Breaking News :

Έκλεψε ξανά την παράσταση ο ιερέας στη Χίο – Δείτε το «σάλτο» του στην πρώτη Ανάσταση

Άγιο Φως: Πώς θα μεταφερθεί σε ολόκληρη τη χώρα

Σύγχρονα προγράμματα CRM διαχείρισης μεσιτικών γραφείων. Ποια πλεονεκτήματα προσφέρουν στην πώληση των ακινήτων.

Τραγωδία στην Κρήτη: Μια νεκρή, ένας σοβαρά τραυματίας σε νέο τροχαίο

Ενέδρα θανάτου με τραυματία σε χωριό του Δήμου Γόρτυνας – πως συνέβη, τι εξετάζουν οι Aρχές

Δρακόντεια τα μέτρα του Τ.Ο.Ε.Β Α ΖΩΝΗ ΜΕΣΣΑΡΑΣ για τη λειψυδρία

Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα – Δείτε βίντεο

Δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη: Εννέα κατηγορούμενοι έχουν προφυλακιστεί – Ένας 22χρονος στους ηθικούς αυτουργούς

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από Πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο

Θλίψη στο Ηράκλειο για τον χαμό της Νεκταρίας – Άφησε την τελευταία της πνοή στην άσφαλτο

Έτσι θα είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος της Κρήτης

voak

Στο 80% παρεμβάσεις στο υπάρχον οδικό δίκτυο του ΒΟΑΚ και νέα χάραξη σε σημεία που δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά σε ποσοστό 20% είναι το βασικό χαρακτηριστικό του νέου ΒΟΑΚ όταν αυτός ολοκληρωθεί για την Κρήτη.

Μάλιστα σύμφωνα με τον υφυπουργό υποδομών και μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη που μίλησε στην εκπομπή «Ώρα Αιχμής» στην ΚΡΗΤΗ TV, οι νέες χαράξεις αρχικά αφορούν την περιοχή από τις Σίσσες μέχρι τις στροφές της Ροδιάς, αλλά και το κομμάτι στο ύψος της Γεωργιούπολης στα Χανιά.

Μάλιστα σε αυτά τα δύο σημεία προβλέπεται νέα χάραξη με κυλαδογέφυρες, αλλά και τούνελ έτσι ώστε να παρακαμφθούν τα λεγόμενα δύσκολα σημεία του σημερινού δρόμου. Ωστόσο ο υφυπουργός δεν ξεκαθάρισε τι ακριβώς θα γίνει με το κομμάτι πάνω από τον όρμο της Σούδας αλλά και σημεία του οδικού δικτύου στο Λασίθι.

Μάλιστα ο υφυπουργός μεταφορών και υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στην μέριμνα της κυβέρνησης όσον αφορά τα διόδια για τους μόνιμους κατοίκους έτσι ώστε να μην επιβαρυνθούν ουσιαστικά οι μόνιμοι κάτοικοι της Κρήτης χωρίς όμως να αποκαλύψει ένα συγκεκριμένο σχέδιο μιας και το σύνολο των σύγχρονων αυτοκινητόδρομων της χώρας δεν κάνουν διαχωρισμό στους μόνιμους κατοίκους όσον αφορά την καταβολή του αντίτιμου των διοδίων. Ωστόσο υπάρχει η σκέψη ακόμα και για ηλεκτρονική καταβολή του αντιτίμου των διοδίων.

Η Κρήτη έχει χάσει ήδη πολύ χρόνο και δεν πρέπει να χάσει άλλο όσον αφορά την κατασκευή του νέου ΒΟΑΚ μετά και τις πρόσφατες ανακοινώσεις Μητσοτάκη από τα Χανιά.

Αυτή ήταν οι κοινή διαπίστωση που συμφώνησαν οι συμμετέχοντες στο πάνελ της εκπομπής «Ώρα Αιχμής» στην ΚΡΗΤΗ TV με σημείο αναφοράς το σημαντικό έργο πνοής για την ασφάλεια αλλά και την ανάπτυξη του νησιού.

Η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαίρη Λιονή, ο δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης, ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργος Μαρινάκης, ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Παύλος Μπαριτάκης, ο δήμαρχος Αγίου Νικολάου Αντώνης Ζερβός και οι δήμαρχοι Μαλεβιζίου και Φαιστού Μενέλαος Μποκέας και Γρηγόρης Νικολιουδάκης, συμφώνησαν στην αναγκαιότητα του έργου προχωρώντας όμως και σε κριτική όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο η ελληνική κυβέρνηση σχεδιάζει την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου.

Μάλιστα κάλεσαν την εκάστοτε κυβέρνηση για τόσο σημαντικά έργα να προάγει την συνέχεια όσον αφορά τα βήματα που έχουν γίνει για να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις.

 

Πηγή

Loading

    Read Previous

    40χρονος βρήκε τον θάνατο κάτω από τρακτέρ

    Read Next

    Οικογενειακή σπείρα – επιχείρηση έκλεβε ζώα και καλώδια στη μισή Ελλάδα

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular