Breaking News :

Άγιο Φως: Πώς θα μεταφερθεί σε ολόκληρη τη χώρα

Σύγχρονα προγράμματα CRM διαχείρισης μεσιτικών γραφείων. Ποια πλεονεκτήματα προσφέρουν στην πώληση των ακινήτων.

Τραγωδία στην Κρήτη: Μια νεκρή, ένας σοβαρά τραυματίας σε νέο τροχαίο

Ενέδρα θανάτου με τραυματία σε χωριό του Δήμου Γόρτυνας – πως συνέβη, τι εξετάζουν οι Aρχές

Δρακόντεια τα μέτρα του Τ.Ο.Ε.Β Α ΖΩΝΗ ΜΕΣΣΑΡΑΣ για τη λειψυδρία

Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα – Δείτε βίντεο

Δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη: Εννέα κατηγορούμενοι έχουν προφυλακιστεί – Ένας 22χρονος στους ηθικούς αυτουργούς

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από Πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο

Θλίψη στο Ηράκλειο για τον χαμό της Νεκταρίας – Άφησε την τελευταία της πνοή στην άσφαλτο

Ποια είναι τα οφέλη που προσφέρουν τα επίπεδα σανδάλια και τι πρέπει να προσέχετε με τις γυναικείες γόβες.

Σαν σήμερα η μεγαλύτερη τραγωδία για την ΠΑ με τους 63 νεκρούς του C-130 στο όρος Όθρυς

Το μοιραίο αεροσκάφους της Π.Α. τύπου C-130 με αριθμό 748 είχε απογειωθεί την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 1991, λίγο πριν από το μεσημέρι, από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας.Το μοιραίο αεροσκάφους της Π.Α. τύπου C-130 με αριθμό 748 είχε απογειωθεί την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 1991, λίγο πριν από το μεσημέρι, από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας.

 

Την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 1991 μεταγωγικό αεροσκάφος τύπου C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας απογειώνεται από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας με προορισμό τη Νέα Αγχίαλο. Είκοσι λεπτά μετά την απογείωση το στίγμα του αεροσκάφους χάνεται από το ραντάρ. Έπειτα από τρεις ημέρες έρευνας, το πρωί της Παρασκευής 8 Φεβρουαρίου κυβερνήτης στρατιωτικού ελικοπτέρου που συμμετείχε στις έρευνες αναγνωρίζει τα συντρίμμια του C-130 στην κορυφή Τσατάλι του όρους Όθρυς σε υψόμετρο 1.520.

Κανένας από τους 63 αξιωματικούς, υπαξιωματικούς και σμηνίτες επέζησε της πρόσκρουσης. H δίκη άρχισε έπειτα από τρία χρόνια και εννέα μήνες, στις 4 Νοεμβρίου 1994 στο Αεροδικείο Αθηνών, με μοναδικό κατηγορούμενο – για παράβαση στρατιωτικού καθήκοντος εν καιρώ μερικής επιστράτευσης, για ανθρωποκτονία κατά συρροήν και εξ αμελείας και για καταστροφή αεροπλάνου – τον Επισμηναγό Στέφανο Τίγκα, ο οποίος ήταν υπεύθυνος εναέριας κυκλοφορίας στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου την ημέρα του δυστυχήματος. Ύστερα από μια σύντομη αλλά γεμάτη ένταση δίκη μόλις δύο εβδομάδων, το Αεροδικείο επέβαλε στον απόστρατο πλέον επισμηναγό φυλάκιση δύο ετών με τριετή αναστολή.

Το μοιραίο αεροσκάφους της Π.Α. τύπου C-130 με αριθμό 748 είχε απογειωθεί την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 1991, λίγο πριν από το μεσημέρι, από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας.

Ο κ. Τίγκας πάντως έπειτα από έναν χρόνο και δύο μήνες, στις 19 Ιανουαρίου 1996, κρίθηκε παμψηφεί αθώος από το Διαρκές Αναθεωρητικό Αεροδικείο. Οι συγγενείς των θυμάτων είχαν μιλήσει για δίκη – παρωδία και κατηγόρησαν το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας για απόκρυψη εγγράφων. Το μοιραίο αεροσκάφους της Π.Α. τύπου C-130 με αριθμό 748 είχε απογειωθεί την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 1991, λίγο πριν από το μεσημέρι, από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας, στο πλαίσιο διατεταγμένης αποστολής που είχε σχέση με την εμπλοκή της χώρας μας στα γεγονότα του Περσικού.

Κανένας από τους 63 αξιωματικούς, υπαξιωματικούς και σμηνίτες επέζησε της πρόσκρουσης.

Ο προορισμός του σύμφωνα με πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα το ΥΕΘΑ ήταν η Κρήτη, αλλά έπρεπε πρώτα να πάρει προσωπικό από την 111 ΠΜ (Αγχίαλο) που στη συνέχεια θα μετέφερε στην 115 ΠΜ (Χανιά) και στο Τυμπάκι. Το αεροσκάφος βρισκόταν περίπου 38 χιλιόμετρα από την Αγχίαλο, όταν ξαφνικά χάθηκε από το ραντάρ χωρίς προηγουμένως να έχει αναφερθεί κάποιο πρόβλημα από τον κυβερνήτη του επισμηναγό (Ι) Δ. Μπίνα. – ΠΗΓΗ

Loading

    Read Previous

    Βόμβα από την ΕΚΤ: Σταματάει να δέχεται ελληνικά ομόλογα – Τι απαντά η Αθήνα

    Read Next

    Αποκλειστικό: Ιδού η αγγελία της θωρακισμένης BMW του Βενιζέλου (φωτογραφίες)

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular