Πελάτες με μάσκα «πιάστηκαν στα χέρια» με όσους δε φορούσαν μάσκα, σε σούπερ μάρκετ




Μετά την απόφαση της Κυβέρνησης να καταστήσει υποχρεωτικές τςι μάσκες στα σούπερ μάρκετ, οι διοικήσεις κλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες πριν ανοίξουν τα καταστήματα τους να εξετάσουν με ποιο τρόπο θα χειριστούν την επιβολή του νέου μέτρου με τις περισσότερες να προσφεύγουν στην “επιστράτευση” πορτιέρη ο οποίος ενημέρωνε τους πελάτες για την υποχρεωτική χρήση της μάσκας, καθώς νομικά δεν καλύπτονταν για την απαγόρευση εισόδου σε όσους δεν συμμορφώνονταν δεν έλειψαν και τα παρατράγουδα σε αρκετά καταστήματα όπου υπήρξαν περιπτώσεις όπου πελάτες πιάστηκαν στα χέρια και χρειάστηκε η παρέμβαση της αστυνομίας όπως συνέβη σε κατάστημα στην Θήβα.

Τι συμβαίνει με τη δωρεάν παροχή μασκών

Η κίνηση η οποία εξόργισε αρκετές διοικήσεις των σούπερ μάρκετ ήταν η παρότρυνση της ηγεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης για δωρεάν παροχή μασκών στους πελάτες. Σύμφωνα με εκπροσώπους τους αυτό ήδη πραγματοποιούνταν για τις ελάχιστες περιπτώσεις που κάποιος ηλικιωμένος ή κάποιος που έχει ξεχάσει να φέρει την δική του, όμως ο τρόπος που διατυπώθηκε στις τηλεοπτικές παρεμβάσεις των αρμοδίων δημιουργεί παρανοήσεις και ήδη οδηγεί σε κατάχρηση της προτροπής.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι μεγάλες εταιρείες σούπερ μάρκετ έχουν δαπανήσει πάνω από 10 εκατ. ευρώ για την αγορά μασκών για το προσωπικό τους και φοβούνται ότι μία κατακόρυφη αύξηση προσφορών μασκών – πέρα από τα υπόλοιπα μέσα προστασίας που παρέχουν δωρεάν (γάντια – απολυμαντικά) – θα επιβάρυνε περαιτέρω τα αυξημένα έξοδα την περίοδο του κορωνοϊού.

 

 

 

Πηγή: news247.gr