
48 ώρες χρειάστηκαν οι Αρχές της Ιαπωνίας για να «κλείσουν» τον κρατήρα που άνοιξε σε κεντρική λεωφόρο της πόλης Φουκουόκα όταν κατέρρευσε το οδόστρωμα. Ήταν νωρίς το πρωί της 8ης Νοεμβρίου, όταν ο δρόμος βυθίστηκε με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια τρύπα τεραστίων διαστάσεων (με μήκος 30 μέτρα, πλάτος 27μ. και βάθος 15μ.)
Ο αρχικός φόβος των Αρχών ήταν μάλιστα μήπως η εν λόγω τρύπα «βυθίσει» και τα παρακείμενα κτίρια. Μέχρι το βράδυ της 10ης Νοεμβρίου, ωστόσο ο κρατήρας είχε σκεπαστεί πλήρως με 6.200 κυβικά μέτρα από άμμο και τσιμέντο. Μέχρι τις 15 του μήνα δε, ακριβώς μία εβδομάδα μετά την αρχική ζημιά, ο δρόμος λειτουργούσε κανονικά για τους πεζούς και τα διερχόμενα αυτοκίνητα.
Παρακολουθώντας το βίντεο, δεν μπορούν να λείψουν και οι συνειρμοί, για το τι θα γινόταν με κάτι ανάλογο στην Ελλάδα, και πόσα χρόνια θα περνούσαν για να κλείσει ο κρατήρας, αν έκλεινε ποτέ: Αυτοψίες κανένα μήνα, μελέτες, αναζήτηση χρηματοδότησης, διαγωνισμοί, άγονες διαδικασίες, ξανά διαγωνισμοί, έκπτωτοι εργολάβοι, καθυστερήσεις, γραφειοκρατία και μετά κακοτενίες, μπαλώματα, ράβε ξήλωνε.. Πέντε, έξι, επτά πρωθυπουργοί θα έκαναν εξαγγελίες ότι το έργο θα υλοποιούνταν στη θητεία τους, χωρίς φυσικά να γίνεται τίποτα. Το πιο πιθανό είναι να το παίρναμε απόφαση ότι η πόλη θα έμενε κομμένη στα δύο.