Breaking News :

θλίψη για την αγαπημένη Παιδίατρο των Μοιρών που έφυγε νικημένη από την επάρατη νόσο

Έκλεψε ξανά την παράσταση ο ιερέας στη Χίο – Δείτε το «σάλτο» του στην πρώτη Ανάσταση

Άγιο Φως: Πώς θα μεταφερθεί σε ολόκληρη τη χώρα

Σύγχρονα προγράμματα CRM διαχείρισης μεσιτικών γραφείων. Ποια πλεονεκτήματα προσφέρουν στην πώληση των ακινήτων.

Τραγωδία στην Κρήτη: Μια νεκρή, ένας σοβαρά τραυματίας σε νέο τροχαίο

Ενέδρα θανάτου με τραυματία σε χωριό του Δήμου Γόρτυνας – πως συνέβη, τι εξετάζουν οι Aρχές

Δρακόντεια τα μέτρα του Τ.Ο.Ε.Β Α ΖΩΝΗ ΜΕΣΣΑΡΑΣ για τη λειψυδρία

Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα – Δείτε βίντεο

Δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη: Εννέα κατηγορούμενοι έχουν προφυλακιστεί – Ένας 22χρονος στους ηθικούς αυτουργούς

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από Πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο

Θα παραλύσει η χώρα από την Πέμπτη 26/5/2016. Κλείνουν ΕΠ΄ ΑΟΡΙΣΤΟΝ τα λιμάνια όλης της χώρας

ploio

Με κινητοποιήσεις διαρκείας ενημέρωσαν με εξώδικο που επέδωσαν πριν από λίγη ώρα τα μέλη της ΟΜΥΛΕ το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση. η απεργία ξεκινάει την Πέμπτη 26/5/2016 και θα είναι υπό τη μορφή επαναλαμβανόμενων 48ώρων απεργιών

 Κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων δεν θα πραγματοποιείται κανένας απόπλους από το σύνολο των λιμανιών της χώρας.Σε 24ώρες επαναλβανόμενες απεργίες όλοι οι υπάλληλοι των φορέων που θα οδηγηθούν σε ιδιωτικοποιήσεις. Μετά την ΟΜΥΛΕ θα ακολουθήσουν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ, ενώ αναμένονται αποφάσεις από τα σωματεία και των υπόλοιπων εργατικών ομάδων.

Προβλήματα στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων και στη φορτοεκφόρτωση των αποσκευών στους σταθμούς κρουαζιέρας του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, αναμένεται να προκαλέσουν οι 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, που κήρυξαν στα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας από την Πέμπτη 26 Μαϊου, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος ( ΟΜ. Υ. Λ. Ε ), η Ένωση Λιμενεργατών και ο Σύνδεσμος Εποπτών Αρχιεργατών, ζητώντας ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων και επιπλέον δεσμεύσεις για τις εργασιακές τους σχέσεις.
Στην προβλήτα Ι, στο λιμάνι του Πειραιά, που διαχειρίζεται ο ΟΛΠ, δεν θα γίνονται καθόλου φορτοεκφορτώσεις εμπορευματοκιβωτίων, ενώ δεν θα λειτουργεί και σταθμός μεταφοράς αυτοκινήτων(car terminal). To ίδιο θα ισχύει και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Αναφορικά με την κλάδο της κρουαζιέρας, ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας Θ.Κόντες, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, είπε ότι το πρόβλημα με τη φορτοεκφόρτωση των αποσκευών των επιβατών κρουαζιεροπλοίων τίθεται πολλές φορές στη φιλοτιμία των πληρωμάτων των πλοίων που, προκειμένου να αναχωρήσει το πλοίο, αναλαμβάνουν τη μεταφορά.

Ωστόσο, πρόσθεσε, τις περισσότερες φορές δεν είναι εύκολο κάτι τέτοιο, ενώ αναφορικά με τη μεταφορά των επιβατών κρουαζιεροπλοίων από το κρουαζιερόπλοιο στους τερματικούς σταθμούς του ΟΛΠ, στο λιμάνι του Πειραιά, είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στην περίπτωση που υπάρχουν πολλές αφίξεις.

«Η κυβέρνηση προχωράει ολοταχώς στην πώληση του μετοχικού κεφαλαίου των ΟΛΠ και ΟΛΘ, παρά τις διαφωνίες των εργαζομένων, αλλά και του συνόλου των κοινωνικών φορέων. Ταυτόχρονα, παρά τις επανειλημμένες συναντήσεις δεν έχει δοθεί απάντηση στις θέσεις των εργαζομένων για τη διασφάλιση των θεσπισμένων εργασιακών σχέσεων, παρά τη φραστική δέσμευση του πρωθυπουργού» τονίζεται σε κοινή ανακοίνωση της ΟΜΥΛΕ, της Ενωσης Λιμενεργατών και Αρχιεργατών.

Για το θέμα των εργασιακών σχέσεων, ο πρόεδρος της Ένωσης Λιμενεργατών του ΟΛΠ Νίκος Γεωργίου, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, είπε ότι αυτό που ζητούν στην παρούσα φάση οι εργαζόμενοι, από τα διοικητικά συμβούλια των δύο λιμανιών, είναι η έγκριση του νέου επικαιροποιημένου γενικού κανονισμού εργασίας στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται.

Πρόσθεσε ότι το θέμα των εργασιακών σχέσεων που θέτουν τα σωματεία των εργαζομένων έχει παραπεμφθεί από τις διοικήσεις των δύο λιμανιών στην καλή θέληση του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο προς το παρόν τηρεί σιγή ιχθύος.

Όπως υποστήριξε ο κ.Γεωργίου, η cosco, που αναμένεται να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του ΟΛΠ, αλλά και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν πολύ καλά τα οικονομικά στοιχεία των δύο εταιρειών αλλά και τις υποχρεώσεις των δύο εταιρειών προς τους εργαζομένους.

«Εμείς αυτό που θέλουμε είναι η ενίσχυση του πλαισίου των εργασιακών σχέσεων, όπως ο αποκλεισμός κάποιων εργολαβιών αλλά και να χρησιμοποιούνται μόνο εργαζόμενοι από τους δύο οργανισμούς των λιμανιών και όχι από αλλού» ανέφερε ο κ.Γεωργίου, προσθέτοντας ότι κάτι ανάλογο ισχύει αυτή τη στιγμή και για άλλες μετοχοποιημένες εταιρείες, όπως ο ΟΤΕ και τα ΕΛΠΕ.

Υπενθυμίζεται πως οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ έχουν εν ισχύ συλλογική σύμβαση εργασίας, που ανανεώθηκε πέρυσι, με διετή διάρκεια και λήγει το καλοκαίρι του 2017 και με την τρίμηνη μετενέργεια, το Φθινόπωρο.

Στον ΟΛΠ απασχολούνται 1.121 εργαζόμενοι με βάση τα στοιχεία για τη χρήση του 2015, ενώ στον ΟΛΘ 420 άτομα.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Loading

    Read Previous

    Ο παιδόφιλος του Κορυδαλλού: Στην δημοσιότητα τα στοιχεία και οι φωτογραφίες του ανθρωπόμορφου τέρατος

    Read Next

    33χρονος επιχείρησε να βάλει τέλος στην ζωή με μαχαίρι

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular