• 24 Φεβρουαρίου, 2025

Breaking News :

Κρήτη: Πώς το τσουχτερό κρύο επηρεάζει ελιές, αμπέλια και κηπευτικά

Κρήτη: Ο Χάρος βγήκε παγανιά-Φόρτωσε το όχημα με φιάλες και βγήκε στον…δρόμο

Σύλληψη δύο 16χρονων για πορνογραφία ανηλίκων -Επεργάζονταν φωτογραφίες συμμαθητριών τους με τεχνητή νοημοσύνη

Εξιχνιάστηκαν δύο απόπειρες κλοπής σε φαρμακεία του Ηρακλείου – Στα χέρια της Αστυνομίας ο δράστης

Βασίλης Καλογήρου: Βγήκαν τα πρώτα αποτελέσματα των εξετάσεων στα ρούχα και τα νύχια του

Πόσο ελαιόλαδο παράγουμε, πόσο τρώμε και πόσο το πουλάμε – Δείτε τιμές και πίνακες

Μεσαρά: Αλλαγές δρομολογίων του ΚΤΕΛ λόγω Καρναβαλικών Εκδηλώσεων την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου

Οι λογιστές της Μεσαράς με κλειστά γραφεία στις 28 Φεβρουαρίου,  ενώνουν τις δυνάμεις τους στον άδολο αγώνα του Συλλόγου των συγγενών των θυμάτων των Τεμπών

Κρήτη: Μηχανή παρέσυρε και τραυμάτισε γυναίκα (Φωτο)

Τυμπάκι Κρήτης – Καρναβάλι 1982 όταν τα πράγματα ήταν πιο απλά-Βίντεο

Vinkmag ad

Στεφάν Σεζουρνέ: Το μέλλον του αυτοκινήτου στην Ευρώπη είναι ηλεκτρικό

Vinkmag ad


Σε ένα ταξίδι στη Στουτγάρδη, το ιστορικό προπύργιο της αυτοκινητοβιομηχανίας της Γηραιάς Ηπείρου, ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδιος για τη βιομηχανική στρατηγική του μπλοκ, Στεφάν Σεζουρνέ, αντιμέτωπος με έναν τομέα σε αναταραχή, ο οποίος αντιπροσωπεύει τουλάχιστον 13 εκατομμύρια θέσεις εργασίας και το 7% του ΑΕΠ της ΕΕ, περιέγραψε τις γενικές γραμμές ενός σχεδίου διάσωσης της τελευταίας στιγμής.

«Ονειρεύομαι μια βιομηχανία που θα κάνει περήφανους τους Ευρωπαίους και που θα είναι και πάλι εξαγωγική δύναμη», είπε σε κοινό επαγγελματιών στη Γερμανία.
Η κατηγορία των plug-in υβριδικών σημείωσε πτώση 8,8% τον Νοέμβριο στο Βέλγιο (-61,4%), την Ιταλία (-31,4%) και τη Γαλλία (-19,6%). Το μόνο φωτεινό σημείο σε αυτή τη ζοφερή εικόνα είναι τα plug-in υβριδικά, τα οποία αυξήθηκαν κατά 18,5% και πλέον αντιπροσωπεύουν το 33,2% της αγοράς, ξεπερνώντας ακόμη και τις πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων για τρίτο συνεχόμενο μήνα.

Ο κινεζικός ανταγωνισμός, που θεωρείται αθέμιτος, χτυπά την πόρτα της ευρωπαϊκής αγοράς με τα ηλεκτρικά οχήματα με χαμηλές τιμές, κρατικά επιδοτούμενα και ανάγκασε την ΕΕ να απαντήσει αυξάνοντας τους δασμούς.

Το μήνυμα του Στεφάν Σεζουρνέ αντικατοπτρίζει τη θέση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: δεν τίθεται θέμα εμμονής στον θερμικό κινητήρα όταν η Κίνα μόλις πέρασε ένα συμβολικό ορόσημο με περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν από τα θερμικά το 2024.

Ωστόσο η Ευρώπη εξαρτάται από την Κίνα για το 80% των σπάνιων μετάλλων, τα οποία είναι απαραίτητα για την κατασκευή μπαταριών. «Δεν μπορώ να δεχτώ ότι μπορεί να βρεθούμε ανίκανοι να προμηθεύσουμε τα εργοστάσιά μας μπαταριών λόγω διπλωματικών εντάσεων», λέει ο Stéphane Séjourné. Μια λύση; Διαφοροποίηση των προμηθειών μέσω συνεργασιών με τη Χιλή, την Αργεντινή, την Αυστραλία και –ένα πιο ευαίσθητο θέμα– την επαναλειτουργία ορυχείων στην Ευρώπη με την επιτάχυνση της έκδοσης αδειών γεώτρησης. Η αντίσταση των κατοίκων κοντά σε αυτά τα ορυχεία δεν θα είναι μικρή» επεσήμανε ο Γάλλος αξιωματούχος.

Μετάφραση: Μικαέλα Λαμπρινίδου

Πηγή: g4media.ro

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Source link

    Read Previous

    Εξαπάτησαν Βολιώτη εισαγωγέα και του έκλεψαν 200.000 ευρώ

    Read Next

    Ηράκλειο: Μέτρα για την αποφυγή εξάπλωσης της ευλογιάς στα αιγοπρόβατα

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular