Πλησιάζει τρελό διήμερο dragster,drag day αυτοκινήτων καθώς και dragster μοτοσυκλετών στο Τυμπάκι 13 και 14 Σεπτεμβρίου




dragster_13-14-sept

 

 

 

Το σαββατοκύριακο 13 και 14 Σεπτεμβρίου στο αεροδρόμιο του Τυμπακίου θα διοργανωθεί ο 3ος αγώνας για το πανελλήνιο πρωτάθλημα dragster , drag day αυτοκινήτων καθώς και dragster μοτοσυκλετών.

Η καλύτερη πίστα της Ελλάδας θα ανοίξει για άλλη μια φορά και όπως πάντα θα προετοιμαστεί άψογα ώστε τα ρεκόρ να ξεκινήσουν απο τα πρώτα κι όλας περάσματα!!

Ακούγετε πως πολλά νέα αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες ετοιμάζονται , πολλά είναι ήδη έτοιμα και περιμένουν , άλλα έχουν δυναμώσει κι άλλο… ενώ περιμένουμε και 2-3 απο το εξωτερικό έτσι για ποικιλία…

Το μόνο σίγουρο είναι πως θα δούμε πολλά 8αρια , και μπορεί και 2-3 7αρια…!!

Θα έχουμε εκπτώσεις 50% με την ANEK-SUPER FAST(210 4222440 κρατήσεις εισιτηρίων).

Προσοχή!! όλοι οι οδηγοί πρέπει να δηλώνουν ΚΑΙ τηλεφωνικά την συμμετοχή τους στα 2810301289-6972872983 ώστε να δηλώνουν αριθμό ατόμων και οχημάτων που θα ταξιδέψουν με τα καράβια.

Ξενοδοχεία για αγώνες στην Κρήτη

Glaros hotel agia galini 2832091151-6976688474-6981136176 60e 2klino-80e 3klino-95e 5klino

Panssion galini kalamaki 28920 45042-6932190799 2klino 30e- 3klino 35e – 4klino 40e

Λενικος διαμερίσματα αγια Γαληνη 6978331238 60 2klino 75 triklino 85 tetraklino

Petra hotel agia galini 2832091155-6932906075 30e 2klino-40e 3klino

Palazzo Greco agia galini 2832091187 50e 2klino-σουίτες από 60ε έως 100e

Galaxias studios καλαμακι 2892045683 35ε ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ!! 2ΚΛΙΝΑ-3ΚΛΙΝΑ-4ΚΛΙΝΑ

Ostria hotel agia galini 2832091404-6946666299 2klino 35e-3klino 45e

Irini mare agia galini 2832091488 90e 2klino-120e 3klino

Little inn tympaki 2892052455-6944421321 40e 2klino-60e 3klino-70e 4klino

Καλό θα ήταν να τα κλείνετε από τώρα……

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΩΡΑΡΙΑ DRAGSTER AUTO ΠΑΝΝΕΛΗΝΙΟ
Λήξη συμμετοχών

11/09/2014

20.00

Γραμματεία

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

13/09/2014

08.00

Πύλη

Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος

13/09/2014

08.30-10.30

Γραμματεία

Υποχρεωτική Ενημέρωση αγωνιζομένων

13/09/2014

10.30

Γραμματεία

3 Προκριματικά Dragster

13/09/2014

11.00

Πίστα

Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου

14/09/2014

08.00

Πύλη

1 Προκριματικό Dragster

14/09/2014

10.00-11.00

Πίστα

Δημοσίευση πίνακα ζευγαριών Dragster

14/09/2014

11.15

Γραμματεία

Ladders Dragster Auto

14/09/2014

11.30

Πίστα

Τελικός Τεχνικός Έλεγχος

14/09/2014

Αμέσως μετά το πέρας του αγώνα

Γραμματεία

Δημοσίευση αποτελεσμάτων

14/09/2014

20΄μετά το πέρας του αγώνα

Γραμματεία

Απονομές Επάθλων

14/09/2014

20΄μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων

Γραμματεία

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν έως και την 12/09 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 10.00 – 14.00 στην διεύθυνση Ιδομενέως 38 στο Ηράκλειο Κρήτης. Στις 13 & 14/09 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 08.00 έως τις 20.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ

Ο Α.Σ.Η. Ιδομενέως 38 Ηράκλειο-Κρήτης, Εmail asihellas@Gmail.com, τηλ. 2810 301289 , τηλ.&fax 2815 009339 , μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ οργανώνει αγώνα Dragster Auto που θα διεξαχθεί στις 13-14/09/2014 στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο του Τυμπακίου . Οι αγώνες θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις του ΔΑΚ του ΕΑΚ αυτοκινήτου και των παραρτημάτων τους , των προκηρύξεων Πρωταθλημάτων της ΟΜΑΕ και των εγκυκλίων τους , του γενικού κανονισμού της FIA και των παραρτημάτων τους , του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού που αποτελεί συμπλήρωμα του γενικού κανονισμού και των παραρτημάτων του και του Τεχνικού κανονισμού αγώνων Dragster Auto .

1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης Μέλη : Σταυρίδης Νεκτάριος – Μανιαδής Μανώλης

1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Πρόεδρος Αγωνοδικών-Παρατηρητής ΟΜΑΕ :

Αγωνοδίκες : Φρουδαράκη Μαρία-Δαμανάκης Γιώργος

Αλυτάρχης : Διακάκης Μανώλης

Τεχνικός Έφορος : Παπαστεφανάκης Δημήτρης

Γραμματεία : Τζάρου Ιωάννα

Η ΟΜΑΕ, η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία η ΟΜΑΕ έχει συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες

ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ

Ο αγώνας θα μετρά σαν 3ος γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster Auto 2014 .

ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ένας αγώνας Dragster είναι ένας διαγωνισμός επιτάχυνσης μεταξύ δύο οχημάτων από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ¼ του μιλίου (402,336 μ.) . Ο διαγωνισμός αυτός εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται Christmas Tree . Με την εκκίνηση του κάθε αγωνιζόμενος ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των οχημάτων

3.2 ΠΙΣΤΑ

Η πίστα βρίσκεται στο Στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου που βρίσκεται στην είσοδο του Τυμπακίου ερχόμενοι από Μοίρες . Το μήκος της είναι 2000 μέτρα και το φάρδος της είναι 35 μέτρα .

3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου .

3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε οδηγό , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 201,168 μέτρα από την εκκίνηση , η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά , ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά .

3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε ενωρίτερα από το επιτρεπόμενο και έτσι η προσπάθειά του στα Ladders είναι άκυρη και δεν επαναλαμβάνεται ενώ στα χρονομετρημένα είναι έγκυρη και καταγράφεται.

ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ

Οι κατηγορίες χωρίζονται σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό Dragster Auto .

Κλάσεις αυτοκινήτων

ΚλάσηTrueStreet 11 ΚλάσηTrueStreet 12 ΚλάσηTrueStreet 13

Κλάση ΒΑ/1 Κλάση ΒΑ/2

Κλάση ΒΤ/1 Κλάση ΒΤ/2

Κλάση ΑΑ/1 Κλάση ΑΑ/2

Κλάση ΑΤ/1 Κλάση ΑΤ/2

Κλάση Open

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου και άδειας αθλητού της ΟΜΑΕ εν ισχύ.

Κάθε αυτοκίνητο επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην διοργάνωση σε όσες κατηγορίες επιτρέπεται.
Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει σε όσες κατηγορίες θέλει, αλλά στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

Όσοι επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στον αγώνα Dragster Auto στις 06 και 07/09 2014 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου, θα πρέπει να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 2810 301289 ή 6972872983 για την διαδικασία δήλωσης συμμετοχής και την διαδικασία των εκπτώσεων των ακτοπλοϊκών μετακινήσεων

Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα Dragster είναι 150€ για την πρώτη συμμετοχή και 100€ για κάθε επιπλέον συμμετοχή σε άλλες κατηγορίες.

Η συμμετοχή θα πρέπει να πληρωθεί στην Alpha Bank στον αριθμό λογαριασμού 825-002101-016722 ή IBAN GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722 με δικαιούχο Διακάκη Νικόλαο και να σταλεί με φαξ στο 2815009339 αφού πρώτα τονιστούν με στυλό τα στοιχεία του συμμετέχοντα. .

Όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να γίνουν το αργότερο μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου, ημέρα Πέμπτη στις 20.00.

Μόνο τότε η συμμετοχή σας στο Dragster θεωρείται έγκυρη.

Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, παύει δε να ισχύει με την έξοδο του αυτοκινήτου από τον χώρο της διοργάνωσης ή με την εγκατάλειψη ή τον αποκλεισμό του.

Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή η διοργάνωση ματαιωθεί πριν ξεκινήσει.

Οι αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται κατά τις υποδείξεις του διοργανωτή.

Για να συμμετάσχει ένας οδηγός στην κατηγορία OPEN , θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες Α ή Β .

Μετά την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής δεν επιτρέπεται η τροποποίησή της εκτός από τις περιπτώσεις που αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό του αγώνα. Ο αγωνιζόμενος μπορεί όμως να αντικαταστήσει το όχημα που δήλωσε με άλλο της ίδιας κλάσης μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης . Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα όχημα δεν ανταποκρίνεται στην κλάση που έχει εγγραφεί, το όχημα αυτό μπορεί μετά από πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση αγωνοδικών να μεταφερθεί στην κλάση που ανταποκρίνεται ή να μην γίνει αποδεκτό.

ΑΡΘΡΟ 6. ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Όλοι οι οδηγοί πρέπει :

Να φορούν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης φόρμα, ζώνες τουλάχιστον 3 σημείων και κράνος.

Να μην κατευθύνουν το αυτοκίνητο τους αντίθετα από την φορά του αγώνα.

Να μην επιτρέπουν το σπρώξιμο του αυτοκινήτου τους από άλλον μετά το σήμα εκκίνησης.

Δεν θα δοθεί εκκίνηση σε όχημα που δεν θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του Τεχνικού Κανονισμού οχημάτων Dragster και τις εγκυκλίους της ΟΜΑΕ . Όλοι οι οδηγοί πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να φορούν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα εγκεκριμένη φόρμα, γάντια, παπούτσια και κράνος .

Να μην μετακινήσουν το οχήματα από τον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης πριν από την εντολή του Αλυτάρχη .

ΑΡΘΡΟ 7. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΑ

Ο αγώνας θα διεξαχθεί ανά ζεύγη και σύμφωνα με τον τρόπο διεξαγωγής αγώνων Dragster της FIA , με ρυθμίσεις παραμέτρων στο PRO.400 όσο αφορά τον χρόνο εναλλαγής των πορτοκαλί φώτων με τα πράσινα και στο Professional όσο αφορά το διεθνές σύστημα σχηματισμού ζευγαριών από τα προκριματικά για τον αγώνα . Οι σειρές εκκίνησης των κατηγοριών στα προκριματικά και στον αγώνα καθορίζονται από τον οργανωτή.

Στην εκκίνηση κάθε προκριματικού λαμβάνουν μέρος όλοι οι αγωνιζόμενοι ανά ζεύγη με στόχο την επίτευξη του καλύτερου χρόνου και τον σχηματισμό από αυτούς των ζευγαριών για τα Ladders.

Στην περίπτωση κατά την οποία κάποιος οδηγός λόγω ανωτέρας βίας δεν καταφέρει να κάνει έστω και μία προκριματική κούρσα , τότε οι Αγωνοδίκες του αγώνα έχουν το δικαίωμα να τον εντάξουν στην λίστα των προκριθέντων πίσω από όλους τους άλλους οδηγούς , εάν αυτή δεν έχει συμπληρωθεί . Αν είναι πάνω από ένας οι οδηγοί που θα ενταχθούν στην λίστα των προκριθέντων η σειρά κατάταξής τους θα ορίζεται από τη μέχρι εκείνης της στιγμής βαθμολογία τους στο πρωτάθλημα. Εάν ούτε αυτός ο διαχωρισμός δεν είναι εφικτός τότε η ένταξη θα γίνει κατά την κρίση των Αγωνοδικών.

Στο 1ο και το 3ο προκριματικό όλα τα μονά νούμερα διαγωνίζονται στον αριστερό διάδρομο και όλα τα ζυγά στον δεξιό ενώ στο 2ο και 4ο προκριματικό αντίστροφα . Στα ζευγάρια και σε όλες τις κατηγορίες η επιλογή λωρίδας ορίζεται από τους χρόνους επίδοσης . Ο οδηγός με τον καλύτερο χρόνο στα προκριματικά επιλέγει την λωρίδα που θα αγωνιστεί στον πρώτο γύρο του αγώνα (8άδα ή 16άδα) και στους επόμενους γύρους η επιλογή λωρίδας γίνεται από το οδηγό που έκανε το καλύτερο χρόνο στον προηγούμενο γύρο .

Όταν και οι δύο οδηγοί στα Ladders κατά την εκκίνηση τους κοκκινίσουν, νικητής θα είναι αυτός που θα έχει τον μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης.

Όταν και οι δύο οδηγοί στα Ladders περνούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ των λωρίδων τότε αποκλείεται αυτός που πέρασε την γραμμή πρώτος (εκτός αν συνέτρεξαν λόγοι ασφαλείας , οπότε κρίνεται από τους Αγωνοδίκες).

Εάν διακοπεί ο αγώνας για λόγους ανωτέρας βίας, είναι δυνατόν να θεωρηθεί ότι ολοκληρώθηκε εάν έχει ολοκληρωθεί το σκέλος των χρονομετρημένων περασμάτων. Τότε απονέμονται για την βαθμολογία οι μισοί βαθμοί στο Πρωτάθλημα .

ΑΡΘΡΟ 8. ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ-ΤΕΛΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
•Προσέλευση οδηγού ενώ έχουν αρχίσει τα περάσματα της επόμενης κατηγορία επιφέρει χάσιμο του περάσματος.
•2 συνοδοί σε κάθε όχημα στην προεκκίνηση.
•Ο ένας από τους δύο συνοδούς μπορεί να μπει στον χώρο της εκκίνησης με την απαραίτητη προϋπόθεση να φοράει γάντια εργασίας. Σε περίπτωση που και οι 2 συνοδοί περάσουν στην εκκίνηση, έστω και αν κανένας κριτής δεν τους εμποδίσει, αυτή η ενέργεια επιφέρει χάσιμο του περάσματος του οδηγού που εκπροσωπούν.
•Σε περιπτώσεις ανυπάκουων συνοδών μέχρι αυτοί να συμμορφωθούν, εκτός του πιθανού αποκλεισμού του οδηγού που εκπροσωπούν, επιβάλλεται και σταμάτημα της ροής, με αποτέλεσμα χάσιμο χρόνου και λιγότερα περάσματα από αυτά που έχουν προγραμματιστεί.
•Για οποιαδήποτε θέματα μόνον στα διαλείμματα των περασμάτων στον χώρο της χρονομέτρησης.
•Ο χρόνος που πρέπει τα 2 οχήματα να κλειδώσουν μετά το σήμα του αφέτη για αυτό, πρέπει να είναι μέσα σε λογικά πλαίσια και όχι πάνω από 30 δευτερόλεπτα.
•Εάν οδηγός αργήσει να εκκινήσει πάνω από 8 δευτερόλεπτα μετά το σήμα εκκίνησης που θα του δοθεί στην μεριά του ενδέχεται να μην πάρει χρόνο λόγω αυτόματου κλεισίματος της χρονομέτρησης. Σε αυτήν την περίπτωση το πέρασμα χάνεται και δεν επαναλαμβάνεται.
•Πάτημα κεντρικής γραμμής του διαδρόμου επιφέρει ακύρωση του περάσματος.
•Αλλαγή λουρίδας από την εκκίνηση, κατά την διάρκεια των πινακίδων 500-400-300-200-100 και έως και το σημείο εξόδου από τους διαδρόμους που είναι η πινακίδα 000μ, επιφέρει αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
•Ταχύτητα επιστροφής στα Paddocks πάνω από 20 χλμ επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
•Ταχύτητα ανώτερη από 20 χλμ μέσα στα Paddocks αλλά και οπουδήποτε αλλού από τον οδηγό ή άτομο που κατά την κρίση της διοργάνωσης πρόσκειται στην ομάδα του, επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.

ΑΡΘΡΟ 9. ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ (PARC FERME)

Οι 2 αγωνιζόμενοι του τελικού κάθε κατηγορίας, αμέσως μετά τον τερματισμό τους σε αυτόν πρέπει να κατευθύνουν τα οχήματά τους στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης όπου θα παραμένουν μέχρι το τέλος της προθεσμίας για την υποβολή ενστάσεων. Οδηγός που δεν θα κατευθυνθεί κατ’ ευθείαν στο χώρο αυτό θα αποκλείεται από τον αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 10. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΙΣ

Σχετικά με αντικανονική εγγραφή ή με τον έλεγχο εξακρίβωσης μισή (½) ώρα μετά το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης . Σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου οχήματος και πρέπει να αφορά απολύτως συγκεκριμένα σημεία του οχήματος.

Σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα της τελικής κατάταξης, μέσα σε 20’ από την ανάρτησή τους .

Κατά της χρονομέτρησης δεν χωράει καμία ένσταση .

Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη ή στους Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύονται από το σχετικό παράβολο το ύψος του οποίου ορίζεται ίσο με αυτό του παραβόλου συμμετοχής . Το παράβολο επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή .

Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο αγωνιζόμενος κατά του οποίου έγινε ή ένσταση θέτει στη διάθεση των αγωνοδικών το όχημά του χωρίς καμία επιφύλαξη και συμμορφώνεται με τις υποδείξεις τους . Κάθε παράβαση επιφέρει τον αποκλεισμό του από τον αγώνα και αναφορά στην ΟΜΑΕ.

Τα έξοδα για την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του οχήματος καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του, επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου έγινε η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή. Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται και πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο της ΟΜΑΕ το οποίο είναι το διπλό αυτού της ένστασης .

Για ότι δεν προβλέπεται στον παρόντα κανονισμό θα ισχύουν οι διατάξεις του ΕΑΚ αυτοκινήτου .

ΑΡΘΡΟ 11. ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Οι οδηγοί που προκρίθηκαν στα ζευγάρια κατατάσσονται βάσει των επιδόσεών τους σε κάθε φάση από αυτά. Δηλαδή στην φάση του τελικού (Δυάδα) βάσει της επίδοσης των οδηγών , έχουμε τον 1ο και τον 2ο . Στον ημιτελικό (Τετράδα) οι 2 εναπομείναντες οδηγοί που δεν πέρασαν στον τελικό κατατάσσονται 3ος και 4ος σύμφωνα με τον χρόνο τους στα προκριματικά. Στον προημιτελικό (Οκτάδα) οι 4 εναπομείναντες οδηγοί που δεν πέρασαν στην τετράδα, κατατάσσονται 5ος , 6ος , 7ος και 8ος σύμφωνα με τον χρόνο τους στα προκριματικά. Εφόσον υπάρχει και η φάση του προ-προημιτελικού σε μία κατηγορία ακολουθείται το ίδιο σύστημα για την κατάταξη των υπολοίπων οδηγών .

Για τους οδηγούς που δεν προκρίθηκαν στον αγώνα των ζευγαριών , η κατάταξή τους καθορίζεται από τους χρόνους των προκριματικών .

ΑΡΘΡΟ 12. ΕΠΑΘΛΑ

Κύπελλα δίδονται στους 3 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας.

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΩΡΑΡΙΑ DRAGSTER ΜΟΤΟ

Λήξη συμμετοχών
11-09-2014

20.00

Γραμματεία

Διοικητικός Έλεγχος
13-09-2014

09.00-10.30

Γραμματεία

Υποχρεωτική Ενημέρωση οδηγών
13-09-2014

10.30

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα
13-09-2014

11.00

Πίστα

Υποχρεωτική Ενημέρωση οδηγών
14-09-2014

09.30

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα
14-09-2014

10.00

Πίστα

Απονομές
14-09-2014

Μετά το πέρας της διοργάνωσης

Πίστα

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων της διοργάνωσης θα λειτουργούν έως και την 12/09/2014 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 10.00 – 14.00 στην διεύθυνση Ιδομενέως 38 στο Ηράκλειο Κρήτης. Στις 13 και 14/09 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 13.00 έως τις 21.00 στον χώρο της γραμματείας της διοργάνωσης .

 

ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ

Ο Α.Σ.Η. Ιδομενέως 38 Ηράκλειο-Κρήτης, Εmail asihellas@Gmail.com , τηλ.&fax 2815 009339, οργανώνει αγώνα προετοιμασίας Dragster που θα διεξαχθεί στις 13-14/09/2014 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου.

1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης Μέλη : Σταυρίδης Νεκτάριος – Μανιαδής Μανώλης

Η AMOTOE, η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

 

ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση είναι αγώνας προετοιμασίας Dragster μοτοσυκλετών.

 

ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ο αγώνας προετοιμασίας Dragster είναι μία δοκιμασία επιτάχυνσης από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ¼ του μιλίου (402,336 μ.) . Η δοκιμασία αυτή εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται Christmas Tree . Με την εκκίνηση του κάθε οδηγός ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των μοτοσυκλετών.

3.2 ΧΩΡΟΣ

Ο χώρος βρίσκεται μέσα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου που βρίσκεται στην είσοδο του Τυμπακίου ερχόμενοι από Μοίρες. Το μήκος του είναι 2000 μέτρα και το φάρδος του είναι 35 μέτρα.

3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου .

3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε πέρασμα για κάθε οδηγό , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση ο χρόνος που πέτυχε στα 201,168 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά και ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά .

3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε νωρίτερα από το επιτρεπόμενο, παρόλα ταύτα η προσπάθειά του είναι έγκυρη .

 

ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ

Όλες οι μοτοσυκλέτες που μπορεί να συμμετέχουν σε Dragster με την προϋπόθεση τήρησης των κανόνων ασφαλείας που διέπονται.

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι άδειας αθλητού της ΑΜΟΤΟΕ, το οποίο είναι σε ισχύ για το 2014.

Όσοι επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στον αγώνα προετοιμασίας Dragster στις 13 & 14 Σεπτεμβρίου 2014 στο αεροδρόμιο του Τυμπακίου μπορούν να το κάνουν με 2 τρόπους.

1. Οι αθλητές που έχουν έχουν πιστωτική κάρτα, μπορούν να δηλώσουν την πρώτη τους συμμετοχή μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής Γραμματείας της ΑΜΟΤΟΕ (www.e-amotoe.gr) χρησιμοποιώντας τον αριθμό αθλητού τους και τον κωδικό του σωματείου που είναι εγγεγραμμένοι. Τις υπόλοιπες συμμετοχές σε άλλες κατηγορίες τις δηλώνουν με συνεννόηση με το σωματείο τους. Όλα αυτά πρέπει να γίνουν έως την ημερομηνία λήξης συμμετοχών, διαφορετικά το ηλεκτρονικό σύστημα συμμετοχών της ΑΜΟΤΟΕ χρεώνει επί πλέον 20€.

2. Αθλητές που δεν έχουν πιστωτική κάρτα, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή τηλεφωνικά στο σωματείο τους και να τους δοθούν από αυτό οδηγίες.

Μόνο τότε η συμμετοχή σας στον αγώνα προετοιμασίας Dragster θεωρείται έγκυρη.

Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα προετοιμασίας Dragster είναι 100€.

Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, παύει δε να ισχύει με την έξοδο της μοτοσυκλέτας από τον χώρο της διοργάνωσης ή με την εγκατάλειψη ή τον αποκλεισμό της.

Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή η διοργάνωση ματαιωθεί πριν ξεκινήσει.

ΑΡΘΡΟ 6. ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Όλοι οι οδηγοί πρέπει,

Να φορούν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης δερμάτινη φόρμα, μποτάκια μοτοσυκλέτας, γάντια και κράνος.

Να μην κατευθύνουν την μοτοσυκλέτα τους αντίθετα από την φορά της διαδρομής της διοργάνωσης.

Να μην επιτρέπουν το σπρώξιμο της μοτοσυκλέτας τους από άλλον μετά το σήμα εκκίνησης.

Εάν διακοπεί η διοργάνωση για λόγους ανωτέρας βίας, θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε με τα όσα περάσματα έχουν γίνει.

 

ΑΡΘΡΟ 7. ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ-ΤΕΛΟΥΣ
•2 συνοδοί σε κάθε όχημα στην προ εκκίνηση.
•Ο ένας από τους δύο συνοδούς μπορεί να μπει στον χώρο της εκκίνησης με την απαραίτητη προϋπόθεση να φοράει γάντια εργασίας. Σε περίπτωση που και οι 2 συνοδοί περάσουν στην εκκίνηση, έστω και αν κανένας κριτής δεν τους εμποδίσει, αυτή η ενέργεια επιφέρει χάσιμο του περάσματος του οδηγού που εκπροσωπούν.
•Σε περιπτώσεις ανυπάκουων συνοδών μέχρι αυτοί να συμμορφωθούν, εκτός του πιθανού αποκλεισμού του οδηγού που εκπροσωπούν, επιβάλλεται και σταμάτημα της ροής, με αποτέλεσμα χάσιμο χρόνου και λιγότερα περάσματα από αυτά που έχουν προγραμματιστεί.
•Για οποιαδήποτε θέματα μόνον στα διαλείμματα των περασμάτων στον χώρο της χρονομέτρησης.
•Ο χρόνος που πρέπει τα 2 οχήματα να κλειδώσουν μετά το σήμα του αφέτη για αυτό, πρέπει να είναι μέσα σε λογικά πλαίσια και όχι πάνω από 30 δευτερόλεπτα.
•Εάν οδηγός αργήσει να εκκινήσει πάνω από 8 δευτερόλεπτα μετά το σήμα εκκίνησης που θα του δοθεί στην μεριά του ενδέχεται να μην πάρει χρόνο λόγω αυτόματου κλεισίματος της χρονομέτρησης. Σε αυτήν την περίπτωση το πέρασμα χάνεται και δεν επαναλαμβάνεται.
•Πάτημα κεντρικής γραμμής του διαδρόμου επιφέρει ακύρωση του περάσματος.
•Αλλαγή λουρίδας από την εκκίνηση, κατά την διάρκεια των πινακίδων 500-400-300-200-100 και έως και το σημείο εξόδου από τους διαδρόμους που είναι η πινακίδα 000μ, επιφέρει αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
•Ταχύτητα επιστροφής στα Paddocks πάνω από 20 χλμ επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
•Ταχύτητα ανώτερη από 20 χλμ μέσα στα Paddocks αλλά και οπουδήποτε αλλού από τον οδηγό ή άτομο που κατά την κρίση της διοργάνωσης πρόσκειται στην ομάδα του, επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.

 

ΑΡΘΡΟ 8. ΕΠΑΘΛΑ

Στους 3 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας δίνονται έπαθλα.

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΩΡΑΡΙΑ DRAG DAY AUTO

Λήξη συμμετοχών
11-09-2014

20.00

Γραμματεία

Διοικητικός Έλεγχος
13-09-2014

09.00-10.30

Γραμματεία

Υποχρεωτική Ενημέρωση οδηγών
13-09-2014

10.30

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα
13-09-2014

11.00

Πίστα

Υποχρεωτική Ενημέρωση οδηγών
14-09-2014

09.30

Γραμματεία

Χρονομετρημένα περάσματα
14-09-2014

11.00

Πίστα

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ – ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ

Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων της διοργάνωσης θα λειτουργούν έως και την 12/09/2014 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 10.00 – 14.00 στην διεύθυνση Ιδομενέως 38 στο Ηράκλειο Κρήτης. Στις 13 και 14/09 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 13.00 έως τις 21.00 στον χώρο της γραμματείας της διοργάνωσης .

 

ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ

Ο Α.Σ.Η. Ιδομενέως 38 Ηράκλειο-Κρήτης, Εmail asihellas@Gmail.com , τηλ.&fax 2815 009339, οργανώνει Drag Day αυτοκινήτων που θα διεξαχθεί στις 13-14/09/2014 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου.

1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης Μέλη : Σταυρίδης Νεκτάριος – Μανιαδής Μανώλης

Η ΟΜΑΕ, η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι οδηγοί της παιδιάς δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια της . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

 

ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση είναι Drag Day αυτοκινήτων.

 

ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

To Drag Day είναι μία δοκιμασία επιτάχυνσης από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ¼ του μιλίου (402,336 μ.) . Η δοκιμασία αυτή εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται Christmas Tree . Με την εκκίνηση του κάθε οδηγός ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των αυτοκινήτων.

3.2 ΧΩΡΟΣ

Ο χώρος βρίσκεται μέσα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου που βρίσκεται στην είσοδο του Τυμπακίου ερχόμενοι από Μοίρες. Το μήκος του είναι 2000 μέτρα και το φάρδος του είναι 35 μέτρα.

3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου .

3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε πέρασμα για κάθε οδηγό , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση ο χρόνος που πέτυχε στα 201,168 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά και ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά .

3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε νωρίτερα από το επιτρεπόμενο, παρόλα ταύτα η προσπάθειά του είναι έγκυρη .

 

ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ

Όλα τα αυτοκίνητα που μπορεί να συμμετέχουν σε Dragster και Drag Days με την προϋπόθεση τήρησης των κανόνων ασφαλείας που διέπονται.

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι άδειας αθλητού της ΟΜΑΕ εν ισχύ.

Όσοι επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στον αγώνα Dragster Auto στις 06 και 07/09 2014 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου, θα πρέπει να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 2810 301289 ή 6972872983 για την διαδικασία δήλωσης συμμετοχής και την διαδικασία των εκπτώσεων των ακτοπλοϊκών μετακινήσεων

Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα Drag Day είναι 80€ για την πρώτη συμμετοχή και 50€ για κάθε επιπλέον συμμετοχή σε άλλες κατηγορίες.

Η συμμετοχή θα πρέπει να πληρωθεί στην Alpha Bank στον αριθμό λογαριασμού 825-002101-016722 ή IBAN GR06 0140 8250 8250 0210 1016 722 με δικαιούχο Διακάκη Νικόλαο και να σταλεί με φαξ στο 2815009339 αφού πρώτα τονιστούν με στυλό τα στοιχεία του συμμετέχοντα. .

Όλες αυτές οι ενέργειες πρέπει να γίνουν το αργότερο μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου ημέρα Πέμπτη στις 20.00.

Μόνο τότε η συμμετοχή σας στην προπόνηση θεωρείται έγκυρη.

Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, παύει δε να ισχύει με την έξοδο του αυτοκινήτου από τον χώρο της διοργάνωσης ή με την εγκατάλειψη ή τον αποκλεισμό του.

Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή η διοργάνωση ματαιωθεί πριν ξεκινήσει.

Οι αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται κατά τις υποδείξεις του διοργανωτή.

 

ΑΡΘΡΟ 6. ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Όλοι οι οδηγοί πρέπει :

Να φορούν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης ζώνες τουλάχιστον 3 σημείων και κράνος.

Να μην κατευθύνουν το αυτοκίνητο τους αντίθετα από την φορά της πίστας.

Να μην επιτρέπουν το σπρώξιμο του αυτοκινήτου τους από άλλον μετά το σήμα εκκίνησης

Εάν διακοπεί το Drag Day για λόγους ανωτέρας βίας, θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε με τα όσα περάσματα έχουν γίνει.

 

ΑΡΘΡΟ 7. ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΡΟΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ-ΤΕΛΟΥΣ
•2 συνοδοί σε κάθε όχημα στην προ εκκίνηση.
•Ο ένας από τους δύο συνοδούς μπορεί να μπει στον χώρο της εκκίνησης με την απαραίτητη προϋπόθεση να φοράει γάντια εργασίας. Σε περίπτωση που και οι 2 συνοδοί περάσουν στην εκκίνηση, έστω και αν κανένας κριτής δεν τους εμποδίσει, αυτή η ενέργεια επιφέρει χάσιμο του περάσματος του οδηγού που εκπροσωπούν.
•Σε περιπτώσεις ανυπάκουων συνοδών μέχρι αυτοί να συμμορφωθούν, εκτός του πιθανού αποκλεισμού του οδηγού που εκπροσωπούν, επιβάλλεται και σταμάτημα της ροής, με αποτέλεσμα χάσιμο χρόνου και λιγότερα περάσματα από αυτά που έχουν προγραμματιστεί.
•Για οποιαδήποτε θέματα μόνον στα διαλείμματα των περασμάτων στον χώρο της χρονομέτρησης.
•Ο χρόνος που πρέπει τα 2 οχήματα να κλειδώσουν μετά το σήμα του αφέτη για αυτό, πρέπει να είναι μέσα σε λογικά πλαίσια και όχι πάνω από 30 δευτερόλεπτα.
•Εάν οδηγός αργήσει να εκκινήσει πάνω από 8 δευτερόλεπτα μετά το σήμα εκκίνησης που θα του δοθεί στην μεριά του ενδέχεται να μην πάρει χρόνο λόγω αυτόματου κλεισίματος της χρονομέτρησης. Σε αυτήν την περίπτωση το πέρασμα χάνεται και δεν επαναλαμβάνεται.
•Πάτημα κεντρικής γραμμής του διαδρόμου επιφέρει ακύρωση του περάσματος.
•Αλλαγή λουρίδας από την εκκίνηση, κατά την διάρκεια των πινακίδων 500-400-300-200-100 και έως και το σημείο εξόδου από τους διαδρόμους που είναι η πινακίδα 000μ, επιφέρει αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
•Ταχύτητα επιστροφής στα Paddocks πάνω από 20 χλμ επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.
•Ταχύτητα ανώτερη από 20 χλμ μέσα στα Paddocks αλλά και οπουδήποτε αλλού από τον οδηγό ή άτομο που κατά την κρίση της διοργάνωσης πρόσκειται στην ομάδα του, επιφέρει άμεσο αποκλεισμό του οδηγού από την διοργάνωση.

 

ΑΡΘΡΟ 8. ΕΠΑΘΛΑ

Κύπελλα παίρνουν οι 3 πρώτοι οδηγοί κάθε κατηγορίας.
– See more at: http://www.proactionracing.com/dragster/1957-plisiazei-trelo-diimero-sto-tumpaki-mesa-tou-septembriou#sthash.gt851kbN.dpuf