Έτσι διατηρεί αυτή την κορμάρα: Η ΔΙΑΙΤΑ της Κατερίνας Στικούδη, λίγο πριν βγει στην παραλία!




stikoudi2

Έχει ομολογουμένως ένα από τα πιο καλλίγραμμα κορμιά στην ελληνική showbiz…Η παρουσία της εκρηκτική που κλέβει την παράσταση κάθε φορά που εμφανίζεται στην σκηνή! Απορείτε πώς διατηρεί αυτό το σώμα;

stikoudi1

Η Κατερίνα Στικούδη… προσέχει για να έχει! Ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με καθημερινή άσκηση αλλά και εφαρμόζοντας βασικούς διατροφικούς κανόνες, η τραγουδίστρια “χτίζει” κορμί που κάνει πολλούς να παραμιλούν – αρσενικούς και θηλυκούς!

ResizerΔείτε το αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής της

Πρωινό
1 χυμός, 1 τοστ ή δημητριακά με μέλι ή 1 μεγάλη φρουτοσαλάτα ή 1 smoothie με γιαούρτι, γάλα και φρούτα
Δεκατιανό
1 μπάρα δημητριακών ή 1 φρούτο
Μεσημεριανό
Λαδερό ή κοτόπουλο ή ψάρι με ένα μπολ πράσινη σαλάτα ή χωριάτικη χωρίς πολύ λάδι
Απογευματινό
1 γιαούρτι με αμύγδαλα και αποξηραμένα φρούτα
Βραδινό
Το ίδιο με το μεσημεριανό σε μικρότερη ποσότητα

Do
-Μην αμελείς το πρωινό
-Μην τρως βραδινό μετά τις 9
-Πίνε άφθονο νερό
-Πες “όχι” στα αναψυκτικά
-Αλκοόλ με μέτρο

Don’t
-Ψωμί
-Φρούτα και υδατάνθρακες μετά τις 6 το απόγευμα
-Λιπαρά
-Τηγανητά
-Γλυκά

 

www.youweekly.gr