Breaking News :

Ενέδρα θανάτου με τραυματία σε χωριό του Δήμου Γόρτυνας – πως συνέβη, τι εξετάζουν οι Aρχές

Δρακόντεια τα μέτρα του Τ.Ο.Ε.Β Α ΖΩΝΗ ΜΕΣΣΑΡΑΣ για τη λειψυδρία

Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα – Δείτε βίντεο

Δολοφονία του αστυνομικού Γιώργου Λυγγερίδη: Εννέα κατηγορούμενοι έχουν προφυλακιστεί – Ένας 22χρονος στους ηθικούς αυτουργούς

Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από Πυροβολισμούς έξω από νυχτερινό κέντρο

Θλίψη στο Ηράκλειο για τον χαμό της Νεκταρίας – Άφησε την τελευταία της πνοή στην άσφαλτο

Ποια είναι τα οφέλη που προσφέρουν τα επίπεδα σανδάλια και τι πρέπει να προσέχετε με τις γυναικείες γόβες.

Θρήνος για την χαμογελαστή Έφη που “έφυγε”

Ανησυχητικά ποσοστά κατανάλωσης αλκοόλ και ηλεκτρονικών τσιγάρων στα παιδιά ηλικίας 11-15 ετών

Σύγκρουση ΙΧ οχήματος με πατίνι – Στο νοσοκομείο δύο ανήλικοι

Εξοργισμένη μαθήτρια Λυκείου στέλνει ανοικτή επιστολή στην επιτροπή επιλογής θεμάτων!

mathites thranio

Oι πανελλήνιες εξετάσεις είναι μια περίοδος στη ζωή των μαθητών που αγχώνονται και προσπαθούν να πετύχουν τους στόχους τους για μια θέση στα ελληνικά πανεπιστήμια.

Μια Χανιώτισσα μαθήτρια ξέσπασε μέσω μιας ανοιχτής επιστολής προς την επιτροπή επιλογής θεμάτων των μαθηματικών προσανατολισμού. Σύμφωνα με το zarpanews.gr, στην επιστολή της γράφει;

«Είμαι μια μαθήτρια της Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ, η οποία εξεταζόταν στο μάθημα των μαθηματικών προσανατολισμού. Είμαι μια μαθήτρια που δεν σταμάτησα να διαβάζω όλη τη χρονιά και τα Μαθηματικά ήταν η προτεραιότητά μου. Και σας ρωτώ, με τα θέματα σας τι καταφέρατε; Πιστεύετε ότι εξετάσατε τις γνώσεις μίας μαθήτριας λυκείου – και όποιου άλλου μαθητή – που αγωνίστηκε αυτή τη χρονιά για το στόχο της/του; Αν θεωρείτε πως με τα θέματά σας καταφέρατε να προτάξετε τη γνώση πάνω από καθετί, είστε αβάσιμοι.

Αυτό που καταφέρατε ωστόσο, είναι να πατήσετε κάτω κάθε μαθητή-μαθήτρια. Να του κόψετε τα φτερά. Να τον κάνετε να αισθανθεί πως ο κόπος που κατέβαλε ήταν άχρηστος – μιας και με τα θέματά σας τον εξετάσατε ελάχιστα γι’αυτόν. Αν νομίζετε πως τα θέματά σας ήταν προσιτά από την πλειονότητα των μαθητών των δημόσιων σχολείων, μάλλον δεν περάσατε ποτέ από αυτά τα θρανία ή ίσως λησμονείτε την δυσκολία αυτής της χρονιάς.

Είμαι μια μαθήτρια της Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ. Δεν είμαι υπολογιστική μηχανή ώστε να μπορώ σε τρεις ώρες να σκεφτώ και να λύσω τα άπιαστα θέματά σας (αναφέρομαι στα υποερωτήματα του Θέματος Γ’, Δ’). Και σας ρωτώ, σε ποια ύλη βασιστήκατε; Οφείλετε ή όχι να στηριχτείτε στα ζητήματα του σχολικού βιβλίου; Αν θεωρείτε πως εξετάσατε τον μέσο διαβασμένο μαθητή, είστε πραγματικά αιθεροβάμονες.

Αυτό που καταφέρατε, για μία ακόμη χρονιά, είναι να αποδείξετε περίτρανα ότι δεν ενδιαφέρεστε για τον συνεπή μαθητή. Μήπως τελικά ψάχνετε για διάνοιες και μαθηματικά ταλέντα; Διότι τότε οι πανελλαδικές εξετάσεις δε θα έπρεπε να είναι το μέσο αναζήτησής σας, αλλά οι μαθηματικές ολυμπιάδες. Ποιος πιστεύετε ότι θα επιλέξει τις μετέπειτα χρονιές να διδαχτεί το μάθημα αυτό;

Κάνετε κάθε μαθητή να στραφεί εναντίον του μαθήματος και μάλιστα να αισθάνεται απέχθεια για οτιδήποτε το θυμίζει. Επαναπροσδιορίστε λοιπόν τους στόχους σας και προσπαθήστε να θυμηθείτε κάθε φορά που πιάνετε το στυλό σας για να γράψετε τα θέματά σας, πως απευθύνεστε σε μαθητές λυκείου και όχι σε ανθρώπους του πανεπιστημιακού κλάδου. Να θυμηθείτε και να εκτιμήσετε τον προσωπικό μόχθο κάθε μαθητή και να μην τον καταρακώνετε με τα σκληρά θέματα που επιλέγετε. Και τέλος, προς τι αυτή η εντατικοποίηση σπουδών, αφού στη συνέχεια μας περιμένει μία ακόμη θέση στα ταμεία ανεργίας;».

Loading

    Read Previous

    4χρονο παιδάκι Έπεσε από το μπαλκόνι πολυκατοικίας

    Read Next

    Βαρύ πένθος στην οικογένεια Μανιαδάκη στο Τυμπάκι: Απεβίωσε ο Νικόλαος Ι Μανιαδάκης

    Leave a Reply

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Most Popular