Δώστε προσοχή: 11 συνήθειες που θα κάνουν τον μεταβολισμό σου να πάρει φωτιά!




41c736327471b464e032e77aec18c097

Παρακάτω βρίσκεται μια λίστα με τις καλές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας. Οπότε πάμε να γίνουμε υγιείς και γυμνασμένοι!

Προγραμματίστε τα γεύματά σας

3195005-shutterstock_242243698-650-14679

Το σώμα μας είναι έξυπνο. Περιμένει ότι θα ταϊστεί σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και γι’ αυτό χρησιμοποιεί την περισσότερη ενέργειά του μέχρι να τελειώσει αυτό, γνωρίζοντας ότι σύντομα θα λάβει και άλλη ποσότητα ενέργειας. Αν όμως το πρόγραμμα των γευμάτων σας είναι ακανόνιστο, το σώμα σας αποθηκεύει ενέργεια αντί να την χρησιμοποιεί, μη ξέροντας αν θα λάβει ενέργεια σύντομα. Όταν τρώτε κάθε 3-4 ώρες, βοηθάτε το σώμα σας να χρησιμοποιήσει όλη την ενέργειά του.

Πιείτε περισσότερα υγρά

3194905-shutterstock_272962934-650-14679

Η λήψη επαρκών υγρών δημιουργεί έναν καλό μεταβολισμό. Όταν το σώμα σας στερείται το νερό, καίτε λιγότερες θερμίδες. Επίσης, το συκώτι σας συγκεντρώνετεαι στην αποθήκευση των αποθεμάτων σας σε υγρά παρά στην καύση του λίπους. Γι’ αυτό πρέπει να πίνετε περισσότερο νερό! Αν δεν είστε συνηθισμένοι στο να πίνετε νερό, πιείτε τσάι. Το πράσινο τσάι είναι ιδανικό για πετύχετε την καθημερινή σας ενυδάτωση.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι φίλοι σας

3194755-shutterstock_393328537-650-14679

Τα γαλακτοκομικά περιέχουν ένα σωρό θρεπτικές ουσίες που είναι απαραίτητες για την καύση του λίπους και το χτίσιμο των μυών. Για παράδειγμα, το ασβέστιο που περιέχουν παίζει σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό. Όσο περισσότερο ασβέστιο υπάρχει στα κύτταρά σας, τόσο περισσότερο λίπος θα καεί.

Να είστε σωματικά δραστήριοι

3195105-shutterstock_103383071-650-14679

Οποιοδήποτε είδος σωματικής δραστηριότητας, όπως το τρέξιμο, το περπάτημα, ο χορός, ή η άσκηση σε γυμναστήριο, συμβάλλει στο γρηγορότερο μεταβολισμό. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι οι καλύτερες, αφού προωθούν την ταχύτερη ανάπτυξη του μυϊκού ιστού. Οι μύες μας χρειάζονται ενέργεια ακόμα και όταν ξεκουράζονται. Γι ‘αυτό ο καλύτερος τρόπος για να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας είναι να γυμνάζεστε τακτικά.

Ξυπνήστε νωρίς

3194855-shutterstock_292934846-650-14679

Το φως του ήλιου επηρεάζει επίσης το μεταβολισμό σας. Ο πρωινός ήλιος ρυθμίζει τις βιολογικές διεργασίες που εξαρτώνται από την εναλλαγή της μέρας με τη νύχτας, οι οποίες είναι ζωτικής σημασίας για την κατανάλωση ενέργειας.

Μην κόψετε τους υδατάνθρακες

3194555-shutterstock_387192031-650-14679

Μην επιβαρύνετε τον εαυτό σας με δίαιτες που οδηγούν στην παραμέληση των υδατανθράκων. Για να έχετε σωστά επίπεδα σεροτονίνης, χρειάζεστε επαρκή επίπεδα υδατανθράκων. Η έλλειψη υδατανθράκων μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στην δραστηριότητα του εγκεφάλου σας, και πιέζει το σώμα σας. Ναι, θα χάσετε βάρος αλλά λόγω της απώλειας υγρών και όχι του λίπους (εξηγήσαμε αυτή την περίπτωση νωρίτερα στο άρθρο).

Μη τσιμπολογάτε

3195405-shutterstock_288575585-650-14679

Αν σας αρέσουν πολύ τα τσιπς, τα σάντουιτς, και τα γλυκά, θα πρέπει να προσέξετε το γεγονός ότι η συχνή κατανάλωση των σνακ μειώνει το μεταβολισμό σας. Η ενέργεια που λαμβάνουμε από τα φαγητά διαρκεί συνήθως 3 με 4 ώρες. Μετά, το σώμα σας ξεκινά να καταναλώνει ενέργεια καίγοντας το ίδιο του το λίπος. Το συνεχόμενο τσιμπολόγημα αποτρέπει το κάψιμο του λίπους στο σώμα σας, και έτσι παίρνετε βάρος.

Χρησιμοποιήστε ιωδιούχο αλάτι

3194605-shutterstock_336254015-650-14679

Προς το παρόν το θαλασσινό αλάτι που χρησιμοποιούμε δεν αντικαθιστά το καλό παλιό ιωδιούχο αλάτι. Η έλλειψη ιωδίου επηρεάζει αρνητικά τον θυρεοειδή σας, ο οποίος με τη σειρά του δημιουργεί αρνητικές επιπτώσεις στο μεταβολισμό σας.

Φάτε βιολογικές τροφές

3194655-shutterstock_376923973-650-14679

Τα μη βιολογικά προϊόντα φτιάχνονται με αρκετά πρόσθετα, τα ζώα τρέφονται με αντιβιοτικά και ορμόνες ανάπτυξης, τα φυτά μεγαλώνουν με συνθετικά λιπάσματα και φυτοφάρμακα… Δεν ακούγεται δελεαστικό, έτσι δεν είναι; Έτσι όμως φτιάχνονται τα περισσότερα από αυτά που τρώμε. Ξεκινήστε να τρώτε με σύνεση!

Κρατήστε το επίπεδο του σιδήρου σας ψηλά

3194505-shutterstock_304365941-650-14679

Τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου οδηγούν σε μυς με έλλειψη οξυγόνου, η οποία γενικά υπονομεύει την υγεία. Αν έχετε έλλειψη σιδήρου στη δίαιτά σας να τρώτε περισσότερο κρέας, ψάρια, και μήλα.

Σταματήστε να αγχώνεστε

3194805-shutterstock_277371893-650-14679

Τα περισσότερα προβλήματα του μεταβολισμού έχουν να κάνουν με την αδυναμία μας να αντιμετωπίσουμε το άγχος μας. Όταν αγχωνόμαστε ο θυρεοειδής μας επιβραδύνει το μεταβολισμό μας, κάτι το οποίο οδηγεί σε αύξηση του βάρους μας.

Φροντίστε την υγεία σας!