Κρήτη: Πώς το τσουχτερό κρύο επηρεάζει ελιές, αμπέλια και κηπευτικά

ΗΑΑΔΕ εξετάζει πλέον και τις δαπάνες διαβίωσης των influencers που έχουν έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να διαπιστώσει εάν συνάδουν με τα εισοδήματα που δηλώνουν.
Υπάρχει μια έρευνα εδώ και αρκετό διάστημα για 20 περιπτώσεις influencers που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Έχει συσταθεί μία ομάδα κρούσης μέσα στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων που ασχολείται με συγκεκριμένες περιπτώσεις και «σκανάρει» τη δραστηριότητα τους στο διαδίκτυο.
«Πρόκειται για ανθρώπους που έχουν εμπορική δραστηριότητα στο διαδίκτυο, διαφημίζουν προϊόντα εξόφθαλμα και κάνουν μια συναλλαγή με μια επιχείρηση που τους δίνει ένα προϊόν και τους λέει προωθήστε το», ανέφερε ο οικονομικός συντάκτης της ΕΡΤ, Κώστας Τσάβαλος.
Τα ποσά διαφέρουν. Μπορεί μια ανάρτηση να στοιχίζει 5.000 – 10.000 ευρώ ανάλογα με το κοινό που ακολουθεί τον influencer με την ΑΑΔΕ να ερευνά αν δηλώνονται αυτά τα ποσά στην εφορία ή αν είναι «μαύρα».
«Κάποιοι από τους συγκεκριμένους που ελέγχονται άρχισαν να μιλάνε με την ΑΑΔΕ μέσω των λογιστών τους για να κάνουν κάποιον διακανονισμό», σημείωσε με τα αποτελέσματα της έρευνας να αναμένονται τις επόμενες ημέρες.
Ρεπορτάζ: Κώστας Τσάβαλος
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος