• 25 Φεβρουαρίου, 2025

Breaking News :

Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης: Η ταπεινή μοναχή που άγγιξε ψυχές και προείδε τα έσχατα (Βίντεο)

Ηράκλειο: Όλοι στη φυλακή για το κύκλωμα διακίνησης κοκαΐνης

Κρήτη: Σβήνουν οι ελπίδες για τον 21χρονο Γερμανό – Προσωρινή διακοπή των ερευνών λόγω καιρικών συνθηκών

Κρήτη: Απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συρροή στον 17χρονο, έρχονται εντάλματα για τους πυροβολισμούς

Κρήτη: 20χρονη κατήγγειλε ότι την εξέδιδε ο εραστής της

Τραγωδία στο Αρκαλοχώρι: Βρήκε νεκρό τον αδερφό του

«Άγιο» είχαν οι επιβαίνοντες στο φορτηγό που λαμπάδιασε στον ΒΟΑΚ (Φωτογραφίες)

Κλειστά την Παρασκευή και τα καταστήματα Γεωργικών Εφοδίων στη Μεσαρά, προς ένδειξη συμπαράστασης για την τραγωδία των Τεμπών

Ο ΤΟΕΒ Α΄ Ζώνης Μεσαράς στηρίζει τον αγώνα για τα θύματα των Τεμπών- Κλειστό το γραφείο του την Παρασκευή

Οι τιμές των αγροτικών προϊόντων στο Δημοπρατήριο του Α.Σ. Τυμπακίου, σήμερα 25 Φεβρουαρίου

Vinkmag ad

Σύρος – Χρ. Στυλιανίδης: Έως 2 δις ευρώ από ευρωπαϊκούς και ιδιωτικούς πόρους για επενδύσεις στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και στη νησιωτική πολιτική

Vinkmag ad


Ολοκληρώθηκε σήμερα η επίσκεψη του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστου Στυλιανίδη στη Σύρο. Ο κ. Στυλιανίδης, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Στέφανο Γκίκα και τον γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Μανώλη Κουτουλάκη, παραχώρησε συνέντευξη τύπου στα τοπικά μέσα του νησιού και συμμετείχε, ύστερα από πρόσκληση, στην πρώτη διευρυμένη συνεδρίαση του νέου διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου Κυκλάδων. Η ηγεσία του υπουργείου συνεχάρη τη διοίκηση του επιμελητηρίου για το σύνολο των πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει, αλλά και για την καινοτόμο ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών του που αφορούν 25.000 μέλη.

Κατά τη συνέντευξη τύπου, ο υπουργός τόνισε ότι το πρόγραμμα ΣΔΙΤ για την αντικατάσταση των πλοίων σε συγκεκριμένες άγονες γραμμές μέσω του ΕΣΠΑ, ξεκίνησε με 80 εκ. ευρώ και μετά από διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έχει ανέβει στα 265 εκ. ευρώ. Ο κ. Στυλιανίδης επισήμανε πως στρατηγικός στόχος του υπουργείου από την αρχή, ήταν και παραμένει η σύνδεση της πράσινης μετάβασης με την ασφάλεια. Παρουσίασε, δε, το συνολικό σχέδιο της κυβέρνησης για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, σημαντικό τμήμα του οποίου είναι η πρόταση για ανανέωση του στόλου μέσω ΣΔΙΤ, καθώς επίσης και η λειτουργία των χρονοθυρίδων, ασφαλών αναχωρήσεων και αφίξεων στα νησιωτικά λιμάνια. Παράλληλα, προχωρά η κατάρτιση του συγκοινωνιακού master plan του Αιγαίου και προωθούνται, με ευρωπαϊκούς πόρους, επενδύσεις στα νησιωτικά λιμάνια άνω των 300 εκ. ευρώ. Και πρόσθεσε: «Η αποστολή μας είναι διττή. Να κάνουμε σωστή και ολοκληρωμένη διαχείριση των ευρωπαϊκών πόρων και ταυτόχρονα να προκαλέσουμε τη μόχλευση των αναγκαίων ιδιωτικών επενδύσεων στον τομέα, ώστε να μπορούμε να μιλάμε για ένα σύνολο πόρων έως 2 δις ευρώ».

Σύρος – Χρ. Στυλιανίδης: Έως 2 δις ευρώ από ευρωπαϊκούς και ιδιωτικούς πόρους για επενδύσεις στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και στη νησιωτική πολιτικήΣύρος – Χρ. Στυλιανίδης: Έως 2 δις ευρώ από ευρωπαϊκούς και ιδιωτικούς πόρους για επενδύσεις στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και στη νησιωτική πολιτική

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε ότι επιδίωξη του υπουργείου είναι οι 12ετείς συμβάσεις. Σχετικά με το κόστος των θαλασσίων μεταφορών, επισήμανε ότι στόχος της Κυβέρνησης, του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αλλά και των συναρμόδιων υπουργείων, είναι να μην υπάρξει αύξηση των τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτήριων. Όπως δήλωσε «έχουμε ήδη ξεκινήσει διαβουλεύσεις με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και είμαστε σε επαφή με τα συναρμόδια υπουργεία, ακριβώς για να βρούμε βιώσιμες λύσεις. Θέλουμε να δώσουμε στον πολίτη τη δυνατότητα να επισκέπτεται τα νησιά μας και να μπορεί, όχι απλώς να τα συντηρεί σε επίπεδο οικονομικής ανάπτυξης, αλλά και να τα απολαμβάνει».

Σύρος – Χρ. Στυλιανίδης: Έως 2 δις ευρώ από ευρωπαϊκούς και ιδιωτικούς πόρους για επενδύσεις στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και στη νησιωτική πολιτικήΣύρος – Χρ. Στυλιανίδης: Έως 2 δις ευρώ από ευρωπαϊκούς και ιδιωτικούς πόρους για επενδύσεις στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και στη νησιωτική πολιτική

Όσον αφορά στο Μεταφορικό Ισοδύναμο, ο Υπουργός σημείωσε ότι με αυτόν τον τρόπο επιδιώκεται να μετριασθεί το μειονέκτημα που έχουν οι νησιώτικες περιοχές σε σχέση με τον ηπειρωτικό χώρο. «Γι’ αυτό», όπως τόνισε, «πρέπει να κοιτάξουμε, κυρίως, την κλαδική και χωρική διάσταση του μεταφορικού ισοδύναμου για να μπορέσει να βοηθήσει αποτελεσματικότερα τον επιβάτη και τον επιχειρηματία, προκειμένου να αποτελέσει μοχλό οικονομικής ανάπτυξης και όχι μηχανισμό εξισορρόπησης τιμών».

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ολοκλήρωσε την επίσκεψή του στη Σύρο με τη σημερινή συνάντηση με τον Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο Β’ και την ξενάγησή του στους χώρους του ναυπηγείου Σύρου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Source link

    Read Previous

    Προπύλαια: Διαμαρτυρία μαθητών μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων

    Read Next

    ΟΑΣΘ: Παραμένουν οι χάρτινες μηνιαίες κάρτες και τον Φεβρουάριο

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular