηκε μια νέα οπτική ταυτότητα και πραγματοποιήθηκε συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. Αναφέρθηκε επίσης στη συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας στην έκθεση Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, καθώς και, για πρώτη φορά, στην τουριστική προβολή της στον Μύλο των Ξωτικών.
Σύμφωνα με την ίδια, οργανώθηκαν FAM TRIPS με δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από το εξωτερικό, ενώ η Περιφέρεια προωθήθηκε μέσω καταχωρήσεων σε περιοδικά τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με Δήμους και επαγγελματικούς φορείς, ενισχύοντας τη συνεργασία με όλους όσοι εμπλέκονται στην παραγωγή του τουριστικού προϊόντος.
Η Περιφέρεια, όπως τόνισε, εργάζεται για την αποκατάσταση των ζημιών στις υποδομές που επλήγησαν από την κακοκαιρία Daniel, με στόχο τη γρήγορη ανάκαμψη και τη διασφάλιση της προσβασιμότητας σε όλα τα τουριστικά σημεία της περιοχής. Κλείνοντας, ανέφερε ότι το 2025 θα επικεντρωθούν στον τουρισμό ως εμπειρία ζωής, υπογραμμίζοντας πως οι ταξιδιώτες δεν επισκέπτονται μόνο για να δουν, αλλά για να ζήσουν την εμπειρία μιας Θεσσαλίας που μπορεί να εξελιχθεί σε προορισμό τεσσάρων εποχών.


Μάγια Τσόκλη
Την νέα Τουριστική Ταυτότητα και την Στρατηγική Προβολής, παρουσίασε η σύμβουλος Τουρισμού κ. Μάγια Τσόκλη. Το νέο Λογότυπο και η οπτική Ταυτότητα αποτυπώνει τη μοναδικότητα της Θεσσαλίας, ανοίγοντας ένα νέο παράθυρο στον κόσμο, προσελκύοντας νέους επισκέπτες, με βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και στοχευμένο περιεχόμενο.
Αναλυτικότερα η κ. Τσόκλη παρουσίασε τη νέα τουριστική ταυτότητας (νέο λογότυπο και οπτική ταυτότητα), τη νέα σειρά αφισών, όπου γίνεται προβολή της φυσικής ομορφιάς και της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής, τη νέα ιστοσελίδα, σημειώνοντας ότι στόχος είναι η προσέλκυση νέων επισκεπτών και η βελτιωμένη εμπειρία του χρήστη στις νέες τεχνολογίες. Αναφέρθηκε στις δέκα διαθεσσαλικές διαδρομές που σχεδιάζονται, παρουσιάζοντας τις θεματικές και χωρικές διαδρομές, τα νέα πολυέντυπα, με κατηγοριοποίηση ανά προορισμό πόλη και θέμα για στοχευμένη ενημέρωση. Απηύθυνε κάλεσμα σε δημιουργούς περιεχομένου για τη συνεχή ανανέωση και προβολή της Θεσσαλίας και υπενθύμισε ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι τιμώμενη περιοχή στα φετινά βραβεία Τουρισμού, όπου και θα προβληθεί ως πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης και καινοτομίας.
Η παρουσίαση της στρατηγικής της Περιφέρειας για τον τουρισμό, έγινε παρουσία εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών φορέων και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος