Κρήτη: Πώς το τσουχτερό κρύο επηρεάζει ελιές, αμπέλια και κηπευτικά

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να αυξάνεται, βάσει της τελευταίας ετήσιας έρευνας για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά και ιδιώτες, σύμφωνα με την Eurostat.
Το 2024, το 77% των χρηστών του Διαδικτύου αγόρασε ή παρήγγειλε ηλεκτρονικά προϊόντα ή υπηρεσίες για προσωπική χρήση, ποσοστό που παρουσιάζει αύξηση σε σύγκριση με το 59% το 2014, κατά +17 ποσοστιαίες μονάδες.
Στη Βουλγαρία, η αύξηση για την περίοδο 2014-2024 ήταν +29 ποσοστιαίες μονάδες, από 29% σε 57%.
Το υψηλότερο ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου που πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές καταγράφηκε στην Ιρλανδία (96%), στην Ολλανδία (94%) και στη Δανία (91%).
Από την άλλη πλευρά, η Βουλγαρία έχει το χαμηλότερο ποσοστό (57%) και ακολουθούν η Ιταλία και η Ρουμανία ( με 60% η καθεμιά).
Από το 2014 έως το 2024, καταγράφηκε μεγάλη αύξηση στη Ρουμανία (+43 ποσοστιαίες μονάδες, από 17% στο 60%), στην Ουγγαρία (+37 ποσοστιαίες μονάδες, από 42% έως 79%) και στη Λιθουανία (+36 ποσοστιαίες μονάδες, από 36% έως 72%).
Τα προϊόντα που αγοράστηκαν περισσότερο συχνά στο Διαδίκτυο το 2024 ήταν: ένδυση (συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών ειδών), υπόδηση και αξεσουάρ, με το 45% των καταναλωτών να έχουν κάνει αυτές τις αγορές τους προηγούμενους τρεις μήνες, ακολουθούν οι παραδόσεις τροφίμων από εστιατόρια, αλυσίδες ταχείας εστίασης και υπηρεσίες τροφοδοσίας (21 %), προϊόντα καλλυντικών και ευεξίας (20%).
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος