Μεσαρά: Ασυνείδητοι σκόρπισαν φόλες στον Άγιο Θωμά- Έβαλαν το δηλητήριο σε μπολάκι με γάλα

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες εταιρείες που διαχειρίζονται πολλά ακίνητα, εμπιστεύονται σύγχρονα προγράμματα μεσιτικών γραφείων CRM.Τα συγκεκριμένα λογισμικά δεν έχουν πολλές απαιτήσεις όσον αφορά την εγκατάσταση και το κόστος λειτουργίας τους. Παράλληλα, προσφέρουν πολλές λύσεις στη διαχείριση του πελατολογίου και των ακινήτων που διαθέτει ένα μεσιτικό γραφείο. Η απρόσκοπτη λειτουργία και η επικοινωνία με τον πελάτη, είναι το Α και το Ω στον ανταγωνισμό που υπάρχει μεταξύ των κτηματομεσιτικών εταιρειών. Πολλά μεσιτικά γραφεία αναλώνονται για ώρες στην επικοινωνία και στην διεκπεραίωση εργασιών που μπορούν να γίνουν εύκολα και άνετα με ένα σύγχρονο μεσιτικό CRM.
Ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου που είναι σε cloud δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να έχει πρόσβαση στα στοιχεία της 24 ώρες το 24ωρο. Επίσης, όλα τα στελέχη της εταιρείας μπορούν να διαχειρίζονται απομακρυσμένα, όλες τις πληροφορίες της επιχείρησης, προσθέτοντας νέα στοιχεία, είτε βρίσκονται στα γραφεία είτε στο δρόμο, μέσα από το laptop ή το κινητό τους. Αυτό δίνει μια τεράστια ευελιξία ειδικά σε όσους υπαλλήλους διαθέτουν λίγο χρόνο και πρέπει να διεκπεραιώσουν άμεσα ένα ραντεβού με τον πελάτη. Ο υπάλληλος μπορεί μέσα από το προσωπικό του ημερολόγιο να κοιτάει όλα τα ραντεβού και τις συνομιλίες με τους πελάτες.
Από την άλλη πλευρά, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν και να συμπληρώνουν ό,τι στοιχεία τους ζητηθούν για το ακίνητο μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας, η οποία είναι συνδεδεμένη με το υπάρχον πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου. Μπορούν να επικοινωνούν με τους εργαζομένους μέσω e-mail, με μηνύματα αλλά και με άλλες εφαρμογές, για μία πιο άμεση ανταπόκριση. Ο υπάλληλός έχοντας καταγράψει όλο το ιστορικό επικοινωνίας μπορεί να θυμάται ανά πάσα ώρα και στιγμή τι έχει πει και σε ποιο σημείο βρίσκεται η διαδικασία αγοραπωλησίας του ακινήτου.
Ένα άλλο πλεονέκτημα που έχουν αυτά τα λογισμικά είναι ότι επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να συνδέονται με άλλους συνεργάτες και άλλα μεσιτικά γραφεία για να ανταλλάξουν στοιχεία και προσφορές που μπορεί να έχουν αυτοί για τους δικούς τους πελάτες. Αυτό μπορεί να αυξήσει τον τζίρο των επιχειρήσεων με την άμεση πώληση ενός ακινήτου που δεν είναι στην δική τους βάση δεδομένων. Με αυτό τον τρόπο οι επιχειρήσεις κερδίζουν την εμπιστοσύνη του πελάτη δείχνοντας επαγγελματισμό και ευελιξία.
Η καταχώρηση, η αναζήτηση δεδομένων, οι αλλαγές και οι τροποποιήσεις στα κινητά γίνονται πολύ εύκολα και γρηγορά. Το περιβάλλον διαχείρισης είναι πολύ εύκολο στη χρήση και μπορεί ένας υπάλληλος με ελάχιστη εκπαίδευση να το χειριστεί. Οι εταιρείες που προμηθεύουν αυτά τα προγράμματα είναι υπεύθυνες για την διαχείριση και την αναβάθμιση του συστήματος όπως και για επιπλέον υποστήριξη που μπορεί να χρειαστεί ο χρήστης.
Μέσα από το πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου, ο εργαζόμενος και ο διαχειριστής έχουν όλη τη δουλειά οργανωμένη και μπορούν εύκολα να αναζητήσουν οποιοδήποτε έγγραφο έχει να κάνει με κάποιο ακίνητο. Επιπλέον, μπορούν να δώσουν πρόσβαση σε συνεργάτες οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να καταχωρήσουν τα δικά τους δεδομένα στην φόρμα των ακινήτων. Για παράδειγμα, ένας δικηγόρος μπορεί να προσθέσει στοιχεία που βαραίνουν την πώληση ενός ακινήτου όπως είναι τα δάνεια και οι υποθήκες. Έτσι με αυτόν τον τρόπο όλοι αυτοί που εμπλέκονται στην πώληση παραμένουν ενημερωμένοι και μπορούν να πάρουν τις σωστές αποφάσεις για την αγοραπωλησία.