Breaking News :

θλίψη για την αγαπημένη Παιδίατρο των Μοιρών που έφυγε νικημένη από την επάρατη νόσο

Έκλεψε ξανά την παράσταση ο ιερέας στη Χίο – Δείτε το «σάλτο» του στην πρώτη Ανάσταση

Άγιο Φως: Πώς θα μεταφερθεί σε ολόκληρη τη χώρα

Σύγχρονα προγράμματα CRM διαχείρισης μεσιτικών γραφείων. Ποια πλεονεκτήματα προσφέρουν στην πώληση των ακινήτων.

Τραγωδία στην Κρήτη: Μια νεκρή, ένας σοβαρά τραυματίας σε νέο τροχαίο

Ενέδρα θανάτου με τραυματία σε χωριό του Δήμου Γόρτυνας – πως συνέβη, τι εξετάζουν οι Aρχές

Δρακόντεια τα μέτρα του Τ.Ο.Ε.Β Α ΖΩΝΗ ΜΕΣΣΑΡΑΣ για τη λειψυδρία

Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα – Δείτε βίντεο

Δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη: Εννέα κατηγορούμενοι έχουν προφυλακιστεί – Ένας 22χρονος στους ηθικούς αυτουργούς

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από Πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο

Με…συνοπτικές διαδικασίες και διακομματική συναίνεση πέρασε χθες το βράδυ από την Βουλή η νέα σύμβαση για το δρόμο της Μεσαράς

 

dromos-mesa

Με…συνοπτικές διαδικασίες και διακομματική συναίνεση πέρασε χθες το βράδυ από την Επιτροπή παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής η νέα σύμβαση για το δρόμο της Μεσαράς.

Το διακύβευμα άλλωστε είναι μεγάλο για να μην βάζουν όλοι νερό στο κρασί τους: δεν είναι μόνο ένα μεγάλο έργο αναπτυξιακό, δεν είναι μόνο η εξυπηρέτηση 60.000 και πλέον κατοίκων ή εποχούμενων, αλλά τα ίδια τα ευρωπαϊκά κονδύλια τα οποία έχουν δοθεί από «δύο πακέτα» και εάν δεν τελειώσει μέχρι το Μάρτιο του 2019 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα μας ζητηθούν πίσω!

Λες πάντως και αυτός ο δρόμος κουβαλάει μια «αρά». Κάτι μεταφυσικό που όλο λύνονται τα προβλήματα κι όλο νέα γεννιώνται. Ακόμη και τα τελευταία ζητήματα με την εταιρεία Ρούτσης ΑΕ, οι προσφυγές που είχαν αποσυρθεί, οι δικαστικέ εμπλοκές όταν λύθηκαν…ήρθαν τα γραφειοκρατικά με τη βουλή και όχι μόνο. Ευτυχώς με τις άμεσες κινήσεις και βουλευτών κινήθηκε η διαδικασία ταχύτατα και χθες η επιτροπή ενημερώθηκε από τον υπουργό κ.Σπίρτζη ,σε μια σχετικά ήρεμη και συναινετική διαδικασία, με τους Κρήτες βουλευτές παρόντες καθώς όλοι καταλαβαίνουν ότι ένα έργο 80% ολοκληρωμένο δεν μπορεί να παραμένει έτσι!

«Αισθανόμαστε όλοι καλύτερα, ελπίζουμε να πάμε τώρα πολύ γρήγορα στη σύμβαση και να προχωρήσει το έργο χωρίς προβλήματα» είπε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης κ.Καζάσης που μαζί με τον διευθυντή συγκοινωνιακών κ.Αγαπάκη ήταν στη συνεδρίαση και συνεργάστηκαν με τον υπουργό για την ενημέρωση της επιτροπής.

«Ακόμη και τη μεταβολή του ΦΠΑ από το 23 στο 24% ευτυχώς την εντοπίσαμε εγκαίρως και το προβλέψαμε, θα προχωρήσει κι αυτό» τόνισε ο κ.Καζάσης.

Αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε πολύ γρήγορα δήλωσε και ο κ.Σωκράτης Βαρδάκης ο οποίος ήταν από εκείνους που βοήθησε να επισπευσθεί η διαδικασία, όπως ειπώθηκε και στην επιτροπή.

«Ας ελπίσουμε ότι δεν θα προκύψει κάποιο άλλο θέμα τόσο για τη σύμβαση όσο και στο ίδιο το έργο» ανέφερε ο βουλευτής.

Έτοιμη δηλώνει και η υπηρεσία να αποστείλει και την επίσημη πρόσκληση στην ανάδοχο εταιρεία ώστε να υπογραφεί η σύμβαση:

«Εμείς μόλις πάρουμε όλα τα στοιχεία αυτές τις μέρες θα στείλουμε την πρόσκληση στον ανάδοχο. Θα δοθούν και οι εγγυητικές και θα υπογράψουμε. Ισως δεν θα χρειαστεί καν το 15νθήμερο που προβλέπεται» λέει ο κ.Γ.Αγαπάκης.

Στην συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής τοποθετήθηκε και ο Γραμματέας Π.Ε. της Ν.Δ. και Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης που σε υψηλούς τόνους επέρριψε ευθύνες στην Κυβέρνηση και τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος, όπως είπε, «ευθύνεται προσωπικά με την ανευθυνότητα και την αδιαφορία του να ασκήσει τα καθήκοντά του και να ασχοληθεί σοβαρά με το έργο του δρόμου Ηράκλειο – Μεσαρά, με αποτέλεσμα να απενταχθεί και να καλείται ένα αποδυναμωμένο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων να σηκώσει το βάρος της χρηματοδότησης του έργου».

Οι δυσκολίες

Για το δρόμο αυτό πάντως ενημέρωσε αναλυτικά ο κ.Σπίρτζης ο οποίος είχε πλήρη φάκελο από τον ΟΑΚ και απάντησε και στις ερωτήσεις για το πως ο οδικός άξονας της Μεσαράς στοίχισε τόσα πολλά χρήματα (σχεδόν 9 εκατομμύρια ευρώ κάθε χιλιόμετρο!).

Τονίστηκε ότι είναι η γεωμορφολογία τέτοια στη Μεσαρά με νερά, γυψους, προβλήματα συν τα τεχνικά έργα που ανέβασαν το κοστος ψηλά.

«Από τα 16 χιλιόμετρα τα 2 χιλιόμετρα είναι διπλού κλάδου και 2,5 χιλιόμετρα είναι δύσκολα τεχνικά έργα. Ένα χιλιόμετρο είναι οι κοιλαδογέφυρες, 200 μέτρα στέγαστρα, 1400 μέτρα οι σήραγγες και έχει 5 κόμβους» ανέφερε ο υπουργός που τόνισε ότι τα λεφτά θα εξασφαλιστούν.

Η νέα εργολαβία έχει να τελειώσει το στόμιο- έξοδο της σήραγγας, να φτιάξει τη γέφυρα Πανασσού και δώσει λύση με τα πρανή που είχαμε καταρρεύσεις. Αυτό σημαίνει ότι με γρήγορη και συνεχή δουλειά μπορεί το έργο να μην χρειαστεί καν τους συμβατικούς 30 μήνες…

Θυμίζουμε ότι η «ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. – ΕΚΤΕΡ Α.Ε. – ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.» παίρνει τελικά το έργο με ποσό προσφοράς 30.346.857,13 €.

 

 

 

www.cretalive.gr

Loading

    Read Previous

    ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ FAILS ( ΑΝΟΗΤΑ , ΑΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΝΟ ) (VIDEO)

    Read Next

    Ιταλίδα πρώην πολιτικός εγκατέλειψε την καριέρα της για να γίνει… πορνοστάρ (Video)

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular