22-23.11 _DRAGSTER tibaki22- 23/11 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster (auto-moto) final rounds . . . | Proactionracing.com

To σαββατοκύριακο 22 και 23 /11  το αεροδρόμιο του Τυμπακιου θα φιλοξενήσει τους τελευταίους αγώνες για φέτος του πανελληνίου πρωταθλήματος dragster αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας.

Για την πρόσφυση δεν χρειάζεται να πούμε πολλά ….οι χρόνοι μιλανε απο μόνοι τους και όπως σε κάθε αγώνα θα την κάνουμε ακόμα καλύτερη.

Μπορούμε να λέμε απο τώρα οτι πρόκειται για τον δυνατότερο φετινό αγώνα και στα αυτοκίνητα αλλά και στις μοτοσυκλέτες , μιας και τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά απο τώρα.

Οι οδηγοί των αυτοκινήτων πρέπει να έχουν αθλητικό δελτίο απο την ΟΜΑΕ και οι οδηγοί των μοτοσυκλετών αθλητικό δελτίο απο την ΑΜΟΤΕ.

Για οδηγούς , συνόδους και θεατές μαζί με τα οχήματα τους η εταιρεία ΑΝΕΚ-SUPER FAST δίνει έκπτωση 50% με τα καράβια της ενώ θα μπορείτε να βρείτε και ξενοδοχεία σε πολύ χαμηλές τιμές.

Για το κλείσιμο των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σας θα παίρνετε στο 2104222440 αλλά αφού πριν έχετε ενημερώσει για το τι θα ταξιδέψει στο 2810301289 η 6972872983.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχών στα 2810301289-6972872983.

ξενοδοχεια

Glaros hotel agia galini 2832091151-6976688474-6981136176 55e 2klino-75e 3klino- 85e 5klino
Panssion galini kalamaki 28920 45042-6932190799 2klino 30e- 3klino 35e – 4klino 40e
Λενικος διαμερίσματα αγια Γαληνη 6978331238 50 2klino 65 triklino 80e tetraklino
Little inn tympaki 2892052455-6944421321 40e 2klino-60e 3klino-70e 4klino
Galaxias studios καλαμακι 2892045683 35ε ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ!! 2ΚΛΙΝΑ-3ΚΛΙΝΑ-4ΚΛΙΝΑ

 

ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ DRAGSTER ΤΥΜΠΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ !!!!!

ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΥΜΠΑΚΙ 22-23/11/2014

ΣΑΒΒΑΤΟ 22/11/2014

08.00-10.00 Τεχνικός και Διοικητικός έλεγχος

10.00 Ενημέρωση οδηγών Auto-Moto

10.30-11.50 1ο Προκριματικό Dragster Moto

11.50-13.10 2ο Προκριματικό Dragster Moto

13.10-14.30 3ο Προκριματικό Dragster Moto

14.30-15.20 1ο Προκριματικό Dragster Auto

15.20-16.10 2ο Προκριματικό Dragster Auto

16.10-17.00 3ο Προκριματικό Dragster Auto

ΚΥΡΙΑΚΗ 23/11/2014

09.00-10.40 16άδες Dragster Moto (4)

10.40-12.20 8άδες Dragster Moto (7)

12.20-13.20 4άδες Dragster Moto (7)

13.20-13.50 2άδες Dragster Moto (7)

13.50-14.40 16άδες Dragster Auto (2)

14.40-15.40 8άδες Dragster Auto (4)

15.40-16.20 4άδες Dragster Auto (5)

16.20-16.50 2άδες Dragster Auto (5)

17.10 Αποτελέσματα-Απονομές

• 3 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΟΝΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΕΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ LADDERS ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
• ΟΙ 16άδες ΣΤΑ LADDERS ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 09.00 ΛΟΓΩ ΧΡΟΝΟΥ.
• ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ ΧΑΣΙΜΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΗ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ή ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ή ΣΤΑ LADDERS.
• ΣΤΑ BYE ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΑΣΜΑ ΛΟΓΩ ΧΡΟΝΟΥ.

6ος ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER
Α.Σ.Η.
Αεροδρόμιο Τυμπακίου 22-23 Νοεμβρίου 2014
Ειδικός Κανονισμός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1. Έναρξη εγγραφών. Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014 ώρα 10.00
2. Λήξη εγγραφών. Πέμπτη 20 Νοεμβρίου ώρα 22.00.
3. Άνοιγμα Πίστας. Σάββατο 22 Νοεμβρίου από ώρα 07.30
4. Τεχνικός-Διοικητικός Έλεγχος Σάββατο 22 Νοεμβρίου ώρα 08.00 – 10.00
5. Έλεγχος εξακρίβωσης. Σάββατο 22 Νοεμβρίου ώρα 08.00 – 10.00
6. Ενημέρωση-Δημοσίευση Εκκινούντων Σάββατο 22 Νοεμβρίου ώρα 10.00
7. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ.

 

Οι παραπλεύρως ώρες είναι ενδεικτικές.

Οι αγώνες θα διεξαχθούν σε ζεύγη.

Σάββατο 22 Νοεμβρίου
10.30 – 11.50 Προκριματικά ΜΟΤΟ
11.50 – 13.10 Προκριματικά ΜΟΤΟ
13.10 – 14.30 Προκριματικά ΜΟΤΟ
Κυριακή 23 Νοεμβρίου
08.00 – 08.30 Προετοιμασία Πίστας.
09.00 – 10.40 16άδες ΜΟΤΟ
10.40 – 12.20 Προημιτελικά ΜΟΤΟ
12.20 – 13.20 Ημιτελικοί MOTO
13.20 – 13.50 Τελικοί MOTO
7. Τελικός τεχνικός έλεγχος.
Μετά τη λήξη του αγώνα κάθε κατηγορίας.

8. Δημοσίευση αποτελεσμάτων.
10 λεπτά μετά τη λήξη του αγώνα στην πίστα.

9. Απονομή επάθλων.
20 λεπτά μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στην πίστα.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η Γραμματεία του Αγώνα, για δελτία πληροφοριών, θα λειτουργεί από την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014 έως Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014 . Ιδομενέως 38 Ηράκλειο-Κρήτης τηλ 2810 301289, Mail asihellas@gmail.com .
ΑΡΘΡΟ 1.
1. ΟΡΙΣΜΟΣ.
O Α.Σ.Η. διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ, πρωταθληματικό αγώνα μοτοσυκλετών DRAGSTER, , την 22-23 Νοεμβρίου 2014 σύμφωνα με:
α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει
β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ
γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν
δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό
Σε περίπτωση κακών καιρικών συνθηκών το Drag Day θα μεταφερθεί το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο(06-07/12/2014) και θα κυκλοφορήσει νέος κανονισμός με τις νέες ημερομηνίες τουλάχιστον 3 μέρες πριν.

2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος: ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
Μέλη: ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ
3. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Πρόεδρος αγωνοδικών: ΓΙΑΝΝΟΥΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Αγωνοδίκης: ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Παρατηρητής ΑΜΟΤΟΕ :
Αλυτάρχης: ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ.
Γραμματέας του Αγώνα: ΠΛΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ
Τεχνικός Έφορος : ΚΩΤΣΙΩΝΗΣ ΑΛΕΞΗΣ-ΚΟΠΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
Έφορος Χρονομέτρησης: ΒΑΘΙΑΣ ΗΛΙΑΣ-ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ
Επικεφαλής Γιατρός: Με μέριμνα ΑΜΟΤΟΕ.

ΑΡΘΡΟ 2. ΓΕΝΙΚΑ
Ο Αγώνας περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER, της AMOTOE.

ΑΡΘΡΟ 3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
1. Περιγραφή.
Διαγωνισμός επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση και για συγκεκριμένη διαδρομή.
2. Πίστα.
Θέση:ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ
Ηλεκτρονική Διεύθυνση : asihellas@gmail.com
Μήκος Διαδρομής: 2000μ.
Πλάτος Διαδρομής: 32 μ.
Τοποθεσία: Αεροδρόμιο Τυμπακίου
3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ
Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα, στα 402,34 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων.
ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ
Το άναμμα του κόκκινου φωτός σημαίνει ακύρωση της επίδοσης του αθλητή μόνο στα Ladders.

ΑΡΘΡΟ 4 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟ DRAGSTER

MINI PRO

PRO Z

STREET 1

STREET 2

TRUE STREET

PRO STREET 1

PRO STREET 2

SUPER STREET

SUPER PRO

APΘPO 5 ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
1. Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.
2. Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.
ΑΡΘΡΟ 6 ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ
1. Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). http://www.e-amotoe.gr/
Για να συμμετάσχει ένας αθλητής στην κατηγορία SUPER PRO, θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες STREET, SUPER STREET ή PRO STREET.
2. H υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Γενικό κανονισμό του Πρωταθλήματος.
3. Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα Dragster είναι 120€ για την πρώτη συμμετοχή και 80€ για κάθε επιπλέον συμμετοχή σε άλλη κατηγορία.
4. Η συμμετοχή θα πρέπει να πληρωθεί στην Alpha Bank στον αριθμό λογαριασμού 825-002101-016722 ή IBAN GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722 με δικαιούχο Διακάκη Νικόλαο και να σταλεί με φαξ στο 2815009339 αφού πρώτα τονιστούν με στυλό τα στοιχεία του συμμετέχοντα (ονοματεπωνημα και κατηγορία και κινητο).

ΑΡΘΡΟ 7 ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ
1. Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται στα 120 EURO.
2. H δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής.
3. Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
ΑΡΘΡΟ 8 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
Oι αγωνοδίκες, έχουν το δικαίωμα με απόφασή τους, να τροποποιούν τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν.
ΑΡΘΡΟ 9 ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
1. O Αλυτάρχης του αγώνα είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών του κατά τη διεξαγωγή του αγώνα.
2. Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού του αγώνα πρέπει να ενημερώνει τους Αγωνοδίκες.
ΑΡΘΡΟ 10 ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
1. Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.
2. Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και θα είναι περίπου το μισό μέγεθος από τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.
ΑΡΘΡΟ 11 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
1. Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:
α. Να μην αντιβαίνει το περιεχόμενο τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει.
β. Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.
γ. Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.
δ. Να μην εμποδίζουν την ορατότητα.
ε. Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.
στ. O Oργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής.
2. Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω.
ΑΡΘΡΟ 12 ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ
1. Μετά τη διοικητική – γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους του αγώνα και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών
2.Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης.

ΑΡΘΡΟ 13. ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
1. Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο και προβαίνει σε ένσταση.
2. Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα.
3. Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.
4.Στα προκριματικά οι αθλητές προαιρετικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση. Θα ξεκινήσουν οι μονοί αριθμοί και μετά εναλλάξ.
5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στις SUPER PRO και PRO STREET 2 με τους βοηθούς μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.
6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.
7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στο Briefing. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή.
8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους.
9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.
10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες.
11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση.
12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.
13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.
14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν .
15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 6 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.
16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται η δοκιμή με αγωνιστική μοτοσυκλέτα.
17.Οι κορίνες στην γραμμή που χωρίζει τους δύο διαδρόμους, είναι προέκταση της γραμμής προς τα πάνω. Οποιοδήποτε ρίξιμο κορίνας είτε με το πόδι είτε με οποιοδήποτε μέρος του οχήματος, συνεπάγεται αποκλεισμό από το πέρασμα.
18. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.

ΑΡΘΡΟ 14 ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Οι σειρές εκκίνησης στα δοκιμαστικά καθορίζονται από τον οργανωτή ανάμεσα στα συμμετέχοντα οχήματα της ίδιας κατηγορίας.
BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών)
Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους, χρησιμοποιώντας μόνο νερό
ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out, μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, αποκλείεται από το σκέλος. Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού ορίου ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.
ΣΤΗΣΙΜΟ
Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή στησίματος, θα πρέπει να είναι έτοιμη να τρέξει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της.
Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1 λεπτό). Όταν και οι δύο αθλητές βρίσκονται στο pre stage, και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10 δευτερόλεπτα.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΧΡΟΝΑΜΟΤΟΕΤΡΗΣΗΣ
Απαιτείται πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα χρονομέτρησης, το οποίο θα μπορεί να υπολογίζει ξεχωριστά το χρόνο διαδρομής και τη ταχύτητα εξόδου για κάθε λωρίδα.
ΠΡΟΚΡΙΣΗ
Για να είναι μια προσπάθεια πρόκρισης έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους
ΣΧΑΡΕΣ
Το ζευγάρωμα της κάθε κατηγορίας βασίζεται στους καταρτισμένους από τη FIΜ – UEM, πίνακες σχαρών. Οι προκριματικοί χρόνοι ορίζουν τις θέσεις στην σχάρα.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΩΡΙΔΑΣ
Σε όλες τις κατηγορίες η επιλογή λωρίδας ορίζεται από τους χρόνους επίδοσης
ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΠΑΥΣΗ, ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗ
Ότι αναφέρεται στον Γενικό Κανονισμό.

ΑΡΘΡΟ 15. ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ (PARC FERME).
1. Oι αθλητές, αμέσως μετά τον τερματισμό τους στο τελικό σκέλος πρέπει εφόσον ζητηθεί, να κατευθύνουν τα οχήματά τους στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης.
2. Σε περίπτωση 2ης συμμετοχής με ίδια μοτοσυκλέτα, αυτό θα επιστρέψει στην αφετηρία με μέριμνα της οργάνωσης.

ΑΡΘΡΟ 16. ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
Στον τερματισμό μπορεί να γίνεται ένας πλήρης και λεπτομερής έλεγχος

ΑΡΘΡΟ 17 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ
1. Oι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη.
2. Το χρηματικό ποσό της ένστασης, που κατατίθεται στην οργάνωση, είναι το ποσό της συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 18. ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ.
Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται στον χώρο του αγώνα, εντός τριάντα (30) λεπτών .

ΑΡΘΡΟ 19. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει αμέσως μετά τον αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 20. ΕΠΑΘΛΑ.
Τα έπαθλα που απονέμονται υποχρεωτικά είναι: Σε όλες τις Κατηγορίες.
-στον 1ο: κύπελλο -στον 2ο: κύπελλο -στον 3ο: κύπελλο

ΑΡΘΡΟ 21. ΑΠΟΝΟΜΗ .
Η απονομή των επάθλων θα γίνει αμέσως μετά τον αγώνα.
Εάν οι νικητές των διαφόρων επάθλων δεν εμφανισθούν (αδικαιολόγητα) στην τελετή της απονομής, θα χάσουν το δικαίωμα παραλαβής οποιουδήποτε βραβείου.

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και κανονισμοι auto

Λήξη συμμετοχών 20/11/2014 20.00 Γραμματεία
Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου 22/11/2014 08.00 Πύλη
Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος 22/11/2014 11.00-13.00 Γραμματεία
Υποχρεωτική Ενημέρωση αγωνιζομένων 22/11/2014 14.00 Γραμματεία
3 Προκριματικά Dragster 22/11/2014 14.30 Πίστα
Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου 22/11/2014 08.00 Πύλη
Δημοσίευση πίνακα ζευγαριών Dragster 22/11/2014 17.00 Γραμματεία
Ladders Dragster Auto 23/11/2014 13.30 Πίστα
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος 23/11/2014 Αμέσως μετά το πέρας του αγώνα Γραμματεία
Δημοσίευση αποτελεσμάτων 23/11/2014 20΄μετά το πέρας του αγώνα Γραμματεία
Απονομές Επάθλων 23/11/2014 20΄μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων Γραμματεία
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν έως και την 21/11 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 10.00 – 14.00 στην διεύθυνση Ιδομενέως 38 στο Ηράκλειο Κρήτης. Στις 22 & 23/11 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 08.00 έως τις 19.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα.
ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ
1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ
Ο Α.Σ.Η. Ιδομενέως 38 Ηράκλειο-Κρήτης, Εmail asihellas@Gmail.com, τηλ. 2810 301289 , τηλ.&fax 2815 009339 , μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ οργανώνει αγώνα Dragster Auto που θα διεξαχθεί στις 22-23/11/2014 στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο του Τυμπακίου . Οι αγώνες θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις του ΔΑΚ του ΕΑΚ αυτοκινήτου και των παραρτημάτων τους , των προκηρύξεων Πρωταθλημάτων της ΟΜΑΕ και των εγκυκλίων τους , του γενικού κανονισμού της FIA και των παραρτημάτων τους , του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού που αποτελεί συμπλήρωμα του γενικού κανονισμού και των παραρτημάτων του και του Τεχνικού κανονισμού αγώνων Dragster Auto .
1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης Μέλη : Σταυρίδης Νεκτάριος – Μανιαδής Μανώλης
1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Πρόεδρος Αγωνοδικών-Παρατηρητής ΟΜΑΕ :
Αγωνοδίκες : Φρουδαράκη Μαρία-Διακάκης Νικηφόρος
Αλυτάρχης : Διακάκης Μανώλης
Τεχνικός Έφορος : Παπαστεφανάκης Δημήτρης
Γραμματεία : Μανιαδής Μάνος
Η ΟΜΑΕ, η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία η ΟΜΑΕ έχει συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες
ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγώνας θα μετρά σαν 5ος γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster Auto 2014 .
ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ένας αγώνας Dragster είναι ένας διαγωνισμός επιτάχυνσης μεταξύ δύο οχημάτων από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ¼ του μιλίου (402,336 μ.) . Ο διαγωνισμός αυτός εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται Christmas Tree . Με την εκκίνηση του κάθε αγωνιζόμενος ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των οχημάτων
3.2 ΠΙΣΤΑ
Η πίστα βρίσκεται στο Στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου που βρίσκεται στην είσοδο του Τυμπακίου ερχόμενοι από Μοίρες . Το μήκος της είναι 2000 μέτρα και το φάρδος της είναι 35 μέτρα .
3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου .
3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ
Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε οδηγό , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 201,168 μέτρα από την εκκίνηση , η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά , ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά .
3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ
Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε ενωρίτερα από το επιτρεπόμενο και έτσι η προσπάθειά του στα Ladders είναι άκυρη και δεν επαναλαμβάνεται ενώ στα χρονομετρημένα είναι έγκυρη και καταγράφεται.
ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ
Οι κατηγορίες χωρίζονται σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό Dragster Auto .
ΑΡΘΡΟ 5. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου και άδειας αθλητού της ΟΜΑΕ εν ισχύ.
Κάθε αυτοκίνητο επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην διοργάνωση σε όσες κατηγορίες επιτρέπεται.
Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε όσες κατηγορίες θέλει, αλλά στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.
Όσοι επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στον αγώνα Dragster Auto στις 22 και 23/11 2014 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου, θα πρέπει να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 2810 301289 ή 6972872983 για την διαδικασία δήλωσης συμμετοχής και την διαδικασία των εκπτώσεων των ακτοπλοϊκών μετακινήσεων
Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα Dragster είναι 150€ για την πρώτη συμμετοχή και 100€ για κάθε επιπλέον συμμετοχή σε άλλες κατηγορίες.
Η συμμετοχή θα πρέπει να πληρωθεί στην Alpha Bank στον αριθμό λογαριασμού 825-002101-016722 ή IBAN GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722 με δικαιούχο Διακάκη Νικόλαο και να σταλεί με φαξ στο 2815009339 αφού πρώτα τονιστούν με στυλό τα στοιχεία του συμμετέχοντα.(ονοματεπωνημο – κατηγορια – κινητο)
Όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να γίνουν το αργότερο μέχρι τις 19 Νοεμβρίου, ημέρα Τετάρτη στις 20.00.
Μόνο τότε η συμμετοχή σας στο Dragster θεωρείται έγκυρη.
Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, παύει δε να ισχύει με την έξοδο του αυτοκινήτου από τον χώρο της διοργάνωσης ή με την εγκατάλειψη ή τον αποκλεισμό του.
Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή η διοργάνωση ματαιωθεί πριν ξεκινήσει.
Οι αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται κατά τις υποδείξεις του διοργανωτή.
Για να συμμετάσχει οδηγός στην κατηγορία OPEN , θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες Α ή Β.
ΑΡΘΡΟ 6. ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster.
ΑΡΘΡΟ 7. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΑ
Ο αγώνας θα διεξαχθεί ανά ζεύγη και σύμφωνα με τον τρόπο διεξαγωγής αγώνων Dragster της FIA , με ρυθμίσεις παραμέτρων στο PRO.400 όσο αφορά τον χρόνο εναλλαγής των πορτοκαλί φώτων με τα πράσινα και στο Professional όσο αφορά το διεθνές σύστημα σχηματισμού ζευγαριών από τα προκριματικά για τον αγώνα . Οι σειρές εκκίνησης των κατηγοριών στα προκριματικά και στον αγώνα καθορίζονται από τον οργανωτή.
Στην περίπτωση κατά την οποία κάποιος οδηγός λόγω ανωτέρας βίας δεν καταφέρει να κάνει έστω και μία προκριματική κούρσα , τότε οι Αγωνοδίκες του αγώνα έχουν το δικαίωμα να τον εντάξουν στην λίστα των προκριθέντων πίσω από όλους τους άλλους οδηγούς , εάν αυτή δεν έχει συμπληρωθεί . Αν είναι πάνω από ένας οι οδηγοί που θα ενταχθούν στην λίστα των προκριθέντων η σειρά κατάταξής τους θα ορίζεται από τη μέχρι εκείνης της στιγμής βαθμολογία τους στο πρωτάθλημα. Εάν ούτε αυτός ο διαχωρισμός δεν είναι εφικτός τότε η ένταξη θα γίνει κατά την κρίση των Αγωνοδικών.
Στα ζευγάρια και σε όλες τις κατηγορίες η επιλογή λωρίδας ορίζεται από τους χρόνους επίδοσης . Ο οδηγός με τον καλύτερο χρόνο στα προκριματικά επιλέγει την λωρίδα που θα αγωνιστεί στον πρώτο γύρο του αγώνα (8άδα ή 16άδα) και στους επόμενους γύρους η επιλογή λωρίδας γίνεται από το οδηγό που έκανε το καλύτερο χρόνο στον προηγούμενο γύρο .
Όταν και οι δύο οδηγοί στα Ladders κατά την εκκίνηση τους κοκκινίσουν, νικητής θα είναι αυτός που θα έχει τον μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης.
Όταν και οι δύο οδηγοί στα Ladders περνούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ των λωρίδων τότε αποκλείεται αυτός που πέρασε την γραμμή πρώτος (εκτός αν συνέτρεξαν λόγοι ασφαλείας , οπότε κρίνεται από τους Αγωνοδίκες).
Εάν διακοπεί ο αγώνας για λόγους ανωτέρας βίας, είναι δυνατόν να θεωρηθεί ότι ολοκληρώθηκε εάν έχει ολοκληρωθεί το σκέλος των χρονομετρημένων περασμάτων. Τότε απονέμονται για την βαθμολογία οι μισοί βαθμοί στο Πρωτάθλημα .
ΑΡΘΡΟ 8. ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ-ΤΕΛΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
• Προσέλευση οδηγού ενώ έχουν αρχίσει τα περάσματα της επόμενης κατηγορία επιφέρει χάσιμο του περάσματος.
• 2 συνοδοί σε κάθε όχημα στην προεκκίνηση.
• Ο ένας από τους δύο συνοδούς μπορεί να μπει στον χώρο της εκκίνησης με την απαραίτητη προϋπόθεση να φοράει γάντια εργασίας. Σε περίπτωση που και οι 2 συνοδοί περάσουν στην εκκίνηση, έστω και αν κανένας κριτής δεν τους εμποδίσει, αυτή η ενέργεια επιφέρει χάσιμο του περάσματος του οδηγού που εκπροσωπούν.
• Σε περιπτώσεις ανυπάκουων συνοδών μέχρι αυτοί να συμμορφωθούν, εκτός του πιθανού αποκλεισμού του οδηγού που εκπροσωπούν, επιβάλλεται και σταμάτημα της ροής, με αποτέλεσμα χάσιμο χρόνου και λιγότερα περάσματα από αυτά που έχουν προγραμματιστεί.
• Για οποιαδήποτε θέματα μόνον στα διαλείμματα των περασμάτων στον χώρο της χρονομέτρησης.
• Ο χρόνος που πρέπει τα 2 οχήματα να κλειδώσουν μετά το σήμα του αφέτη για αυτό, πρέπει να είναι μέσα σε λογικά πλαίσια και όχι πάνω από 30 δευτερόλεπτα.
• Στα προκριματικά εάν κάποιος οδηγός αργήσει να εκκινήσει πάνω από 8 δευτερόλεπτα μετά το σήμα εκκίνησης που θα του δοθεί στην μεριά του ενδέχεται να μην πάρει χρόνο λόγω αυτόματου κλεισίματος της χρονομέτρησης. Σε αυτήν την περίπτωση το πέρασμα χάνεται και δεν επαναλαμβάνεται.
• Πάτημα κεντρικής γραμμής του διαδρόμου επιφέρει ακύρωση του περάσματος.
• Αλλαγή λουρίδας από την εκκίνηση, κατά την διάρκεια των πινακίδων 500-400-300-200-100 και έως και το σημείο εξόδου από τους διαδρόμους που είναι η πινακίδα 000μ, επιφέρει αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
• Ταχύτητα επιστροφής στα Paddocks πάνω από 20 χλμ επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
• Ταχύτητα ανώτερη από 20 χλμ μέσα στα Paddocks αλλά και οπουδήποτε αλλού από τον οδηγό ή άτομο που κατά την κρίση της διοργάνωσης πρόσκειται στην ομάδα του, επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
ΑΡΘΡΟ 9. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΙΣ
Σχετικά με αντικανονική εγγραφή ή με τον έλεγχο εξακρίβωσης μισή (½) ώρα μετά το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης . Σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου οχήματος και πρέπει να αφορά απολύτως συγκεκριμένα σημεία του οχήματος.
Σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα της τελικής κατάταξης, μέσα σε 20’ από την ανάρτησή τους .
Κατά της χρονομέτρησης δεν χωράει καμία ένσταση .
Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη ή στους Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύονται από το σχετικό παράβολο το ύψος του οποίου ορίζεται ίσο με αυτό του παραβόλου συμμετοχής . Το παράβολο επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή .
Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο αγωνιζόμενος κατά του οποίου έγινε ή ένσταση θέτει στη διάθεση των αγωνοδικών το όχημά του χωρίς καμία επιφύλαξη και συμμορφώνεται με τις υποδείξεις τους . Κάθε παράβαση επιφέρει τον αποκλεισμό του από τον αγώνα και αναφορά στην ΟΜΑΕ.
Τα έξοδα για την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του οχήματος καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του, επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου έγινε η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή. Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται και πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο της ΟΜΑΕ το οποίο είναι το διπλό αυτού της ένστασης .
Για ότι δεν προβλέπεται στον παρόντα κανονισμό θα ισχύουν οι διατάξεις του ΕΑΚ αυτοκινήτου .
ΑΡΘΡΟ 10. ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Οι οδηγοί που προκρίθηκαν στα ζευγάρια κατατάσσονται βάσει των επιδόσεών τους σε κάθε φάση από αυτά. Δηλαδή στην φάση του τελικού (Δυάδα) βάσει της επίδοσης των οδηγών , έχουμε τον 1ο και τον 2ο . Στον ημιτελικό (Τετράδα) οι 2 εναπομείναντες οδηγοί που δεν πέρασαν στον τελικό κατατάσσονται 3ος και 4ος σύμφωνα με τον χρόνο τους στα προκριματικά. Στον προημιτελικό (Οκτάδα) οι 4 εναπομείναντες οδηγοί που δεν πέρασαν στην τετράδα, κατατάσσονται 5ος , 6ος , 7ος και 8ος σύμφωνα με τον χρόνο τους στα προκριματικά. Εφόσον υπάρχει και η φάση του προ-προημιτελικού σε μία κατηγορία ακολουθείται το ίδιο σύστημα για την κατάταξη των υπολοίπων οδηγών .
Για τους οδηγούς που δεν προκρίθηκαν στον αγώνα των ζευγαριών , η κατάταξή τους καθορίζεται από τους χρόνους των προκριματικών .
ΑΡΘΡΟ 11. ΕΠΑΘΛΑ
Κύπελλα δίδονται στους 3 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας.

– See more at: http://www.proactionracing.com/dragster/2019-22-2311-panellinio-protathlima-dragster-auto-moto-final-rounds#sthash.BBYMORPT.dpuf

Loading