“Λουκέτο” στην ιστορική 126 Σμηναρχία Μάχης στο Ηράκλειο!




smhnarxia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σε συρρίκνωση φαίνεται πως οδηγείται, μέχρι το τέλος Ιουλίου, η 126 Σμηναρχία Μάχης, στο Ηράκλειο, καθώς οι εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί οδηγούν σε αναπόφευκτο «λουκέτο».

Εκτιμάται, μάλιστα, ότι περίπου 100 αξιωματικοί και διοικητικό προσωπικό θα απομακρυνθούν από τις θέσεις τους και θα απορροφηθούν σε άλλες Μονάδες, ενώ θα συρρικνωθεί και η δραστηριότητα της 126, αφού θα μετατραπεί σε Αεροπορικό Απόσπασμα, στα πρότυπα του Αποσπάσματος στο Τυμπάκι, σύμφωνα με πληροφορίες του «Ράδιο Κρήτη», με εξαιρετικά μειωμένο προσωπικό.
Με τη διαφορά ότι εκεί θα εγκατασταθούν, αποκλειστικά, οι S-300, ενώ θα ενισχυθεί και η κοινωνική δράση της.
Η συζήτηση δεν ξεκίνησε τώρα, το ενδεχόμενο να μπει λουκέτο στη Μονάδα είναι παλιό.
Ωστόσο, προ μηνών, πολλοί πίστεψαν ότι και μόνο το γεγονός πως η 126 Σμηναρχία Μάχης κατάφερε να ανταποκριθεί με απόλυτη επιτυχία στην πρώτη βολή πιστοποίησης του συστήματος S-300, από την 11η Μοίρα Κατευθυνόμενων Βλημάτων, θα λειτουργούσε αποτρεπτικά. Αυτό όμως δε φάνηκε να γίνεται πράξη.
Η απόφαση φαίνεται ότι ανήκει στο Γενικό Επιτελείο της Αεροπορίας, όπου οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως γίνεται λόγος για διατήρηση ενός χώρου στάθμευσης των ιδιωτικών αεροσκαφών πλουσίων κι επιφανών, τόσο από το εσωτερικό όσο και από το εξωτερικό, αλλά κι ενός χώρου στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων, ενώ εκφράζονται φόβοι ότι οι εξελίξεις που δρομολογούνται οδηγούν σε εγκατάλειψη του σχεδίου υλοποίησης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι αφού, επί της ουσίας, αναβαθμίζεται η χρήση του ήδη υπάρχοντος αεροδρομίου «Ν. Καζαντζάκης».
Δηλαδή, η ζυγαριά των συμφερόντων «γέρνει» στην πλευρά της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας η οποία επιθυμεί, διακαώς, να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις του αερολιμένα “Νίκος Καζαντζάκης” στο Ηράκλειο, για να στηριχθούν περαιτέρω οι πτήσεις τσάρτερ, κατά τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν, ενώ η ΥΠΑ φαίνεται ότι θέλει και κι έναν επιπλέον χώρο, όπου θα φιλοξενούνται ιδιωτικά αεροσκάφη.
Πιέσεις ασκεί όμως, εδώ και καιρό, και η εταιρεία που διαχειρίζεται την επίγεια εξυπηρέτηση των πολιτικών αεροσκαφών.
Το …βιαστικό «λουκέτο» στη στρατιωτική Μονάδα δημιουργεί εύλογο προβληματισμό κι ερωτήματα, ωστόσο, όλα φαίνεται να συνδέονται με το θέμα της κατασκευής του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, που μοιραία πάει … πίσω, ενώ η οικονομική δυσπραγία έπαιξε τον δικό της καθοριστικό ρόλο.
Δεν είναι τυχαία η έλλειψη ενδιαφέροντος από μεγάλες εταιρείες να επενδύσουν στην κατασκευή ενός νέου σύγχρονου αεροδρομίου που θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες του νησιού.
Επιπλέον, όλοι αντιλαμβάνονται ότι, τα επόμενα χρόνια, οι ανάγκες θα πρέπει να καλυφθούν από τα υπάρχοντα αεροδρόμια της Κρήτης και κυρίως από το αεροδρόμιο Ηρακλείου με δεδομένες τις δυσκολίες του αεροδρομίου Χανίων.

 

 

 

 

www.ekriti.gr