Το αντισυλληπτικό χάπι κάνει τους άνδρες να φαίνονται πιο ελκυστικοί!




antisylliptika_xapiaΣύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη, τα ορμονικά αντισυλληπτικά επηρεάζουν την κρίση μιας γυναίκας όσο τα παίρνει. Ως συνέπεια, εκείνη βλέπει συχνά έναν άνδρα πιο ελκυστικό απ’ όσο θα τον έβρισκε αν δεν έπαιρνε το αντισυλληπτικό, εντύπωση όμως που χάνεται μόλις σταματήσει το χάπι.

Οι ερευνητές, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), με επικεφαλής τη Michelle Russell, του Τμήματος Ψυχολογίας του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Φλόριντα, σύμφωνα με τον «Guardian» παρακολούθησαν 118 νιόπαντρα ζευγάρια επί τέσσερα χρόνια, συσχετίζοντας τον βαθμό ικανοποίησης από τη σχέση τους με τη χρήση αντισυλληπτικών χαπιών.
Η μελέτη έδειξε ότι οι γυναίκες μόλις σταμάτησαν να παίρνουν το χάπι διαπίστωσαν μια αλλαγή στον τρόπο που βαθμολογούσαν τον σύντροφό τους. Όσες είχαν ιδιαίτερα ελκυστικούς συζύγους δήλωσαν πιο ικανοποιημένες, ενώ όσες είχαν λιγότερο ελκυστικούς (που ήταν και η πλειονότητα), ένιωθαν μετά λιγότερο ικανοποιημένες. Όμως, άσχετα με την εξωτερική εμφάνιση του συντρόφου, σε όλες τις περιπτώσεις οι γυναίκες δήλωσαν ότι οι σeξουαλικές επαφές τους έγιναν λιγότερο ικανοποιητικές, αφότου έπαψαν να παίρνουν το χάπι.

Τα νέα ευρήματα επιβεβαιώνουν παλαιότερες μελέτες, σύμφωνα με τις οποίες τα ορμονικά αντισυλληπτικά παρεμβαίνουν στην αντίληψη των γυναικών για την ελκυστικότητα της μυρωδιάς του ανδρικού σώματος και γενικότερα για την ελκυστικότητα ενός άνδρα.

Από την άλλη, οι ειδικοί προειδοποίησαν ότι προτού κόψει το χάπι μια γυναίκα, πρέπει να λάβει υπόψη της τον κίνδυνο ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης, πράγμα που θα είχε ακόμη μεγαλύτερη επίπτωση στη σχέση της με τον σύντροφό της.